Wat zeg je dat sexyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:50 schreef Litpho het volgende:
...doordat hij voor 90% omsloten word door de mijne...
jamaar jij wilde mij nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg Yns, zoek eens een ander hobbyproject om aan AirwiN te koppelen.
De vooruitgang, je doet er niks aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
[afbeelding]
MissMSX en MSXuser zijn vanochtend ook al gematched, ze sputterden nog wel een beetje tegen, maar kleinigheidjes blijf je houden.
k_i_m?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg Yns, zoek eens een ander hobbyproject om aan AirwiN te koppelen.
Waar in jouw fantasietjes ben ik veranderd in een lushende dame die dagelijks minstens een uur in bad doorbrengt?quote:
nee, moksyquote:
En vervolgens koppel je mij maar aan AirwiN? Ik snap dat ik je diep gekwetst heb, maar het begint nu pas door te dringen hoe diepquote:
Sinds deze post!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar in jouw fantasietjes ben ik veranderd in een lushende dame die dagelijks minstens een uur in bad doorbrengt?
Die koppelen we toch al aan godt?quote:
Nope, definitely k_i_m!quote:
Er is altijd nog een 'show je schoen/laars topic' in LIF,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:53 schreef _Cara_ het volgende:
Tjezus jullie zitten alweer op 100+ posts, voordat ik thuis ben is het topic alweer gesloten en heeft een foto van mn "collectie" geen nut/zin meer..![]()
*snotter, snif, snotter*quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
En vervolgens koppel je mij maar aan AirwiN? Ik snap dat ik je diep gekwetst heb, maar het begint nu pas door te dringen hoe diep.
Het begint op te vallen dat jij niet aan dames gekoppeld wil worden die je al IRL ontmoet hebt hequote:
jouw collectie mag altijd langskomen in dit topicquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:53 schreef _Cara_ het volgende:
Tjezus jullie zitten alweer op 100+ posts, voordat ik thuis ben is het topic alweer gesloten en heeft een foto van mn "collectie" geen nut/zin meer..![]()
of het 'Vrouwen sexy en gewaagd' in US waar een leuke laarzenfoto het ook altijd goed doet!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Er is altijd nog een 'show je schoen/laars topic' in LIF,.
Uh-ohquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:54 schreef Christine het volgende:
Doen we AirwiN met Litpho
Die kan dan weer mooi met Qquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:55 schreef nixxx het volgende:
godt heeft twisted toch al.. duh
Het gras is groener aan de andere kant van de speeddatequote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Het begint op te vallen dat jij niet aan dames gekoppeld wil worden die je al IRL ontmoet hebt he
Volgens mij dekt hij zich gewoon al van te voren in.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het gras is groener aan de andere kant van de speeddate.
Dat is een beter voorstel, bovendien is het dan een voorwaarde dat Cara er in (de laars dus) zit,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
of het 'Vrouwen sexy en gewaagd' in US waar een leuke laarzenfoto het ook altijd goed doet!![]()
Ik wil überhaupt niet worden gekoppeld!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Het begint op te vallen dat jij niet aan dames gekoppeld wil worden die je al IRL ontmoet hebt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |