Wacht even hoor, de voorganger van deze was eigenlijk een poor mans ferrari, een copy van de 456. Nu heeft hyundai die poormans ferrari laten opvolgen door deze, en nu zou ferrari opeens dat model als voorbeeld hebben genomen? Klinkt jou dat logisch in de oren? Mij niet echt in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:35 schreef IntroV het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was het voorbeeld.
Ook een mooie auto!
porsches zijn dan ook wel uber effectiefquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:10 schreef Dracar het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Als uber voorbeeld natuurlijk de Porsches
R.I.P.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:26 schreef M5 het volgende:
Zie ook dit bericht op Autoweek.nl:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4402
Als dat hem is...vind ik hem erg mooi, mooier dan een 612 Scaglietti
![]()
![]()
ja dat is ook de bedoeling van een opvolger van een autoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:04 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Ik heb de indruk dat een nieuwe Ferrari altijd minstens de helft van het vorige model in zich heeft qua looks.
Das wel cool, weer een beetje oude stijl terug. alleen is 599 geen mooi getalquote:Op maandag 9 januari 2006 13:45 schreef FunnyName het volgende:
Naam is geworden 599 GTB (oude naamconventie van motorinhoud is weer eens gebruikt)
Bron: www.autoweek.nlquote:Ferrari heeft bekendgemaakt dat de opvolger van de 575 M Maranello de naam 599 GTB meekrijgt. De typenaam is ontleend aan de cilinderinhoud van de V12.
De Ferrari 599 GTB is de meest krachtige productieauto met V12-motor ooit. Het nieuwe model heeft een V12 met 5.999 cc die 620 pk levert bij 7.600 toeren per minuut. Exacte prestaties geeft Ferrari nog niet vrij, maar ga er vanuit dat de sprinttijd van 0 naar 100 in rond de vier seconden gaat, en de topsnelheid ligt bij de 330 km/u. Het koestwerk is als vanouds getekend door Pininfarina.
Op de Autoshow in Detroit maakt Ferrari-directeur Amedeo Felisa de komst van de 599 GTB bekend. Zijn showdebuut beleeft het nieuwe model op de Autosalon van Genève. De auto is de vervanger van de 575 M Maranello, die in al zijn verschijningsvormen sinds 1996 op de markt is. In die tijd zijn 5.700 exemplaren gebouwd.
Imho de mooiste auto ooit gemaakt..quote:
iig de l;aatste mooie Ferrari.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:22 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Imho de mooiste auto ooit gemaakt..
Zo, dus eigenlijk ben je geen 'fan' van Ferrari? Moet kunnen hoor, punt is alleen dat de motor voorin meer van doen heeft met Ferrari, dan de motor achterin (of voor de achteras).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:32 schreef DJ_WB het volgende:
ben nooit echt fan van motor voorin ferrari![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:28 schreef Redux het volgende:
Niemand van ons heeft de 599gtb in het echt mogen bekijken, voelen, ruiken
das niet zo heel moeilijk, m'n drol die ik net in de pot heb achtergelaten was ook mooier dan een 612......quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:26 schreef M5 het volgende:
Zie ook dit bericht op Autoweek.nl:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4402
Als dat hem is...vind ik hem erg mooi, mooier dan een 612 Scaglietti
![]()
![]()
het enige wat de 612 minder mooi maakt zijn de te kleine/smalle koplampen. verder is ie prachtig vorm gegeven imo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
das niet zo heel moeilijk, m'n drol die ik net in de pot heb achtergelaten was ook mooier dan een 612......
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:16 schreef Frozen_Ice het volgende:
heeft wel iets weg van een austin martin die neus
wel ok wagentje
die is wel weer erg mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 08:13 schreef FunnyName het volgende:
Hoe het wel mooi kan bewijst Giorgietto Giugiaro door deze voor zichzelf te ontwerpen en te laten bouwen:
![]()
De Ferrari GG50
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad Hugster, R.I.P.! Wat een ontieglijk mooie auto is dit zeg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
R.I.P.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik deel je mening hierin hoor. Ik denk dat veel mensen hier vanalles aangrijpen om maar te laten zien dat ze de 599 niet mooi vinden, zelfs de voorganger als st-uk-ken mooier betitelen terwijl ze a) de 599 nog nooit in het echt hebben bekeken b) die voorganger nou ook niet moeders mooiste is (werd bij het uitkomen ook betiteld als saai). Overigens is die gg50 een soort van eerbetoon aan 2 andere ferrari's die giuigiaro in de jaren 60 heeft ontworpen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:03 schreef Argento het volgende:
Het verbaast me dat de GG50 hier zoveel bijval krijgt. Net als met zovele Giugiaro-ontwerpen, is dit meer Giugiaro dan Ferrari. Als een wat ordinaire Maserati zou ie er misschien nog mee doorkunnen, maar de grote Ferrari's zijn van oudsher in meer of iets mindere mate elegant en stijlvol, zonder hun omvang direct te verloochenen (die omvang verloochenen ze alleen in hun rijeigenschappen) en Giugiaro komt gewoon met een lomp ding op de proppen zetten, dat qua algehele vorm werkelijk NIETS spannends te bieden heeft. Niet erg als je Golfjes en weet ik veel wat ontwerpt, maar laat Ferrari's even aan echte kunstenaars over zeg.
Samen met de 456quote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:03 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
iig de l;aatste mooie Ferrari.
Zie deze afbeelding maar ..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:41 schreef TheMassive het volgende:
Die c-stijl, je kan erdoorheen kijken, het zijn een soort van vinnen. (stond in autovisie) Je kijkt dus langs de achterruit.
[afbeelding]
Hier ziet ie er toch wel verdomd goed uitquote:
de kenner laat ook van zich horen hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef StefanP het volgende:
Nee, het uiterlijk is bijna letterlijk overgenomen
Ach flikker toch op man er zit helemaal niks van die troep in. Lekker overdrevenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef StefanP het volgende:
Nee, het uiterlijk is bijna letterlijk overgenomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |