Ja, valt inderdaad tegen. Al speelde hij nog niet zo veel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:15 schreef Suijk het volgende:
Ik vind Steek een relatief laag cijfer hebben, eigenlijk.
Klinkt helder en duidelijk, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:51 schreef JaWi het volgende:
7/1/2006 - Van Geel: ruimte om te investeren, plaatje volgend seizoen is al rond
(Gepost door RvN)
Volgens Martin van Geel is er bij Ajax ruimte om verder te investeren in versterking van de selectie. Ook na de transfer van 9 miljoen van Huntelaar. Hij liet dat weten in een interview met Langs de Lijn. Volgens Ajax wordt de visie binnen Ajax algemeen gedragen dat er wat moet gebeuren. Daarom is de bereidheid groot om de schouders er onder te zetten en voor een extra financiele inspanning te zorgen.
Ajax Netwerk
Volgens Van Geel zal de selectie wel iets ingekrompen worden, maar zullen van de 6,7,8 of misschien wel meer vertrekkende spelers toch wel drie kwart vervangen moeten worden. In eerste instantie zal daarvoor in de eigen opleiding gezocht worden, in tweede instantie binnen Nederland.
Gekeken zal dan vooral worden naar de eigenschappen ervaring, fysieke kracht en mentale weerbaarheid. "Een echte winnaar als Huntelaar is een exponent van het beleid waar we mee bezig zijn."
Ajax Netwerk
Van Geel liet weten dat Ajax al duidelijk voor ogen heeft hoe het volgend jaar wil gaan spelen en met welke spelers. "We hebben ingevuld en al welk team er volgend jaar bij Ajax moet staan." De komende maanden zal onder andere Van Geel daaraan moeten gaan werken.
Is in de vorige topics al over gesproken jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Jaap Stam is komen praten volgens cultheld. In december.
Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Net als Reiziger naar PSV.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef Houniet het volgende:
Zullen ze blij mee zijn in eindhoven als Stam naar A.F.C.A. komt
Heb je idd gelijk in.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Net als Reiziger naar PSV.
Nee, omdat het om Reiziger gaat mij ook minder. Ik had hem niet bij Ajax terug hoeven zien.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind het wel kunnen, dat Reiziger bij PSV speelt kan me ook geen flikker schelen.
En je vriendin?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
tegen van persie zou ik geen nee zeggen hoor
Het gaat om het principequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
tegen van persie zou ik geen nee zeggen hoor
Maar toch gebeurt het... daarom mag van mij Stam naar Ajax komen. Al is het alleen al om die koppen van die psv'ers te zien. Kom op zeg, na de hele rits ex-ajacieden die later naar psv zijn gegaan mag het best eens andersom zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Net als Reiziger naar PSV.
eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Er zit een wezenlijk verschil in psv of feyenoord wat mij betreft. Stam mag van mij komen hoor, zal het team goed doen.
Denk je echt? Ik weet het niet hoor, ik vind het geen type dat eens rustig jonkies uitleg gaat geven, zoals Cocu of Rijkaard destijds.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Er zit een wezenlijk verschil in psv of feyenoord wat mij betreft. Stam mag van mij komen hoor, zal het team goed doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |