abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33793547
7/1/2006 - Van Geel: ruimte om te investeren, plaatje volgend seizoen is al rond
(Gepost door RvN)

Volgens Martin van Geel is er bij Ajax ruimte om verder te investeren in versterking van de selectie. Ook na de transfer van 9 miljoen van Huntelaar. Hij liet dat weten in een interview met Langs de Lijn. Volgens Ajax wordt de visie binnen Ajax algemeen gedragen dat er wat moet gebeuren. Daarom is de bereidheid groot om de schouders er onder te zetten en voor een extra financiele inspanning te zorgen.
Ajax Netwerk
Volgens Van Geel zal de selectie wel iets ingekrompen worden, maar zullen van de 6,7,8 of misschien wel meer vertrekkende spelers toch wel drie kwart vervangen moeten worden. In eerste instantie zal daarvoor in de eigen opleiding gezocht worden, in tweede instantie binnen Nederland.

Gekeken zal dan vooral worden naar de eigenschappen ervaring, fysieke kracht en mentale weerbaarheid. "Een echte winnaar als Huntelaar is een exponent van het beleid waar we mee bezig zijn."
Ajax Netwerk
Van Geel liet weten dat Ajax al duidelijk voor ogen heeft hoe het volgend jaar wil gaan spelen en met welke spelers. "We hebben ingevuld en al welk team er volgend jaar bij Ajax moet staan." De komende maanden zal onder andere Van Geel daaraan moeten gaan werken.
slettebak [@] gmail.com
pi_33793551
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:15 schreef Suijk het volgende:
Ik vind Steek een relatief laag cijfer hebben, eigenlijk.
Ja, valt inderdaad tegen. Al speelde hij nog niet zo veel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33793578
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:51 schreef JaWi het volgende:
7/1/2006 - Van Geel: ruimte om te investeren, plaatje volgend seizoen is al rond
(Gepost door RvN)

Volgens Martin van Geel is er bij Ajax ruimte om verder te investeren in versterking van de selectie. Ook na de transfer van 9 miljoen van Huntelaar. Hij liet dat weten in een interview met Langs de Lijn. Volgens Ajax wordt de visie binnen Ajax algemeen gedragen dat er wat moet gebeuren. Daarom is de bereidheid groot om de schouders er onder te zetten en voor een extra financiele inspanning te zorgen.
Ajax Netwerk
Volgens Van Geel zal de selectie wel iets ingekrompen worden, maar zullen van de 6,7,8 of misschien wel meer vertrekkende spelers toch wel drie kwart vervangen moeten worden. In eerste instantie zal daarvoor in de eigen opleiding gezocht worden, in tweede instantie binnen Nederland.

Gekeken zal dan vooral worden naar de eigenschappen ervaring, fysieke kracht en mentale weerbaarheid. "Een echte winnaar als Huntelaar is een exponent van het beleid waar we mee bezig zijn."
Ajax Netwerk
Van Geel liet weten dat Ajax al duidelijk voor ogen heeft hoe het volgend jaar wil gaan spelen en met welke spelers. "We hebben ingevuld en al welk team er volgend jaar bij Ajax moet staan." De komende maanden zal onder andere Van Geel daaraan moeten gaan werken.
Klinkt helder en duidelijk, ik ben benieuwd
  zaterdag 7 januari 2006 @ 11:52:28 #129
138175 Knibbel
Joehoeeee :-p
pi_33793586
Wij gaan naar Ajax-Inter

sorry dat wou ik ff kwijt, pffff lucht op zeg
'Onkruid vergaat niet!' ~ 'Amor vincit omnia!' ~ 'Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft!'
pi_33793702
Jaap Stam is komen praten volgens cultheld. In december.
www.thuisuiteten.nl
pi_33793715
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Jaap Stam is komen praten volgens cultheld. In december.
Is in de vorige topics al over gesproken ja .
Hij heeft het zelf ook toegegeven.
slettebak [@] gmail.com
pi_33793796
Maar ja, dat ging over het huren van Pieten voor zijn privé Sinterklaasfeest in Kampen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33793870
En over koffie.
slettebak [@] gmail.com
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:03:50 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33793872
Zullen ze blij mee zijn in eindhoven als Stam naar A.F.C.A. komt
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33793909
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef JaWi het volgende:
En over koffie.
pi_33793928
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef Houniet het volgende:
Zullen ze blij mee zijn in eindhoven als Stam naar A.F.C.A. komt
Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Net als Reiziger naar PSV.
slettebak [@] gmail.com
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:08:03 #137
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33793978
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef JaWi het volgende:

[..]

Heb je idd gelijk in.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33794045
ik vind het wel kunnen, dat Reiziger bij PSV speelt kan me ook geen flikker schelen.
pi_33794105
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind het wel kunnen, dat Reiziger bij PSV speelt kan me ook geen flikker schelen.
Nee, omdat het om Reiziger gaat mij ook minder. Ik had hem niet bij Ajax terug hoeven zien.
Maar ik hoef bijvoorbeeld geen Bosvelt of van Persie bij Ajax, geen Frank de Boer of Sneijder bij Feyenoord te zien om maar wat te noemen.
slettebak [@] gmail.com
pi_33794212
Ik vind Stam ook veel te oud. Dan kan je beter Vermaelen lekker laten groeien en als je dan toch iets moet halen, dan die Mathijsen maar.
www.thuisuiteten.nl
pi_33794216
tegen van persie zou ik geen nee zeggen hoor
pi_33794234
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
En je vriendin?
www.thuisuiteten.nl
pi_33794258
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
Het gaat om het principe .
Wat zou jij ervan vinden als Bergkamp zijn laatste jaartje in de Kuip ging doen.
Of dat Cruz naar de Arena kwam .
slettebak [@] gmail.com
pi_33794310
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef JaWi het volgende:

[..]

Maar toch gebeurt het... daarom mag van mij Stam naar Ajax komen. Al is het alleen al om die koppen van die psv'ers te zien. Kom op zeg, na de hele rits ex-ajacieden die later naar psv zijn gegaan mag het best eens andersom zijn
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_33794438
Er zit een wezenlijk verschil in psv of feyenoord wat mij betreft. Stam mag van mij komen hoor, zal het team goed doen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33794485
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Er zit een wezenlijk verschil in psv of feyenoord wat mij betreft. Stam mag van mij komen hoor, zal het team goed doen.
eens
pi_33794488
Ik heb ook minder moeite met PSV, dan met Feyenoord op dat gebied.
pi_33794531
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Denk je echt? Ik weet het niet hoor, ik vind het geen type dat eens rustig jonkies uitleg gaat geven, zoals Cocu of Rijkaard destijds.
www.thuisuiteten.nl
pi_33794568
"Wij zijn de besten. Niet alleen van Amsterdam, maar ook van Rotterdam en van Eindhoven en van Europa en van de wereld!"

pi_33794596
Kan DK geen Ajax topic ban krijgen??
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')