zoek het verschilquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:19 schreef Narutje het volgende:
gvd.. mja heb nu alweer 3 parkeerboetes erbij gekregen.. wel weer 50 euries ps!kweet niet wat et is maar krijg altijd wel ERGENS een parkeerboete.. ik moet meestal heel even in de stad zijn en dan vertik ik et gewoon om te gaan betalen, want men je moet 2 euries betalen voor 1 uur ofzo en kan dan ook nergens een chipoplader vinden of een parkeerplek! Mja zet em dan altijd ergens sneaky in een steegje waar echt niemand komt maar die kolere parkeer politie weet me altijd eruit te pakken... Of savonds dan rond 9 uur krijg ik een parkeer boete omdat ik op de stoep sta waar iedereen ook dat doet!!! Misschien toch maar veel geld op me chip zetten en gaan betalen??
![]()
![]()
Ik denk dat we inmiddels kunnen constateren dat je aanpak niet werkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:19 schreef Narutje het volgende:
gvd.. mja heb nu alweer 3 parkeerboetes erbij gekregen.. wel weer 50 euries ps!kweet niet wat et is maar krijg altijd wel ERGENS een parkeerboete.. ik moet meestal heel even in de stad zijn en dan vertik ik et gewoon om te gaan betalen, want men je moet 2 euries betalen voor 1 uur ofzo en kan dan ook nergens een chipoplader vinden of een parkeerplek! Mja zet em dan altijd ergens sneaky in een steegje waar echt niemand komt maar die kolere parkeer politie weet me altijd eruit te pakken... Of savonds dan rond 9 uur krijg ik een parkeer boete omdat ik op de stoep sta waar iedereen ook dat doet!!! Misschien toch maar veel geld op me chip zetten en gaan betalen??
![]()
![]()
Is ook terecht.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Fietsen zonder licht, vervolgens aangehouden worden door zo'n wout en dan ook nog eens je ID kaart niet bij je hebben, dit niet pikken en vervolgens ook nog een boete voor beledigen van een ambtenaar in functie erbij![]()
da's niet genaaid, da's gewoon domquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Fietsen zonder licht, vervolgens aangehouden worden door zo'n wout en dan ook nog eens je ID kaart niet bij je hebben, dit niet pikken en vervolgens ook nog een boete voor beledigen van een ambtenaar in functie erbij![]()
Eigenschuld dikke bult er staan niks voor niks van die apparaatjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:19 schreef Narutje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:21 schreef sociologist het volgende:
niet zeuren en je gewoon aan de regels houden
Nee ik schaf mezelf een AR-15 aan en de eerstvolgende politie slaafjes die me lastig vallen schiet ik in 2 stukken .quote:
Tja, dan betaal je maar 50 euro voor 5 minuten..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:19 schreef Narutje het volgende:
dan vertik ik et gewoon om te gaan betalen, want men je moet 2 euries betalen voor 1 uur ofzo
Dat is inderdaad ontzettend achterlijk. Dat ding is bij mij meestal leeg en het is ook niet zo dat je om de 100 meter je pas kunt opladen (betekent dus 20 minuten lopen waardoor je te laat komt en ook nog eens kans hebt op een boete). Ik hoop echt dat degene die dat systeem verzonnen heeft sterft aan een darmperforatie door zo'n chip.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:37 schreef Fester het volgende:
Ik blijf het wel een naaistreek vinden dat je in bepaalde steden alleen met een chipknip kunt betalen. Ik heb geeneens een chip op mijn pas zitten, dus dan zou ik ineens een nieuwe pas moeten gaan nemen om ergens een keertje te kunnen parkeren.
Fietsen zonder ligt.. zeker terechtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je op ee fietspad rijd moet jij daar als automobilist geen last van hebben hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Fietsen zonder ligt.. zeker terecht![]()
Als je auto rijdt en het is donker zie je die mensen dus echt bijna niet
Ik had wel voor licht maar mijn achter lichtje was in mijn jaszak aangegaan waardoor die batterij leeg wasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Fietsen zonder ligt.. zeker terecht![]()
Als je auto rijdt en het is donker zie je die mensen dus echt bijna niet
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:55 schreef tiez het volgende:
ik was aan het wildplassen (aardig wat borrels op.
toen kwam er een wout aan die vroeg op de wel bekende maar oh zo irritante toon "WAT zijn WIJ aan het doen?"
toen zei ik heel slim. "je lelijke grafmoeder in der bek aan het pissen heb je een tientje mag je ook!"
wat dus neer kwam op hardhandig te worden gearresteerd, een nachtje zitten en een boete van 120 euro!
ach ik vind hem nogsteeds grappig. het was het geld meer dan waard!
Als voetganger hoef je toch geen verlichting te hebben?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:55 schreef tiez het volgende:
ik was aan het wildplassen (aardig wat borrels op.
toen kwam er een wout aan die vroeg op de wel bekende maar oh zo irritante toon "WAT zijn WIJ aan het doen?"
toen zei ik heel slim. "je lelijke grafmoeder in der bek aan het pissen heb je een tientje mag je ook!"
wat dus neer kwam op hardhandig te worden gearresteerd, een nachtje zitten en een boete van 120 euro!
ach ik vind hem nogsteeds grappig. het was het geld meer dan waard!
Dat mag nieteensch manquote:
Ja wat denk je.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:01 schreef vbmot het volgende:
[..]
Als voetganger hoef je toch geen verlichting te hebben?![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:58 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Als je op ee fietspad rijd moet jij daar als automobilist geen last van hebben hoor.
Ja okee.. ik kan er inkomen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had wel voor licht maar mijn achter lichtje was in mijn jaszak aangegaan waardoor die batterij leeg was![]()
Als ze hem niet hebben zien fietsen zonder licht kunnen ze nog zo slim zijn, maar bekeuren mogen ze niet. Slecht trouwens, de woorden "agenten" en "slim" in één zin.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja wat denk je.
Die agenten waren ook wel zo slim om te bedenken dat ie liep vanwege die pliesie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |