quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En geen van de dames die je troosten komt![]()
ik ben sociaal dienstverleenster, mag dat ook??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ja... Dat word therapie vrees ik.
Is er hier een Psycholoog in de zaal?![]()
Dus je kan goed met de stofzuifer overweg?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben sociaal dienstverleenster, mag dat ook??
mm, nog nooit mijn beroep als zo fout gezien
Voor jou een vriendenprijsje, 30 Euronen/uur (zwart natuurlijk).quote:
Ik pak vast mijn zwarte stiftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Voor jou een vriendenprijsje, 30 Euronen/uur (zwart natuurlijk).
geen collega's hier... dus mag ik dit als een aanbod zien??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon je afreageren op een collega/medefokker?
wat is een stofzuifer??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus je kan goed met de stofzuifer overweg?![]()
Kom maar opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geen collega's hier... dus mag ik dit als een aanbod zien??
Ik ben, zoals ik al zei, een luie lurker. Lees je in!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:26 schreef Frezer het volgende:, lees je in, het stond gewoon open en blood in deze SC reeks.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:17 schreef Christine het volgende:
Ik ben aan het opruimen.
Heerlijk van die burgerlijke kijk-dit-vinden-wij-samen-leuk--
-dingen die ik ooit met mijn ex samen heb uitgezocht weggooien.
De manier zoals het er staat lijkt het toch of het 'leuk zijn' opgedrongen is door de één aan de ander...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:17 schreef Christine het volgende:
Ik ben aan het opruimen.
Heerlijk van die burgerlijke kijk-dit-vinden-wij-samen-leuk--
-dingen die ik ooit met mijn ex samen heb uitgezocht weggooien.
Ik breng 't morgen allemaal naar de kringloopwinkel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De manier zoals het er staat lijkt het toch of het 'leuk zijn' opgedrongen is door de één aan de ander...![]()
Je ziet 't al helemaal voor je... Een alternatief stelletje dat daar binnenkort rondloopt en zij zegt tegen hem: Kijk schat, dàt vinden wij nou leuk!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik breng 't morgen allemaal naar de kringloopwinkel.
Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet 't al helemaal voor je... Een alternatief stelletje dat daar binnenkort rondloopt en zij zegt tegen hem: Kijk schat, dàt vinden wij nou leuk!
Ik zal je straks even mailen, nu eerst even eten maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Snel!![]()
(Zodra ik weet waar ik moet zijn...)
Goed plan!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal je straks even mailen, nu eerst even eten maken.
wie ben jij ook alweer?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:11 schreef QyRoZ het volgende:
Bestaat dit topic nog?
* Check!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Uitgevoerd is het een nog beter plan!
En dat op vrijdag!quote:
Me tegen mezelf in bescherming nemen. Is soms wel nodigquote:
Valt wel meequote:Veel plezier in Deventer (kan dat)
Niet te zwaarmoedig he BttD??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Me tegen mezelf in bescherming nemen. Is soms wel nodigIk ben echt heel blij dat ik vandaag een hele rustige dag heb (psychologisch gezien
)
[..]
Valt wel mee. Familie
Het kan dus welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Me tegen mezelf in bescherming nemen. Is soms wel nodigIk ben echt heel blij dat ik vandaag een hele rustige dag heb (psychologisch gezien
)
Jij liever dan ikquote:Valt wel mee. Familie
Bedanktquote:
Een van de weinige leuke familieledenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het kan dus wel
[..]
Jij liever dan ik
Houden zo danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bedankt. Vannacht was echt
. Het uitgaan zelf was wel leuk, maar daarna stortte ik redelijk in. Juist vanochtend goed wakker geworden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |