zoek het verschilquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:19 schreef Narutje het volgende:
gvd.. mja heb nu alweer 3 parkeerboetes erbij gekregen.. wel weer 50 euries ps!kweet niet wat et is maar krijg altijd wel ERGENS een parkeerboete.. ik moet meestal heel even in de stad zijn en dan vertik ik et gewoon om te gaan betalen, want men je moet 2 euries betalen voor 1 uur ofzo en kan dan ook nergens een chipoplader vinden of een parkeerplek! Mja zet em dan altijd ergens sneaky in een steegje waar echt niemand komt maar die kolere parkeer politie weet me altijd eruit te pakken... Of savonds dan rond 9 uur krijg ik een parkeer boete omdat ik op de stoep sta waar iedereen ook dat doet!!! Misschien toch maar veel geld op me chip zetten en gaan betalen??
![]()
![]()
Ik denk dat we inmiddels kunnen constateren dat je aanpak niet werkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:19 schreef Narutje het volgende:
gvd.. mja heb nu alweer 3 parkeerboetes erbij gekregen.. wel weer 50 euries ps!kweet niet wat et is maar krijg altijd wel ERGENS een parkeerboete.. ik moet meestal heel even in de stad zijn en dan vertik ik et gewoon om te gaan betalen, want men je moet 2 euries betalen voor 1 uur ofzo en kan dan ook nergens een chipoplader vinden of een parkeerplek! Mja zet em dan altijd ergens sneaky in een steegje waar echt niemand komt maar die kolere parkeer politie weet me altijd eruit te pakken... Of savonds dan rond 9 uur krijg ik een parkeer boete omdat ik op de stoep sta waar iedereen ook dat doet!!! Misschien toch maar veel geld op me chip zetten en gaan betalen??
![]()
![]()
Is ook terecht.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Fietsen zonder licht, vervolgens aangehouden worden door zo'n wout en dan ook nog eens je ID kaart niet bij je hebben, dit niet pikken en vervolgens ook nog een boete voor beledigen van een ambtenaar in functie erbij![]()
da's niet genaaid, da's gewoon domquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Fietsen zonder licht, vervolgens aangehouden worden door zo'n wout en dan ook nog eens je ID kaart niet bij je hebben, dit niet pikken en vervolgens ook nog een boete voor beledigen van een ambtenaar in functie erbij![]()
Eigenschuld dikke bult er staan niks voor niks van die apparaatjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:19 schreef Narutje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:21 schreef sociologist het volgende:
niet zeuren en je gewoon aan de regels houden
Nee ik schaf mezelf een AR-15 aan en de eerstvolgende politie slaafjes die me lastig vallen schiet ik in 2 stukken .quote:
Tja, dan betaal je maar 50 euro voor 5 minuten..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:19 schreef Narutje het volgende:
dan vertik ik et gewoon om te gaan betalen, want men je moet 2 euries betalen voor 1 uur ofzo
Dat is inderdaad ontzettend achterlijk. Dat ding is bij mij meestal leeg en het is ook niet zo dat je om de 100 meter je pas kunt opladen (betekent dus 20 minuten lopen waardoor je te laat komt en ook nog eens kans hebt op een boete). Ik hoop echt dat degene die dat systeem verzonnen heeft sterft aan een darmperforatie door zo'n chip.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:37 schreef Fester het volgende:
Ik blijf het wel een naaistreek vinden dat je in bepaalde steden alleen met een chipknip kunt betalen. Ik heb geeneens een chip op mijn pas zitten, dus dan zou ik ineens een nieuwe pas moeten gaan nemen om ergens een keertje te kunnen parkeren.
Fietsen zonder ligt.. zeker terechtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je op ee fietspad rijd moet jij daar als automobilist geen last van hebben hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Fietsen zonder ligt.. zeker terecht![]()
Als je auto rijdt en het is donker zie je die mensen dus echt bijna niet
Ik had wel voor licht maar mijn achter lichtje was in mijn jaszak aangegaan waardoor die batterij leeg wasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Fietsen zonder ligt.. zeker terecht![]()
Als je auto rijdt en het is donker zie je die mensen dus echt bijna niet
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:55 schreef tiez het volgende:
ik was aan het wildplassen (aardig wat borrels op.
toen kwam er een wout aan die vroeg op de wel bekende maar oh zo irritante toon "WAT zijn WIJ aan het doen?"
toen zei ik heel slim. "je lelijke grafmoeder in der bek aan het pissen heb je een tientje mag je ook!"
wat dus neer kwam op hardhandig te worden gearresteerd, een nachtje zitten en een boete van 120 euro!
ach ik vind hem nogsteeds grappig. het was het geld meer dan waard!
Als voetganger hoef je toch geen verlichting te hebben?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:55 schreef tiez het volgende:
ik was aan het wildplassen (aardig wat borrels op.
toen kwam er een wout aan die vroeg op de wel bekende maar oh zo irritante toon "WAT zijn WIJ aan het doen?"
toen zei ik heel slim. "je lelijke grafmoeder in der bek aan het pissen heb je een tientje mag je ook!"
wat dus neer kwam op hardhandig te worden gearresteerd, een nachtje zitten en een boete van 120 euro!
ach ik vind hem nogsteeds grappig. het was het geld meer dan waard!
Dat mag nieteensch manquote:
Ja wat denk je.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:01 schreef vbmot het volgende:
[..]
Als voetganger hoef je toch geen verlichting te hebben?![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:58 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Als je op ee fietspad rijd moet jij daar als automobilist geen last van hebben hoor.
Ja okee.. ik kan er inkomen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had wel voor licht maar mijn achter lichtje was in mijn jaszak aangegaan waardoor die batterij leeg was![]()
Als ze hem niet hebben zien fietsen zonder licht kunnen ze nog zo slim zijn, maar bekeuren mogen ze niet. Slecht trouwens, de woorden "agenten" en "slim" in één zin.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja wat denk je.
Die agenten waren ook wel zo slim om te bedenken dat ie liep vanwege die pliesie.
ja dat is inderdaad onzin, dan moet ik zeker ook een schroevedraaier meenemen om dat ding open te makenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja okee.. ik kan er inkomen!
Haha.. altijd reserve batterijen mee
Nee das ook beetje onzin!
Oversteken als er niks aankomtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
![]()
en als ze de weg over willen, of afslaan naar een straat waar jij ook in wil etc
Omdat agenten automatisch gelijk hebben in dit land. Hun woord telt voor 2 ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:55 schreef flamoes het volgende:
Ik hoor steeds vaker dat je een boete kan krijgen als je door rood licht LOOPT!
Dat is ook iets van de laatste tijd denk ik. Maar als je dan slim ben steek je toch gewoon een stukje verderop over, waar geen stoplichten staan?? Hoe kunnen ze dat nou hard maken!
Ow, jawel hoor. Het is genoeg bewijs als de agent hem heeft 'gezien' terwijl hij fietste zonder licht.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:08 schreef vbmot het volgende:
[..]
Als ze hem niet hebben zien fietsen zonder licht kunnen ze nog zo slim zijn, maar bekeuren mogen ze niet. Slecht trouwens, de woorden "agenten" en "slim" in één zin.![]()
Nee. Maar ik had volgens die agent de intentie om te fietsen, dus kreeg ik een boete. Ik hendig sjiek uit m'n plaat tegen die kerel!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:01 schreef vbmot het volgende:
[..]
Als voetganger hoef je toch geen verlichting te hebben?![]()
en die mag je alleen in verpakking vervoeren, los in je zak kan je gepakt worden op wapenbezitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad onzin, dan moet ik zeker ook een schroevedraaier meenemen om dat ding open te maken
gaat lekker zoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:45 schreef Flurry het volgende:
[..]
en die mag je alleen in verpakking vervoeren, los in je zak kan je gepakt worden op wapenbezit
En zodra je hem uit de verpakking haalt om je lamp te fixen heb je hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:45 schreef Flurry het volgende:
[..]
en die mag je alleen in verpakking vervoeren, los in je zak kan je gepakt worden op wapenbezit
Je wil toch niet zeggen dat je nog nooit een boete hebt gehad daar op vinkenslag ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:19 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh ik was aant fietsen he zonder licht, was er opeens controle. Dusjeh zegt die man, oei das 25 euro boete want je hebt geen licht. Ik : maar de lampen zijn toch uit ?
Jah zegt meneer de agent, maar je moet de zon kunnen zien
Ik: dat gaat wel moeilijk he als er wolken voor de zon zitten
Nog steeds geen afrekening gehad
Mijn school lag 500 meter van mijn huis, en nog krijg ik een boetequote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:20 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je nog nooit een boete hebt gehad daar op vinkenslag ?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mijn school lag 500 meter van mijn huis, en nog krijg ik een boete
Tot nu toe pas 1x aangehouden door de politie op de brommer, maar dat was omdat ik de hele tijd aant toeteren was
Weet ik niet gek.quote:
Owja, bij Maastricht is dat he ? daar als je bij Bollen linksaf slaat bij die mooie huizen allemaalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:29 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik ging squashen en moest letterlijk 5 meter door een éénrichtingsweg fietsen (anders moet je onmeunig omfietsen) springt er zo'n agent achter de auto vandaan "Stop politie" Gelukkig geen boete gekregen maar waar maakt hij zich toch druk om![]()
Ik denk dat hij gewoon argwaan kreeg... "Net ook al aangehouden", "heb mn motorrijbewijs"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:05 schreef Tube het volgende:
Dan heb ik er ook nog wel 1
Jaar gelede ofzom Ik ging met de scooter naar school (was te koud voor de motor (voor de kenners: Carb icing)) maar goed. Rijd er ineens een motor politie achter me aan. En ik moest hem volgen naar een brommervangnet.
Naja allemaal heel fijn dat ding schiet toch niet op dus dat was geen probleem, die kerel gaat ff remmen controleren en vond dat mijn achterrem beetje minder was. Maar goed voorrem werkte prima dus ik mag doorijden
Ik denk jeej, en rij weer door, 2km verder(!) weer een motoragent achter me aan en weer naar een andere brommervangnet. Nou ik zeg tege die kerel dat ik net ook al op de bank moest. Maar dat kon ik niet bewijzen omdat ik geen boete had gehad. Dus weer op de bank. gaat zo'n kerel weer mijn remmen controleren. en vond dat mijn voorrem niet goed werkte.
ik:Nee hoor dat is mijn achtrem die is idd wat minder, maar ik heb net afgesproken dat ik daar naar zou kijken.
hij: nee je achterrem is je belangrijkste rem, ik moet je iegenlijk van de weg af halen. dus ik geef je een boete.
ik: WTF (ik er dus tegenin) waar rem je nou mee?????? voor zit een schijfrem achter een trommel. welke denk je nou wat het balngrijkste is? ik heb ook een motorijbewijs dus ik heb mijn theorie echt wel gehad.
hij: ach praat geen poep, je krijgt gewoon een boete blablabla
Naja dat was dus gewoon zo'n allemachtige hufterige eikel, die echt weer zijn macht eens misbruikt. Ik ben maar weggegaan maar daar kan ik kan dus echt niet tegen zulke gasten.Kon me net inhouden......
Iemand moet jou na je dood echt op sterk water zetten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weet ik niet gek.
Merjeh het ging dusseh, ik en een vriend gingen ff naar zijn huis om bekertjes te halen want we gingen zuipen op het dagstrand. Maarja wij gingen die bekertjes dus halen en het was lekker weerdat vond ik dus wel toeter waardig. Rijd opeens die politie auto me klem, ik zo : jeh ik zag zoeen vriend daar lopen dus ik toeterde effe
Antwoord : ja maar je toeterde volgens mij voor de hele wijk ofzo
ik : jeh die toeter blijft altijd ff een tijdje doorgaan
Geen boete gekregen
Idd, wat een held is die gast he.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:07 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Iemand moet jou na je dood echt op sterk water zetten.
Wat is daar te doen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:11 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Idd, wat een held is die gast he.
* Denkt er serieus over na om op een donderdag of zaterdag naar de Brusselsche Poort te gaan![]()
Had je terug kunnen vragen... Verkeersborden moeten leesbaar zijn, das een gemeentelijke taak.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:34 schreef LaCoBo het volgende:
Vroeger, toen de kippen nog tanden hadden, zette ik mijn auto in het weekend bij station Sloterdijk als ik naar Amsterdam CS wilde reizen (5 minuutjes en je bent er). Dat was jarenlang gratis parkeren. 't Had een keer flink gesneeuwd en ik parkeerde zoals gewoonlijk mijn auto bij Sloterdijk. Kom 2 uur later terug: 60 gulden boete. En ik niet alleen: De hele rij had een prent. Was het kersverse bordje ondergesneeuwd![]()
Volgende keer iets anders eten, want met die combinatie gaat iedereen wel brokkelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:25 schreef B_BOY het volgende:
nog nooit een boete gehad. wel een aantekening omdat ik een huis had ondergegooid met eieren, bananen, wortels, aardappelen en nog veel meer etenswaren..
de etenswaren waren nog niet me mond ingeweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:11 schreef Fester het volgende:
[..]
Volgende keer iets anders eten, want met die combinatie gaat iedereen wel brokkelen.
Deze quote komt me vaag bekend voorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:49 schreef Dirktator het volgende:
Het verschil tussen een winnaar en een verliezer is dat laatstgenoemde zichzelf telkens in de nesten werkt, terwijl eerstgenoemde de zaakjes wél goed op orde heeft.
Jeh gek niet komende week he, de week erna ben ik natuurlijk wel weer van de partij, van 5 tot 9 , maar als ik jou was zou ik om 6 uur komen, dan weetje zeker dat ik er ben + ik ben dan niet op pauzequote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:11 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Idd, wat een held is die gast he.
* Denkt er serieus over na om op een donderdag of zaterdag naar de Brusselsche Poort te gaan![]()
Ja, die telt op...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:28 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb een keer een boete gehad en nooit de acceptgiro gehad telt dat ook?
dat is idd wel een erg trieste actiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:15 schreef D-super het volgende:
In mijn jeugd om 5 uur "s ochtends, tijdens het krantenbezorgen aangehouden worden door een motoragent die na een kwartier kijken triomfantelijk zegt: "Ik heb het gevonden, je hebt geen bel op je brommer".
Grapje koste toendertijd 15 gulden, heb nog steeds moordneigingen als ik er aan terugdenk.
Was een hoop geld in 1979.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
boete gehad? of op die uitgestorven weg die agent de kanker in geslagen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:04 schreef Drifter__ het volgende:
Op een uitgestorven weg oversteken door rood, en dan opeens horen: 'JAH!!!'
Schrok me de tering
Ben allochtoon, wat denk je zelfquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:05 schreef KeessieK het volgende:
[..]
boete gehad? of op die uitgestorven weg die agent de kanker in geslagen?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:16 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ben allochtoon, wat denk je zelf(over die boete dan he
)
Eigenlijk wou ik zo doen:
http://media.putfile.com/police_assault![]()
![]()
nou zijk je zelf ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:40 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
maarja het zijn nogsteeds kankerhonden natuurlijk
wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:51 schreef Troel het volgende:
Tja, waarom een bmw bekeuren als je een nissan micra van 15 jaar oud kan bekeuren he?
Dat een ambtenaar zijn mede-ambtenaren niet bekeurd, terwijl een auto die overduidelijk niet van een ambtenaar is wel bekeurd wordt?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken?
En niet toevallig ook een voor de snelheid?... dan kan er ook nog bij...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:56 schreef dady het volgende:
Een vriend van mij.
Was aan het autorijden, reed die per ongeluk door rood gevolg> aanrijding. Zijn BMW 5 van zijn vader kapot, doordat hij een Volvo V70 in zijn zijkant kreeg. ZIjn schuld, hij betalen kreeg die ook nog een boete, hij was geflitst toen die rood reed
Is die oprijlaan afgesloten van de openbare weg? Dus met hekken ofzo?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:36 schreef LowTom het volgende:
even een vraagje, en in dit topic zijn vast wel wat mensen die er verstand van hebben. Mag de politie je bekeuren op een niet openbaar terrein omdat je daar je fietslicht niet aan hebt. In dit geval op de oprijlaan van mijn werk..
Dat is echt zoeken naar een redequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:15 schreef D-super het volgende:
In mijn jeugd om 5 uur "s ochtends, tijdens het krantenbezorgen aangehouden worden door een motoragent die na een kwartier kijken triomfantelijk zegt: "Ik heb het gevonden, je hebt geen bel op je brommer".
Grapje koste toendertijd 15 gulden, heb nog steeds moordneigingen als ik er aan terugdenk.
Was een hoop geld in 1979.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm dat is dus kut voor mequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:03 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Is die oprijlaan afgesloten van de openbare weg? Dus met hekken ofzo?
Zo niet, dan mag hij je wel bekeuren.
Hebben ze bij mij ook wel eens geprobeert, alleen had ik een lekke band op dat moment.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja wat denk je.
Die agenten waren ook wel zo slim om te bedenken dat ie liep vanwege die pliesie.
nee, prive terein mag dat niet alleen openbare weg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:36 schreef LowTom het volgende:
even een vraagje, en in dit topic zijn vast wel wat mensen die er verstand van hebben. Mag de politie je bekeuren op een niet openbaar terrein omdat je daar je fietslicht niet aan hebt. In dit geval op de oprijlaan van mijn werk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |