Ja maar 5 euro verdienen schiet niet op, alleen met extra depressie is dat vetquote:
open dan een topic d0huhhquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:15 schreef Thelonious het volgende:
Ik heb een hekel aan van die vage klachten in Klaagbaak
Vipers ging jij nou dat meiske bezwangeren voor 5 euro en een vrachtwagen schoonmoeder? en uiteraard een depressie?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:18 schreef Vipers het volgende:
Ja mensen doen er echt alles voor. 5 euro dat is nou ook precies het uurloon van een vrachtwagenchauffeur![]()
+een levenslange depressie achter je aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:17 schreef romancrovatto het volgende:
nee maar 5 euro is toch geen geld?
Daarvoor bezwanger ik geen vriendin
+gratis vrachtwagenbestuurder
deze kan niet verneukt wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:17 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nee, verneuk liever dit kuttopic.![]()
Bijna vergeten bedanktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
+een levenslange depressie achter je aan.
Nee de SOA's mocht jij hebben, dat was de deal toch ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:18 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Vipers ging jij nou dat meiske bezwangeren voor 5 euro en een vrachtwagen schoonmoeder?
afwazig wilde die wel, hij had er een aantal nog niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nee de SOA's mocht jij hebben, dat was de deal toch ?![]()
Ja maar je moeeeeet gewoon een keer een SOA proberen, echt te leuk gewoon, echt gaaf,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nee de SOA's mocht jij hebben, dat was de deal toch ?![]()
Van mij mag die, enig idee welke hij nog moet hebben?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
afwazig wilde die wel, hij had er een aantal nog niet.
Dan heeft ie z'n verzameling ook compleet.
Welke heb jij op dit moment dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Ja maar je moeeeeet gewoon een keer een SOA proberen, echt te leuk gewoon, echt gaaf,
je moet alles een keer geprobeerd hebben, je leeft maar een keer, echt téeeeee leuk geweun
die hardnekkige drieletterigequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef Vipers het volgende:
[..]
Van mij mag die, enig idee welke hij nog moet hebben?
Ojah hij wilde aids nog ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
afwazig wilde die wel, hij had er een aantal nog niet.
Dan heeft ie z'n verzameling ook compleet.
Geef me de H de I en de Vquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
die hardnekkige drieletterige
Oeeeee en bevalt hetquote:
heerlijk meid, lenen? vijf euroquote:
ja maar dan leen je mijn geinvesteerde vijf euro in afwazig die jij leent en dan aan mij betaalt,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef Vipers het volgende:
Is goed even kijken of ik 5 euro van Afwazig kan lenen als die bij Brechtje is geweest
hohohhh, alleen komen is niet genoeg he. Er moet ook nog iets gebeuren waarna er weer iets komt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef Vipers het volgende:
Is goed even kijken of ik 5 euro van Afwazig kan lenen als die bij Brechtje is geweest
van mij mag je wel vijf euro hebben, moet je wel ff wat voor doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
ja maar dan leen je mijn geinvesteerde vijf euro in afwazig die jij leent en dan aan mij betaalt,
had ik bij karel niet nog een rekening openstaan?
Een depressiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hohohhh, alleen komen is niet genoeg he. Er moet ook nog iets gebeuren waarna er weer iets komt.
Herpes meenemen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
van mij mag je wel vijf euro hebben, moet je wel ff wat voor doen.
ohwjah, die ook.quote:
En tevens foto's dienen als bewijsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hohohhh, alleen komen is niet genoeg he. Er moet ook nog iets gebeuren waarna er weer iets komt.
herpes.....quote:
Damn ik wist dat ik in het verleden leef,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
herpes.....![]()
Die heeft iedereen al, heb ik zelfs op m'n lip zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
Die had ik vroegerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:27 schreef Vipers het volgende:
Nee ik heb nu een putjesschepper als schoenmoeder doet het heel goed.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:28 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Damn ik wist dat ik in het verleden leef,![]()
Herpes zijn 2005 he![]()
Maar goed ik heb altijd mijn gonnorroe nog achter de handals je nou die drieletterige regelt, planten we die bij die depressie hebben we daar over een poosje ook geen last meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
Levert niks meer op heb het al geprobeerdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:29 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Die had ik vroegergewoon doorverkocht jeweet?
^---- hahh, nog een vrijwilliger.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:30 schreef pc-fr34k het volgende:
5 euro zakje uit de shop, zo verdiend.
Zakje met syfillis?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:30 schreef pc-fr34k het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
^---- hahh, nog een vrijwilliger.
Mooi dat is dan geregeld iemand enig idee waar Brechtje isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Hard, misschien op zon rommel/ruil beurs ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:30 schreef Vipers het volgende:
[..]
Levert niks meer op heb het al geprobeerd![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef Vipers het volgende:
[..]
Mooi dat is dan geregeld iemand enig idee waar Brechtje is![]()
Ze is modje in pub, dus we zouden daar ff een topic kunnen openen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef Vipers het volgende:
[..]
Mooi dat is dan geregeld iemand enig idee waar Brechtje is![]()
Hey, je brengt me op een idee,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Hard, misschien op zon rommel/ruil beurs ofzo
Je beseft toch wel dat je een depressie en vrachtwagen schoonmoeder bij die vijf euro gratis krijgt he?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:30 schreef pc-fr34k het volgende:
ook incl achtervolgende depressie?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:32 schreef B_BOY het volgende:
men niet janken ik verdien ook maar 5 euro per uur dus ik ben zielig en ik ben niet iemand om op te klagen.
speciaal voor jou een nieuw bod: wil je gratis vijf euro verdienen plus depressie en vrachtwagen schoonmoeder?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:32 schreef B_BOY het volgende:
men niet janken ik verdien ook maar 5 euro per uur dus ik ben zielig en ik ben niet iemand om op te klagen.
Heus nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ook incl achtervolgende depressie?
Meteen aan je baas opslag vragenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:32 schreef B_BOY het volgende:
Ligt aan het ejaculatie vermogen, en of brechtje ook plezier mag hebben dat is de vraag kerelsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:34 schreef Vipers het volgende:
[..]
Meteen aan je baas opslag vragen.
Je kan bij ons in 15 minuten 5 euro verdienen![]()
incl depressie en vrachtwagen schoonmoederquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:34 schreef Vipers het volgende:
[..]
Meteen aan je baas opslag vragen.
Je kan bij ons in 15 minuten 5 euro verdienen![]()
Weet niet gaat daarvan de prijs omhoogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:36 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Ligt aan het ejaculatie vermogen, en of brechtje ook plezier mag hebben dat is de vraag kerels![]()
naja, misschien dat die depressie dan wat minder erg is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:36 schreef Vipers het volgende:
[..]
Weet niet gaat daarvan de prijs omhoog
Nee hij krijgt ook ene depressie en vrachtwagen schoonmoeder, meer dan genoeg,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:36 schreef Vipers het volgende:
[..]
Weet niet gaat daarvan de prijs omhoog
scherp gezien mijn waardequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
incl depressie en vrachtwagen schoonmoeder
Ok dan mag ze plezier hebben van mij. Wat krijgt zij eigenlijk. Ze moet al een depressie hebben met een vrachtenwagen moeder.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Nee hij krijgt ook ene depressie en vrachtwagen schoonmoeder, meer dan genoeg,
jah, dohuhhh alsof we ons ook daar nog druk om moeten gaan maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:39 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ok dan mag ze plezier hebben van mij. Wat krijgt zij eigenlijk. Ze moet al een depressie hebben met een vrachtenwagen moeder.
Ja alsof vrouwen rechten hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, dohuhhh alsof we ons ook daar nog druk om moeten gaan maken.
D0huhhhh daar krijg je toch ook geen depressie en vrachtwagen schoonmoeder grapjasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik verdien liever 5 euro dan dat ik te paard naar de slager moet.
Hoppa meteen de Algemeene Nederlandsche Vrouwen Organisatie achter je reet aan gezellig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:41 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Ja alsof vrouwen rechten hebben![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:43 schreef Vipers het volgende:
[..]
Hoppa meteen de Algemeene Nederlandsche Vrouwen Organisatie achter je reet aan gezellig.
Als je geluk hebt nemen ze nog wat soa's mee
Depressie die koop je niet voor 5 euro meer tegenwoordig en vrachtwagens verdienen over de rug van je schoonmoeder. Vandaar mijn argument.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:42 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
D0huhhhh daar krijg je toch ook geen depressie en vrachtwagen schoonmoeder grapjas
Nee maar "depressie en een vrachtwagenschoonmoeder" krijg je gratis bij de 5 euro snap jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Depressie die koop je niet voor 5 euro meer tegenwoordig en vrachtwagens verdienen over de rug van je schoonmoeder. Vandaar mijn argument.
Damm ik word oud. Is een depressie tegenwoordig duurder dan 5 euro.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Depressie die koop je niet voor 5 euro meer tegenwoordig en vrachtwagens verdienen over de rug van je schoonmoeder. Vandaar mijn argument.
welnee hij maakt je in de war, gewoon gratis onder bepaalde omstandigheden, lees ook de voorwaarden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:46 schreef Vipers het volgende:
[..]
Damm ik word oud. Is een depressie tegenwoordig duurder dan 5 euro.
Ja en als je niet uitkijkt is goedkoop duurkoop. Heb je zo een manische i.p.v. een neerwaartse spiraal.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:46 schreef Vipers het volgende:
[..]
Damm ik word oud. Is een depressie tegenwoordig duurder dan 5 euro.
mompelt iets over die klote euro
Hebben wij een speciale aanbieding voor jou. Je kan brechtje krijgen een achtervolgende depressie en vrachtwagen schoonmoeder en dat alles voor maar 5 euro. Wees er snel bij deze kans mag u niet laten lopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
goed punt, maar goed een depressie is een depressie, we hebben nooit gezegt hoelang het zou moeten werken....eigenlijk moeten we even voorwaarden opstellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja en als je niet uitkijkt is goedkoop duurkoop. Heb je zo een manische i.p.v. een neerwaartse spiraal.
Ja want dit loopt stormquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:49 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
goed punt, maar goed een depressie is een depressie, we hebben nooit gezegt hoelang het zou moeten werken....eigenlijk moeten we even voorwaarden opstellen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef Vipers het volgende:
[..]
Hebben wij een speciale aanbieding voor jou. Je kan brechtje krijgen een achtervolgende depressie en vrachtwagen schoonmoeder en dat alles voor gratis 5 euro. Wees er snel bij deze kans mag u niet laten lopen.
nu sluit je afwazig buitenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef Vipers het volgende:
[..]
Hebben wij een speciale aanbieding voor jou. Je kan brechtje krijgen een achtervolgende depressie en vrachtwagen schoonmoeder en dat alles voor maar 5 euro. Wees er snel bij deze kans mag u niet laten lopen.
En een achtervolgende depressiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:50 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Ja d0huhh wie wil nou niet vijf euro verdienen![]()
Nee hoor hij mag daarna gewoon de SOA ophalen als hij dat wiltquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nu sluit je afwazig buiten![]()
en een vrachtwagenchauffeur als schoonmoederquote:
Oja dat is ook wel lullig ja, hij is er ookniet bij,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nu sluit je afwazig buiten![]()
ik dacht juist dat hij die andere dingen wilde, wat waren het ook alweer?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:51 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nee hoor hij mag daarna gewoon de SOA ophalen als hij dat wilt![]()
En hoe staat het met je voorwaarden?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Oja dat is ook wel lullig ja, hij is er ookniet bij,
laten we gewoon alle opties open laten,
we bellen
Mee eens, maar je kan hem wel de voordelen uitleggen van naar Brechtje te gaan. Dan krijgt hij van zelf een vrachtwagen schoonmoeder. Dus voortaan toch maar bellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Soms denk ik wel eens als iemand op tv een depressie heeft: jeetje als die gozer eens wist dat ie daar 5 euro mee kon verdienen maar voor hetzelfde geld heeft ie dus geen schoonmoeder laat staan een vrachtwagen. Dus dan bel ik toch maar niet.
Nee maar de vrachtwagen schoonmoeder is een en de zelfde snap je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Soms denk ik wel eens als iemand op tv een depressie heeft: jeetje als die gozer eens wist dat ie daar 5 euro mee kon verdienen maar voor hetzelfde geld heeft ie dus geen schoonmoeder laat staan een vrachtwagen. Dus dan bel ik toch maar niet.
Yvonne durft het niet meerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ik dacht juist dat hij die andere dingen wilde, wat waren het ook alweer?
vreemd trouwens dat dit topic nog open is, zouden er geen modjes zijn vandaag?
Euhmmm komtie,:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef Vipers het volgende:
[..]
En hoe staat het met je voorwaarden?
Oh, was ik daar mee in de war! Want die kan ik zo 2 inleveren voor 8 euro. Of mogen we het in dit topic alleen hebben over 5 euro?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:54 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Nee maar de vrachtwagen schoonmoeder is een en de zelfde snap je?
Sterke voorwaarden zal Afwazig blij mee zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Euhmmm komtie,:
- je moet minstens 15 jaar zijn
- Goed werkend sperma hebben, 1 schot moet raak zijn anders geen vergoeding.
- We bellen
- en tenslotte aan de voorwaarden moet je D0huhh kunnen zeggen
Ik zie liever een andere modereteres in dit topicquote:
Hoorde ik je nou brechtje denken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik zie liever een andere modereteres in dit topic
Niet de prijs op zitten drijven hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Oh, was ik daar mee in de war! Want die kan ik zo 2 inleveren voor 8 euro. Of mogen we het in dit topic alleen hebben over 5 euro?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:57 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Hoorde ik je nou brechtje denken?
Misschien is het omdat we zo goed ontopic blijvenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik zie liever een andere modereteres in dit topic
Daar valt inderdaad weinig over te zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:58 schreef Vipers het volgende:
[..]
Misschien is het omdat we zo goed ontopic blijven![]()
We verneuken toch nooit topics?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:58 schreef Vipers het volgende:
[..]
Misschien is het omdat we zo goed ontopic blijven![]()
Welnee, vrachtwagen schoonmoeders daarentegenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
We verneuken toch nooit topics?
ohw, ik dacht vooral wat daaruit voortkomt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Welnee, vrachtwagen schoonmoeders daarentegen![]()
En dochters met stringsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Welnee, vrachtwagen schoonmoeders daarentegen![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ohw, ik dacht vooral wat daaruit voortkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |