quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
* Paltos zoekt plaatje uit Humo gepost in een topic in ONZ waar een man een vrouw alle hoeken van de kamer laat zien.
Dat mogen jullie zelf bepalen.quote:
Lucht je hart of houd voor altijd je mondquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:40 schreef Knibbel het volgende:
Jeetje zeg al een eigen topic op dag twee, gaat lekker hier...
Je hebt het naar je zin, Beev?quote:
Jeetje, wat denken jullie van mij? Dat ik echt dom ben. Pfffffffffff doe eens lief, probeer ik al uren te zeggen hahahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:39 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand even een verwijzing naar dit topic in het vorige topic posten?
Anders zijn we Knibbel misschien kwijtEn ik begin me net aan hem te hechten. We hebben weer een karikatuur nodig, zoals we ooit Orginial hadden!
![]()
![]()
Je domheid verbaast ons allen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:40 schreef Knibbel het volgende:
![]()
Jeetje zeg al een eigen topic op dag twee, gaat lekker hier...
Nou...quote:
En vooral dat laatste plaatje doet het hem.quote:
Dat probeer ik al jaren te zeggen, hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:41 schreef Knibbel het volgende:
Pfffffffffff doe eens lief, probeer ik al uren te zeggen hahahaha
Kom anders hier,daar zijn ze wel lief:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:41 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Jeetje, wat denken jullie van mij? Dat ik echt dom ben. Pfffffffffff doe eens lief, probeer ik al uren te zeggen hahahaha
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou...
* giechelt
Eh... bijvoorbeeld in het winkelcentrum na sluitingstijd!![]()
Offehh... aan de rand van het diepe in het zwembad, als de badmeester net zei dat we daar niet mochten komen![]()
Enzo!
Ondeugende plekjes! Duh!
Net of hier geen lieve mensen zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom anders hier,daar zijn ze wel lief:
R&P SC: rubberen kaplaarzen zijn kinky
Ik hield al van je vanaf het moment dat ik je zag... Het is dus niet wederzijds?quote:
Dat zegt dan wel wat over je gezag als Modjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat probeer ik al jaren te zeggen, hier.!
Ik meen het! Ik vind je bijdragen leuk! Weer wat leven in de tent, om het zo maar te zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:41 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Jeetje, wat denken jullie van mij? Dat ik echt dom ben. Pfffffffffff doe eens lief, probeer ik al uren te zeggen hahahaha
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net of hier geen lieve mensen zijn.![]()
Ik zei het ook al toen ik geen mod was.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:44 schreef rena het volgende:
[..]
Dat zegt dan wel wat over je gezag als Modje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |