Daar heb ik in deze ook helemaal geen enkel probleem meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als dat zo zou zijn zouden van Geel en Blind weer lijnrecht tegenover mekaar staan
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:10 schreef Dagonet het volgende:
Dirk_kuijt, week VBL, topics verkloten
Mooi zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..],
,
,
,
.
Dag Merino.
Misschien heeft ie nu wat tijd om te leren hoe je een werkwoord vervoegt..
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Misschien heeft ie nu wat tijd om te leren hoe je een werkwoord vervoegt..
quote:Escudé wil niet terugkeren naar Frankrijk
Zaterdag 7 januari, door SV, Amsterdam, 12.47u GMT+01.00, But!
Julien Escudé heeft in een interview met het blad But! gezegd dat hij in ieder geval niet wil terugkeren naar Frankrijk als voetballer. Hij had belangstelling van Olympique Marseille en Rennes.
Escudé zoekt momenteel naar oplossingen, omdat hij bij Ajax niet meer aan spelen toe komt. Voor de rest zijn er geen andere clubs die belangstelling zouden hebben getoond.
Hij is weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:27 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Tief nog gewoon op als je niets boeiends te zeggen hebt meneer Kuit![]()
quote:Van Geel: 'Ajax is niet kil'
Martin van Geel praat vandaag in het landelijke dagblad De Telegraaf openlijk over zijn eerste maanden bij Ajax. Volgens de technisch directeur is het een misvatting dat de Amsterdamse club killer en afstandelijker is geworden: "Ik voelde me hier direct heel erg welkom".
Wel schrok Van Geel enigszins toen hij de situatie op de werkvloer overzag. "Ik moet eerlijk zeggen: het is me niet meegevallen. Bij Ajax staat al een organisatie met goede mensen. Maar het besef waar het werkelijk om gaat, het professionele denken, daar is niet iedereen van doordrongen."
"Men denkt hier al gauw dat het goed is. Wij zijn Ajax. Het is altijd nog goed gekomen, dus nu ook. Daar heb ik wel moeite mee. Het gaat namelijk niet vanzelf. We moeten er met z'n allen keihard aan trekken. Die boodschap wil ik verspreiden. We zijn niet zo geweldig als we denken. We staan op de vierde plaats, dus zullen we daar op dit moment ook wel thuishoren."
Volgens Van Geel mist het in de organisatie vooral aan duidelijkheid. "Duidelijkheid, dat mis ik nog wel. Open en eerlijk met elkaar omgaan. Consequent zijn. Dan denk ik dat we nog een stapje kunnen maken. Ik probeer duidelijk te maken dat mensen zich binnen deze vier muren veilig kunnen uitspreken. Meningen worden gerespecteerd. We hoeven geen politiek te bedrijven. Die sfeer hangt hier nog te veel."
De beleidsmaker heeft in zijn eerste maanden meteen de scouting veranderd. "We hebben dezelfde prioriteiten gesteld als destijds bij Willem II. Ten eerste: de eigen opleiding. Twee: Nederlanders. Drie: wat dichter bij Nederland. En vier: wat verder weg. We hebben ook in het schaduwelftal enkele veranderingen doorgevoerd. Stonden toch iets te veel exotische namen op."
Vervoeg het werkwoord annexeren eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:27 schreef Guzman het volgende:
TVP
Ik zie het al voor me: "wat is annexerenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vervoeg het werkwoord annexeren eens.
Online Hero, Offline Zeroquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vervoeg het werkwoord annexeren eens.
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |