Voor dr 18e zwanger toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:45 schreef romancrovatto het volgende:
maar goed, brechtje toch?
En Jan-Willem, die goorlap.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:45 schreef romancrovatto het volgende:
maar goed, brechtje toch?
afwazig had zichzelf opgeworpen als vrijwilliger toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:46 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Ja daar ergens waren we gebleven![]()
Nee ik werd uitgeslotenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
afwazig had zichzelf opgeworpen als vrijwilliger toch?
zoiets las ik ook ergens jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
afwazig had zichzelf opgeworpen als vrijwilliger toch?
ohw, jij was diegene met dat bierbommetje?quote:
Ja maar neuqen zonder piemel kan toch nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:48 schreef Afwazig het volgende:
Jullie hebben me zelf uitgesloten omdat ik anders haar ging nueqen om mn eigen weddenschap te winnen.
of hierquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Afwazig het volgende:
Hier staat vast wel ergens het antwoord
Huisgenoot heeft vibrator
waar heb jij het over dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef B_BOY het volgende:
men ik dacht dat jamba en ringtone-king erger waren. dit slaat alles.
Iets zeg me dat ik die link niet op mn werk moet klikkenquote:
huhhh?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:50 schreef Monocultuur het volgende:
telefoon is geleased?
Jaweeeeeelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Iets zeg me dat ik die link niet op mn werk moet klikken.
Gratis bij een lening.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:50 schreef Monocultuur het volgende:
telefoon is geleased?
Hoezo telefoon, we hebben het hier over brechtje d0hquote:
Waarom omdat je kritiek op yvonne had?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef sr_firewire het volgende:
Ik open niks. Heb een dagquotum gekregen voor het openen van topics. Ben net unbanned...
jah, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Hoezo telefoon, we hebben het hier over brechtje d0h
Maar daarom kun je brechtje nog wel nueqen zodat ik de weddenschap winquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef sr_firewire het volgende:
Ik open niks. Heb een dagquotum gekregen voor het openen van topics. Ben net unbanned...
je hoeft trouwens niks te openen, maar een opening dichtenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef sr_firewire het volgende:
beetje stopverf erin en je hebt gewonnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
je hoeft trouwens niks te openen, maar een opening dichten![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
je hoeft trouwens niks te openen, maar een opening dichten![]()
Ja, en er dan ook nog een ringtone van nemen, alsof je die tune niet genoeg hoort.quote:
gewoon klikken johquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Iets zeg me dat ik die link niet op mn werk moet klikken.
En dan win je,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,5 euro!!!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
beetje stopverf erin en je hebt gewonnen.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
En dan win je,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,5 euro!!!!!!
en een levenslange voorraad depressie!!!!!
en yvonne altijd in de buurt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
En dan win je,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,5 euro!!!!!!
en een levenslange voorraad depressie!!!!!
Doe zelfquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Maar daarom kun je brechtje nog wel nueqen zodat ik de weddenschap win.
Het word te ergquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Ik ben echt blij dat ik zo pauze heb, ik kan dit niet meer aan...![]()
Dan heb ik een trucker als schoonmoeder, dacht het niet makkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Doe zelfIk wil graag SOA vrij blijven tot mijn 50ste.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
en yvonne altijd in de buurt.![]()
SOA´s zijn leuk joh, gewoon een keer voor de grap proberen,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Doe zelfIk wil graag SOA vrij blijven tot mijn 50ste.
Die verdraaide kloons ook,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:57 schreef Krijgnouwat het volgende:
Wat is er ?
![]()
ik zie m'n naam zomaar gebruikt worden als topic!!
Loaterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:58 schreef Afwazig het volgende:
Ik ga pauze houden, en wel ontopic blijven heh jochies?
Als je terug bent gaat het over die olifant van gisterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:58 schreef Afwazig het volgende:
Ik ga pauze houden, en wel ontopic blijven heh jochies?
Olifant? toch niet weer een weddenschap waar je vijf euro kan winnen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als je terug bent gaat het over die olifant van gister
naja, zolang afwazig het uitvoert ben ik voor veel dingen in.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:02 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Olifant? toch niet weer een weddenschap waar je vijf euro kan winnen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
naja, zolang afwazig het uitvoert ben ik voor veel dingen in.
Wat voor een topic hebben we trouwens verziekt?quote:
Het afwazig neukt brechtje voor 5 euro topic toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wat voor een topic hebben we trouwens verziekt?
niet; wat gaat afwazig allemaal doen voor 5 euro?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:06 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Het afwazig neukt brechtje voor 5 euro topic toch?
Die is nog wel vetter jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
niet; wat gaat afwazig allemaal doen voor 5 euro?
zullen we even vragen of yvonne de TT wil wijzigen?quote:
zal ze dat doen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zullen we even vragen of yvonne de TT wil wijzigen?
Ze is best lief hoor, ze wil vast wel meewerken aan zo'n leuk idee.quote:
iemand heeft echt een gruwelijk topic geopend, moet je maar eens kijken gewoon voor de grap weetjewelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ze is best lief hoor, ze wil vast wel meewerken aan zo'n leuk idee.
Misschien kunnen we de weddenschap wel over heel fok! verspreiden, gewoon dat iedereen mee mag doen.
Vind ze altijd een leuk initiatief, zulke gezamelijke dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |