quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
GAE NU MAER WER SPEELE MET JE ICUU VAN EEN SEAPAERD.
Donequote:
Nog nooit van Kerstvakantie gehoord? Werken hoef ik niet, ik leef van de studiefinanciering en koop en verkoop af en toe wat op marktplaats. Verder hoef ik ook weinig te bereiken want over 6 jaar gaat pa met pensioen en is het de bedoeling dat ik zijn bedrijf over neemquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Wat heb jij zoal in je leven bereikt dan?.
Niet veel gezien je beheersing van de Nederlandse taal. En gezien het feit dat je zo vaak online bent, heb je of geen werk of je werkt 's ochtends. Vuilnisman, denk ik.
Ga je schamen, zelfs m'n allochtone vader beheerst de taal nog beter.
GAE NU MAER WER SPEELE MET JE ICUU VAN EEN SEAPAERD.
Mooi, kan je je faillissement vast aanvragen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Guzman het volgende:
[..]
Nog nooit van Kerstvakantie gehoord? Werken hoef ik niet, ik leef van de studiefinanciering en koop en verkoop af en toe wat op marktplaats. Verder hoef ik ook weinig te bereiken want over 6 jaar gaat pa met pensioen en is het de bedoeling dat ik zijn bedrijf over neem![]()
Leuk, enerverend leventje heb je ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Guzman het volgende:
[..]
Nog nooit van Kerstvakantie gehoord? Werken hoef ik niet, ik leef van de studiefinanciering en koop en verkoop af en toe wat op marktplaats. Verder hoef ik ook weinig te bereiken want over 6 jaar gaat pa met pensioen en is het de bedoeling dat ik zijn bedrijf over neem![]()
Papa's kindjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Guzman het volgende:
[..]
Gelukkig is "ik ga failliet, jij gaat failliet, wij gaan failliet, ik ging failliet, wij gingen failliet" wel vrij makkelijk. Dat moet zelfs hem wel lukken...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Guzman het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is "ik ga failliet, jij gaat failliet, wij gaan failliet, ik ging failliet, wij gingen failliet" wel vrij makkelijk. Dat moet zelfs hem wel lukken...
Dat blijkt er vind ik helemaal niet uit. Zo teken je toch geen nieuw contract?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:52 schreef Radegast het volgende:
Ik ga er dus maar van uit dat Boukhari een nieuw contract krijgt, jammer.
hoezo een goede invaller? als ie als invaller scoort sta je al minsten met 3 doelpunten verschil voorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:54 schreef Jajong het volgende:
Nourdin is een goede invaller. Ik zou em houden.
NAC-Ajax 03/04quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef zjroentje het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Nourdin, maar hij is wel altijd correct gebleven ten opzichte van Ajax. Ook toen hij 23 keer wisselde van de A-selectie naar Jong Ajax.
Dat is zo. Maar dat is in het geval van Boukhari ook niet zo verwonderlijk. Dat is iemand die in enkele wedstrijden net met het niveau aan kan pikken. De gemiddelde eredivisie-subtopper pikt dat ook. Heb ook niks persoonlijks tegen Boukhari hoor. Als ik 'm hoor praten, schreeuw ik de 5 minuten erna dat hij in de basis moet. Maar na 5 minuten basis, schreeuw ik weer dat 'ie gewisseld moet worden. Het gaat namelijk om z'n spel, niet om z'n instelling buiten het veld.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef zjroentje het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Nourdin, maar hij is wel altijd correct gebleven ten opzichte van Ajax. Ook toen hij 23 keer wisselde van de A-selectie naar Jong Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |