Misschien met Rogier Wassen en er dan op gokken dat je alles met 2-1 wint.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:38 schreef nickybol het volgende:
Welke betere partner? We hebben in Nederland weinig beters...
Die jongen die een play-off moest tennissen voor een wildcard bij het toernooi van Richard, kan die dit jaar richting de top100?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:37 schreef nickybol het volgende:
Ahja, je denkt toch niet dat de organisatie in Perth Rogier Wassen uitnodigt. Who the fuck is Rogier Wassen zeggen ze dan.
Antal jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:49 schreef nickybol het volgende:
Was dat Antal van de Duim? Naja goed je hebt meer in die generatie: Antal vd Duim, Robin Haase, Igor Sijsling, die gaan dit jaar allemaal futures en challengers spelen. Het is gewoon even afwachten hoe ze het daar gaan doen, vooral Haase en vd Duim hebben de potentie wel, alhoewel ik Haase hoger inschat. Antal van de Duim heeft een speltype van geen gekke dingen doen, hij heeft niet echt een wapen in huis. Sijsling is er een hele poos uitgeweest om zich op school te richten, dus die mag eerst zijn achterstand weer gaan inhalen.
Deze jongens hebben allemaal top-100 potentie, maar ik weet niet of dat er dit jaar al uit zal komen, even afwachten.
quote:ROTTERDAM - Peter Wessels heeft zich verzekerd van een wildcard voor het hoofdtoernooi van het ABN AMRO World Tennis Tournament. De 27-jarige Amsterdammer versloeg in het tenniscentrum Centre Point het talent Antal van der Duim. De 18-jarige speler uit Vinkega won de openingsset met 6-4. Bij een 3-0 achterstand in de tweede set moest Van der Duim opgeven, omdat hij te veel last van een rugblessure had.
Natuurlijk sowieso niet zo'n heel sterk bezet toernooi.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:41 schreef nickybol het volgende:
Zeker. Kwartfinale is zeker mogelijk, misschien nog meer. Zo`n ongelooflijk sterke helft heeft ze niet.
De groten komt ze evt. toch wel tegen op de Australian Open en het lijkt me nuttig om eerst echt in de top 50 terecht te komen want anders heb je voor sommige tier2 toernooien al wildcards nodig, maar het is natuurlijk ook goed voor het moraal om misschien nog een toernooitje te winnen.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:48 schreef nickybol het volgende:
Tier 4 toernooi kun je ver komen, maar minder prijzengeld en punten. Het is een keuze die je maakt als speelster en management. Wil je ver komen of wil je je meten met de echte top?
Zullen we niet al te hard van stapel lopen..quote:Op maandag 9 januari 2006 13:37 schreef Norrage het volgende:
Als Misa dit toernooi niet wint is het een teleurstelling vind ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |