abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33798523
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

GAE NU MAER WER SPEELE MET JE ICUU VAN EEN SEAPAERD.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:41:35 #277
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33798537
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Messenga het volgende:
Topicreport again ?
Aan wie de eer?
Jawel, je keek.
pi_33798563
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:41 schreef jna het volgende:

[..]

Aan wie de eer?
Done
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_33798597
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Wat heb jij zoal in je leven bereikt dan? .
Niet veel gezien je beheersing van de Nederlandse taal. En gezien het feit dat je zo vaak online bent, heb je of geen werk of je werkt 's ochtends. Vuilnisman, denk ik.
Ga je schamen, zelfs m'n allochtone vader beheerst de taal nog beter.
GAE NU MAER WER SPEELE MET JE ICUU VAN EEN SEAPAERD.
Nog nooit van Kerstvakantie gehoord? Werken hoef ik niet, ik leef van de studiefinanciering en koop en verkoop af en toe wat op marktplaats. Verder hoef ik ook weinig te bereiken want over 6 jaar gaat pa met pensioen en is het de bedoeling dat ik zijn bedrijf over neem
pi_33798598
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:27 schreef Guzman het volgende:
TVP
IP ban ole ole
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:44:38 #281
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_33798636
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Guzman het volgende:

[..]

Nog nooit van Kerstvakantie gehoord? Werken hoef ik niet, ik leef van de studiefinanciering en koop en verkoop af en toe wat op marktplaats. Verder hoef ik ook weinig te bereiken want over 6 jaar gaat pa met pensioen en is het de bedoeling dat ik zijn bedrijf over neem
Mooi, kan je je faillissement vast aanvragen. .
Wel typisch hoor. Te zwak om zelf iets te bereiken dus blijkbaar .
-
pi_33798647
quote:

[..]

Leuk, enerverend leventje heb je ja.
In Southern Sun
pi_33798700
quote:

[..]

Papa's kindje
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:48:47 #284
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33798785
quote:
Gelukkig is "ik ga failliet, jij gaat failliet, wij gaan failliet, ik ging failliet, wij gingen failliet" wel vrij makkelijk. Dat moet zelfs hem wel lukken...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:49:11 #285
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33798804
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:48 schreef twi het volgende:

[..]

Gelukkig is "ik ga failliet, jij gaat failliet, wij gaan failliet, ik ging failliet, wij gingen failliet" wel vrij makkelijk. Dat moet zelfs hem wel lukken...
Jawel, je keek.
pi_33798837
Toch wel triest dat er mensen zijn die denken dat ze niks hoeven te kunnen omdat ze het wel overnemen van papa
pi_33798864
Toch fijn dat ie er zelf voor zorgt dat ie een einde aan z'n Fokcarriere maakt .
pi_33798879
normaal ga ik liever niet in op Dirk maar nu moet ik hem toch wel even uitlachen
echt een 100% debiel
pi_33798905
Zo, alle reacties van de zaterdag weer even gelezen. Tientallen baggerreacties, je hoeft niet te reageren op die DK hoor.

Ik ga er dus maar van uit dat Boukhari een nieuw contract krijgt, jammer.

Meer interesse voor Rosales, ook mooi, dan gaat de prijs ietsje omhoog, en dan kan ie hopelijk met een klein verlies verkocht worden binnenkort.

Goed van Escudé dat ie nog even blijft en niet naar Marseille vertrekt, Julien komt nog wel terug in de basis. Toch altijd samen met Grygera het beste centrale duo geweest de laatste seizoenen.
pi_33798962
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:52 schreef Radegast het volgende:
Ik ga er dus maar van uit dat Boukhari een nieuw contract krijgt, jammer.
Dat blijkt er vind ik helemaal niet uit. Zo teken je toch geen nieuw contract?
In Southern Sun
pi_33798985
Nourdin is een goede invaller. Ik zou em houden.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33799053
Ik kan me betere spelers indenken, zelfs voor de bank.
In Southern Sun
pi_33799069
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:54 schreef Jajong het volgende:
Nourdin is een goede invaller. Ik zou em houden.
hoezo een goede invaller? als ie als invaller scoort sta je al minsten met 3 doelpunten verschil voor
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:57:24 #294
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33799076
Als je Nourdin nou verkoopt en iemand uit de jeugd erbij haalt. Zo goed heeft Nourdin nou ook niet gepresteerd.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33799281
Je kan zeggen wat je wil van Nourdin, maar hij is wel altijd correct gebleven ten opzichte van Ajax. Ook toen hij 23 keer wisselde van de A-selectie naar Jong Ajax.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33799321
Dat is waar. Maar ik ben ook heul loyaal tov Ajax, maar ik speel ook niet in het eerste. .
In Southern Sun
pi_33799380
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef zjroentje het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Nourdin, maar hij is wel altijd correct gebleven ten opzichte van Ajax. Ook toen hij 23 keer wisselde van de A-selectie naar Jong Ajax.
NAC-Ajax 03/04
pi_33799459
Wat hebben jullie toch tegen Boukhair? Heeft ie eindelijk een leuk kapsel, moet-ie opzouten van jullie. Laat hem dat dan maar doen in gezelschap van de Larf, Rosales en Galasek. Als er toch een ander elftal moet komen, dan maar helemaal anders.
pi_33799484
Dat is ook wel de algemene opinie hier...
In Southern Sun
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:14:46 #300
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33799605
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef zjroentje het volgende:
Dat is zo. Maar dat is in het geval van Boukhari ook niet zo verwonderlijk. Dat is iemand die in enkele wedstrijden net met het niveau aan kan pikken. De gemiddelde eredivisie-subtopper pikt dat ook. Heb ook niks persoonlijks tegen Boukhari hoor. Als ik 'm hoor praten, schreeuw ik de 5 minuten erna dat hij in de basis moet. Maar na 5 minuten basis, schreeuw ik weer dat 'ie gewisseld moet worden. Het gaat namelijk om z'n spel, niet om z'n instelling buiten het veld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')