quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef m@x het volgende:
Lishe, ik heb reclame voor je zitten maken deze weekIk had afgelopen woensdag een knutselavond en ik heb daar vrolijk over je kunstwerkjes zitten vertellen en het adres van je website doorgegeven. Hopelijk hou je er een klantje aan over
Beter maar even niet spelen nee. Hoewel er meiden zat zijn die nog een paar maanden door gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:20 schreef Tamea het volgende:
Grappig, bij ons beginnen de zaaltrainingen ook weer dit weekend. Ik ga maar niet meedoen, maar ga wel kijken: mijn vriend geeft training en ik vind het gewoon gezellig om iedereen weer te zien na 3 maanden.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:59 schreef Brighteyes het volgende:Ik zie nu pas je site Lishe! Wat een onwijs leuke dingen!
Dat is zeker spannend Githa!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:03 schreef Githa het volgende:
Jawel hoor Lishe,
Het alleen een beetje veel bijelkaar.
Vandaag als het goed is ook bericht met een datum voor Jordykomt allemaal een beetje tegelijk, maar ik ben er nog niet of dat nu positief of negatief is
![]()
Nog even en we hebben het weer gehad.
En dat hebben ze niet inmiddels als startkapitaal in een leuk huis gestopt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:36 schreef Sugar het volgende:
Spaargeld van hun beider ouders.![]()
Arme Maria.
Sommige mensen hebben ook gewoon strontmazzel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef Sugar het volgende:
Nee, dat huis hebben haar ouders ooit gekocht om haar en haar broer in te huisvesten als student. En daarna hebben haar ouders het opgeknapt (helemaal verbouwd!!!!) en nu hebben ze het gekocht voor een *zacht* prijsje (van die ouders dus).
Mantra: geld maakt niet gelukkig, geld maakt niet gelukkig, geld...
Ik zei gisteren al tegen stinkie dat ik bijna spijt heb van het huis waar we nu wonenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:42 schreef Lishe het volgende:
O, BE, dat lijkt me ook frustrerend ja, zoals jij het hebt. maar dat als-dannen, moet je niet doen hoor! Als je 6 leuke jaren hebt gehad was het het vast waard.
En Sugar... als je afspreekt met die vrienden, dan tenminste bij hen thuis! Een keer daar eten kan vast geen kwaad.
Ik kan mij voorstellen dat dít je wel frustreerd Sugar, sommige mensen komt gewoon alles aanwaaien. Soms komt dat echt pure jaloezie opzetten, ach, niets menselijks is ons vreemd toch!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef Sugar het volgende:
Nee, dat huis hebben haar ouders ooit gekocht om haar en haar broer in te huisvesten als student. En daarna hebben haar ouders het opgeknapt (helemaal verbouwd!!!!) en nu hebben ze het gekocht voor een *zacht* prijsje (van die ouders dus).
Mantra: geld maakt niet gelukkig, geld maakt niet gelukkig, geld...
Ben jij al zo oudquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:43 schreef danosa het volgende:
70 duizend eurodaar droom ik al 70 duizend nachten van!
Kan je de hand schudden zo'n kind heb ik ook vandaag en ik ben zo blij dat ze ligt te slapen anders had ik der gewurgd denk ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:57 schreef dutchie het volgende:
Ken je dat zo'n ochtend waarop alles tegen zit?
Sjongejonge!Heb de hele ochtend met een superchagerijnig kind gezeten, niet normaal! Daar konden 10 lagen behang nog niets aan doen.
En heb ik net een hele klaagpost gemaakt in de 'snelinvoer' druk ik op het verkeerde knopje (voor de modjes zit er nog een knopje naast) en foetsie!
Dat helpt ook niet echt.Ga zo maar naar bed en hopen dat als ik straks wakker wordt weer een stralend kind heb.
O, dat is waar ook, nu je het zegt herinner ik me dat van zijn vingers. Dat lijkt me zeker een hele ingreep. Gelukkig maar dat hij niet zo lang hoeft te blijven in het ziekenhuis. Dan moet hij daarna zeker een poosje in het gips?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:08 schreef Githa het volgende:
Jordy moet aan zijn handje geopereerd worden Rewimo, zijn oortje doen ze ook gelijk mee, omdat hij dan toch onder narcose is.
Jordy heeft twee vingers aan elkaar, die gaan ze scheiden en uit de lies wordt er huid gehaald om dat te overlappen. Redelijk grote ingreep, maar hij hoeft gelukkig niet al te lang te blijven, ze willen hem zo snel mogelijk uit het ziekenhuis hebben omdat ze met een huidtransplantatie geen infectie willen en in het ziekenhuis is dat risico erg groot.
Sjooooooooooowen!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb me net even lekker uitgeleefd bij de H&M en een nieuwe garderobe aangeschaft in maat 92 voor Morgaine. Alles halve prijs!! I'm so happy.
Nee sorry... daar houden we geen lijstje van bij dus daar kan ik je niet mee helpen helaas...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Moddies en Fokkers, sorry dat het hier even gepost moet worden, maar staat ergens de historie van het Ouders-Moderatie-Topic.. ??
Ik weet dat hierin een link staat over schilderijtjes.. Met al die vrolijke kleurtjes iets met art nog wat ofzow?! Alvast bedankt!![]()
BE-quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee sorry... daar houden we geen lijstje van bij dus daar kan ik je niet mee helpen helaas...
Oh wacht... ik weet wel wat je bedoelt denk ik.
Die met die 'pop art' bewerkingen van foto's? Dat ze zo in verschillende kleuren worden enzo?
dank! ik denk dat ik al weet welke je bedoelt! Zal eens gaan kijken als ik in de buurt ben! het rokje is ook superliefquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:01 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Op de Evenaar zit een tweedehands kledingwinkel. Soms hebben ze niks leuks maar soms (zoals vandaag) dus wel. Ik heb twee van zulke broeken en een rokje voor Jolie gekocht. Alles was 50% van de normale prijs. Ze hadden best veel leuke jongensspijkerbroeken, misschien wat om te kijken!
Bedoel je zoiets?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
BE-Jij weet wat ik dus bedoelde, nu is het wachten op de juiste link!!
![]()
Er was zelfs een heel topic voor en als ik het goed heb, heb ik dat naar LIF gekicked maar ik weet de topictitel niet meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:
BE-Jij weet wat ik dus bedoelde, nu is het wachten op de juiste link!!
![]()
Hier hetzelfde lady-wrb (geld is leuk, maar ik had liever mijn ouders ook nog wat langer gehad)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:09 schreef lady-wrb het volgende:
geld is zo betrekkelijk.....
ik heb 15 jaar geleden een boel geld geërfd.
maar ik had liever de rest van mijn leven in armoede doorgebracht en mijn vader nog gehad
Heb je die van Maison Kelder al eens geproefd? Hier in de omgeving van Den haag een heel heel bekend gebakjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:45 schreef jessie het volgende:
Ik hou niet zo van taarten. Maar van dat hazelnoten schuim gebak...hmmm daar kom ik snachts mijn bed voor uit.
Hier vind je delftsblauws stof, en nog véél meer leuke stoffen en behang en lampen en stoelen enz. enz.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:14 schreef Lishe het volgende:
Heb jij een delfstblauwe kamer??????? Heb je dan ook van dat stof? (dat zoek ik, dat zoek ik...)
En daar dan weer een ijstaart variant van.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:51 schreef bibi het volgende:
Heb je die van Maison Kelder al eens geproefd? Hier in de omgeving van Den haag een heel heel bekend gebakje![]()
![]()
![]()
je hebt mail terug!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Texelonia, u heeft mail !!
Hier hebben ze ook van dat soort stofjes Lishe: http://www.folklore.nl/defolklorewinkel/enter.htmlquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:14 schreef Lishe het volgende:
Heb jij een delfstblauwe kamer??????? Heb je dan ook van dat stof? (dat zoek ik, dat zoek ik...)
domperidom tegen het spugen en loperamide tegen de diarree, en sportdrank voor je suikers en mineralen. Beterschap!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:38 schreef Githa het volgende:
Pffff, iemand wat tips tegen buikgriep
We hebben het hier allemaal en bijn reni thuis ook. Vermoedelijk heeft er iets in het ziekenhuis rondgehangen.
Ik heb de nacht op de wc doorgebracht met een emmer voor mijn neus en nog vergt het uiterste concentratie om niet weer naar boven te hoeven rennen.
Een slokje water gaat nog niet goed![]()
Iemand tips ?
na je verlof heb je nog 6 weken, dan mag het contract pas beëndigd worden, of de aanvraag ingediend wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 06:56 schreef Saffier het volgende:
Ik moet eerst werk gaan zoeken!( Mooi dat ik daar pas aan begin ná mijn verlof hoor.Alleen weet niemand wanneer dat eindigt!)
Ik heb daar mijn moeder's medicijnenkastje voor dus wist het niet zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:26 schreef moussy het volgende:
Loperamide kan je zelfs bij de drogist van de supermarkt kopen danosa
ik heb die dingen hier altijd op voorraad liggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:33 schreef danosa het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn moeder's medicijnenkastje voor dus wist het niet zeker
vooral dat laatste hequote:Op maandag 9 januari 2006 12:34 schreef snoopy het volgende:
Leuk Mous! Ik word ook altijd zo hebberig van al die spulletjes in een kookwinkel. Mooie dingen, handige dingen, overbodige dingen![]()
Was jij dat ook niet met die tandarts-fobie?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:17 schreef Syrena het volgende:
Nu heb ik de uni ook eindelijk gemaild dat ze m'n diploma ook gewoon mogen opsturen
![]()
Even nadenken of ik nog iets heb dat ik uitentreure heb uitgesteld....![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:25 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Was jij dat ook niet met die tandarts-fobie?
En dat je nooit op controle durfde?
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Okee. Even ter informatie.
Niezen terwijl je nodig moet plassen maar nog nèt niet goed op de wc-bril zit is ten zeerste af te raden
ah joh, die moest toch in de was en een lapje over de bril kan nooit kwaadquote:
Ben ook een opleiding begonnen maar dat uurt nog wel even voordat ik die af heb hequote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef moussy het volgende:
Sorry hoor, maar als je een mooie CV wil kan je beter terug naar school gaan, werken en leren tegelijk of zo.
Hoef je niet meteenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ben ook een opleiding begonnen maar dat uurt nog wel even voordat ik die af heb he
Niet perse mooi, maar wel beter....quote:Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef moussy het volgende:
Hoef je niet meteente timmeren
maar jij begon over een mooie cv.
wat maakt het nou uit wat er op staat, alles is toch netter dan een ww.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Niet perse mooi, maar wel beter....
Nou als je ervaring hebt in bepaalde dingen/functies zullen ze je sneller ergens voor aannemen dan als je niks "kan".quote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef moussy het volgende:
wat maakt het nou uit wat er op staat, alles is toch netter dan een ww.
ja maar das met allesquote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou als je ervaring hebt in bepaalde dingen/functies zullen ze je sneller ergens voor aannemen dan als je niks "kan".
ja maar dan krijg je dit:quote:Op maandag 9 januari 2006 23:01 schreef coolbabe het volgende:
Is werken en leren niets voor jou tex? Dan werk je aan een beter cv én heb je kans hogerop te komen. Ik ga komende week bij het CWI langs, heb gemaild met het ministerie (mag er ff een raampje open) en nu blijkt dat als ik weer aan het werk wil, ik als kreupele harrie, op diverse dingen recht heb. Omdat ik ook alleen maar Mavo heb, is zoiets wel een betere kans dan werken bij iemand die zelf niet eens weet wat hij nou wil.
Als je iets niet leuk vindt, vind je het niet leuk en ga je het waarschijnlijk ook nooit leuk vinden. Ik vond secretaressewerk niet leuk, maar wilde toch graag een opleiding afgerond hebben na mijn afgebroken opleiding Nederlands. Na mijn Schoevers jaartje bleek inderdaad dat ik secretaressewerk nog steeds niet leuk ging vindenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef texelonia het volgende:
Heb daar weleens naar gekeken coolbabe, maar de dingen die ik dan kon doen (die ik kon vinden) leken me niet leuk. Of ben ik dan te kritisch...
Ik weet van mezelf dat als ik iets niet leuk vind ik het ook maar moeilijk volhoud. Op zich niet slecht om dat te proberen te veranderen natuurlijk, maar goed...
Ik denk dat ik dat als plan B ga aanhouden als mijn urgentie niet doorgaatquote:Op maandag 9 januari 2006 23:07 schreef moussy het volgende:
Zelfs als makelaar mag je werken en leren tegelijkvoorbeeldje
Ik denk dat als het eenmaal zo ver is dat ik er wel over wil praten met iemand die in de thuis situatie zit/heeft gezeten net als ik dan. Eerst maar eens afwachten wat de ministers beslissen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:13 schreef ayla1 het volgende:
Ik denk dus ook wel dat ze gaan Faja en wens je nogmaals heel veel sterkte.
Mocht je ooit behoeft hebben om er met iemand over te praten dan geef je maar een gil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |