Ja, goede vraag maar medici zullen er alles aan doen om mensen in leven te houden en dus ook Sharon. Een goed ding om te weten is dat hij geen pijn etc...heeft. Dat hebben de artsen verklaard. Hij is zo diep in coma dat hij zich van niets bewust is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:48 schreef Re het volgende:
waarom ze die gast in godsnaam in leven houden
Mensen wel jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:28 schreef Frances het volgende:
[..]
Ja, goede vraag maar medici zullen er alles aan doen om mensen in leven te houden
Niks aan de hand.quote:Tevredenheid over operatie Sharon
JERUZALEM De spoedoperatie van premier
Sharon van Israël is voorbij.Volgens de
artsen is de operatie goed gegaan en is
een deel van zijn darmen verwijderd.
Sharon moest vanmorgen met spoed
geopereerd worden omdat zijn toestand
ineens verslechterde.Hij bleek
complicaties te hebben.Volgens bronnen
rond het ziekenhuis gingen de artsen er
vanuit dat hij het einde van de dag
niet meer zou halen.
Sharon zou nu buiten levensgevaar zijn.
Om 16.00 uur wordt meer bekendgemaakt
tijdens een persconferentie.Sharon ligt
sinds begin januari in coma na een
hersenbloeding.
Noem jij hem zoals je wilt, de meesten weten beter.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:05 schreef Frances het volgende:
[..]
Oke, ipv mensen mag je ook lezen militaire helden. It,s up to you.![]()
Ook een soort 'eenzijdige terugtrekking'.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:25 schreef Arcee het volgende:
JERUZALEM De spoedoperatie van premier
Sharon van Israël is voorbij.Volgens de
artsen is de operatie goed gegaan en is
een deel van zijn darmen verwijderd.
Ik zou het eerder zielig vinden als hij nog veel langer zou leven. Een man die als een super-generaal altijd heeft geleefd verdiend een respectabel eind. Hij is nu omringt door z,n geliefden. Hopenlijk duurt het niet te lang meer voordat hij in de band van het eeuwige licht wordt opgenomen.quote:
nee, niks voor Sharon. Zo is van Sharon ook bekend (net als Peres trouwens) dat hij niet lang kunstmatig in leven wil worden gehouden als het moment daar is dus als ze zich aan zijn wens willen houden moet het toch wel snel afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:32 schreef zoalshetis het volgende:
het wordt nu toch wel tijd dat sharon de pijp aan maarten geeft. ik denk niet dat hij het nog een paar maanden kwijlend wil volhouden ofzo.
Als jij het verstand zou hebben dat hij in 1 vinger heeft dan zou je al een stuk vooruit gaan. Over het geld hoef jij je geen zorgen te maken. Dat betalen joden wereldwijd graag voor hem.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:01 schreef _Yapser_ het volgende:
Die man z'n hersenen zijn allang compleet verrot. Waarom ze in godsnaam met allerlei tientallen euro kostende operaties bezig zijn is me ook redelijk onduidelijk, maargoed.
Ik dacht dat ie al een tijdje dood was maar het zal wel iets met de verkiezingen te maken hebbenquote:
kan ie maanden op teren... de rotzak... dat ie snel het loodje legt... weer een massamoordenaar de wereld uit...quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie al een tijdje dood was maar het zal wel iets met de verkiezingen te maken hebben
Hij had wel een hele grote dikke vette buik hè...![]()
Nee, duidelijk niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:33 schreef SlimShady het volgende:
Wordt dit een afteltopic?
Naar mijn weten is en blijft hij gewoon een kasplantje tot zijn dood. Ik weet ook niet waarom ze hem in "leven" houden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:41 schreef Steijn het volgende:
Nu de situatie weer uit de hand begint te lopen in het MO vroeg ik me ineens af hoe het nou met Sharon staat. Weet iemand er meer van? Houden ze hem nog steeds in 'leven'? Of is hij langzaam aan iets aan de beterende (voor zover dat nog mogelijk is) hand?
wat dacht je van het geloof? stekker eruit is feitelijk het beslissen over 'leven' of dood. En dat is vrij not-done volgens mij..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Naar mijn weten is en blijft hij gewoon een kasplantje tot zijn dood. Ik weet ook niet waarom ze hem in "leven" houden.
De stekker erin steken en erin laten zitten net zo goed.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:02 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
wat dacht je van het geloof? stekker eruit is feitelijk het beslissen over 'leven' of dood. En dat is vrij not-done volgens mij..
Precies. Laat de natuur/god zijn werk uitvoerenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De stekker erin steken en erin laten zitten net zo goed.
eh hij was toch al dood enzo in maart??????quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:24 schreef MoChe het volgende:
ik hoop het niet
Joh? Nog steeds?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:42 schreef thedude0 het volgende:
hij ligt sinds 4 januari in coma
http://www.mcdonalds.co.il/quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Om op Sharon te lijken heb je wel meer nodig dan alleen een facelift.
Staakt het vuren zie ik niet gebeuren om zo'n reden.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:25 schreef Babbelzz het volgende:
*plof* en klaar....
doordat ie niet beweegt gaat ie nu ws snel dood, als ie dat al niet is.
hopelijk levert t een staakt t vuren op
Euthanasie bekeken vanuit verschillende levensovertuigingen en religies.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Incomplete het volgende:
Weet iemand hoe dat bij het joodse geloof geregeld is, euthanasie??
![]()
Thnx. Kon het niet zo snel vinden.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Euthanasie bekeken vanuit verschillende levensovertuigingen en religies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |