Sorry baasquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:27 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Is zij serieus je dochter ? . . . . . . .![]()
Ze ziet er lekker uit voor een 15 jarige....... maar als ik die foto's zie dan weet ik alweer genoeg uit wat voor sociaal achterstaand gezin komtSugababes
![]()
zucht.quote:
Oh, ik kan je garanderen dat er gebeld wordt...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:27 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Ja maar anders werd er wel gebeld.....
Bronnen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik kan je garanderen dat er gebeld wordt...
Jij bent gewoon ook bang voor Yvonne, anders deed je niet zo schijnheiligquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:29 schreef RM-rf het volgende:
Jezus, 16-jarige Klaagbaak-rondhangende pubernerds die tips gaan geven over de opvoeding van een kind ..
Heb je al potlood en papier gepakt, en noteer je netjes wat de ventjes allemaal melden dat een Ouder als Verantwoord Opvoerder moet doen, Yvonne...![]()
misschien ben ik wel een onecht kind van d'r .. opgegroeid voor galg en rad ...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:30 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Jij bent gewoon ook bang voor Yvonne, anders deed je niet zo schijnheilig![]()
![]()
Ik heb uiteraard veel meer redenen om het amk te bellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:29 schreef RM-rf het volgende:
Jezus, 16-jarige Klaagbaak-rondhangende pubernerds die tips gaan geven over de opvoeding van een kind ..
Heb je al potlood en papier gepakt, en noteer je netjes wat de ventjes allemaal melden dat een Ouder als Verantwoord Opvoerder moet doen, Yvonne...![]()
22quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:29 schreef RM-rf het volgende:
Heel juist geraden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:31 schreef Afwazig het volgende:
Laten we anders even ophouden over niet nader te noemen zip en rar files, ik voel een ban aankomen.
de gum is er al overheen geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:31 schreef Afwazig het volgende:
Laten we anders even ophouden over niet nader te noemen zip en rar files, ik voel een ban aankomen.
Mag ik nog wel verder gaan over je opvoedkundige vaardigheden?quote:
als jij dat zo graag wil. dan moet je ook prive houden dat je dat ding gezien hebt en niet hier lopen roepen. en als je denk dat je concurentie hebt moet je hem daar weg halen en er zelf gaan liggen in je nakie, kijken wat ze dan zegt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:26 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Nogmaals, voor mij wel ja. Hou die dingen toch prive![]()
dus aan de ene kant vind je het goed, de andere kant niet. laat je blote lul eens zien voor 15 jarige meisejs!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:32 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
22![]()
Dat jij het normaal vind dat je dochter zo op internet zou staan op haar 15e toont je intelligentie aan en je vooropleiding (geen?). Trouwens deze meiden moeten er idd ook zijn ja, anders komen 22 jarige mannen zoals ik niet aan hun trekken![]()
Toen ik jou gisteren hielp zag ik je rechterhand. Kun je die voortaan ook ff opruimen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:12 schreef alwaysleft het volgende:
Gisteren ging ik ff mijn huisgenooit helpen om haar pc op te ruimen van spyware enz.
Goed en wel klaar zag ik in de rechterhoek van haar kamer gewoon een rasechte vibrator liggen. Gelukkig was ze ff naar de wc toen ik het zag liggen maar ik vond het echt niet leuk om zo een prive dingen van haar te weten. Dus ik klaag alle geile meiden aan die blijkbaar zo willen worden genomen, dat ze hun vibrator niet opruimen***Wijven
![]()
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus aan de ene kant vind je het goed, de andere kant niet. laat je blote lul eens zien voor 15 jarige meisejs!
22?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:29 schreef RM-rf het volgende:
Je vergeet nog in minder dan drie postsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
van een fibo naar yvonne die haar dochter opvoed, only @ Fok!
Tevens vergeet je: Talpaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:36 schreef Vipers het volgende:
[..]
Je vergeet nog in minder dan drie posts
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
van een fibo naar yvonne die haar dochter opvoed, only @ Fok!
Ik vind ouders die het normaal vinden dat hun kind van 15 zulke foto's op internet heeft staan, echt sociaal labiel en niet opvoedwaardig. En nee ik bel het AMG niet, dat doen familie/vrienden/buren maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus aan de ene kant vind je het goed, de andere kant niet. laat je blote lul eens zien voor 15 jarige meisejs!
in minder dan drie postsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:36 schreef Vipers het volgende:
[..]
Je vergeet nog in minder dan drie posts
Zullen we een pot maken? Ik zeg dat brechtje voor dr 18e zwanger is.. we leggen allemaal 5 euro in etc.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik vind ouders die het normaal vinden dat hun kind van 15 zulke foto's op internet heeft staan, echt sociaal labiel en niet opvoedwaardig. En nee ik bel het AMG niet, dat doen familie/vrienden/buren maar.
Daarnaast kan ik me er niet druk om maken. Maar dat ze dan maar ook niet gaan klagen als hun dochter zondagssmorgens opstaat met de zoveelste SOA opgelopen bij het uitgaan....
quote:
En jij een beetje achter brechtje aanjagen om je weddenschap te winnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zullen we een pot maken? Ik zeg dat brechtje voor dr 18e zwanger is.. we leggen allemaal 5 euro in etc.
Je heb me doorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En jij een beetje achter brechtje aanjagen om je weddenschap te winnen.
Dan wil ik wel dat jij uitgesloten word. Een beetje daar naar toe gaan om je geld te winnenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zullen we een pot maken? Ik zeg dat brechtje voor dr 18e zwanger is.. we leggen allemaal 5 euro in etc.
Ik ga even de bookmaker bellen voor een weddenschap op internet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nou vooruit ik win dit toch welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:38 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dan wil ik wel dat jij uitgesloten word. Een beetje daar naar toe ga om je geld te winnen![]()
Joh, als mijn dochter 15 is (wat nog 9 jaartjes duurt) zal ze ook op internet rondhangen ... ik mag hopen dat ze dan tenminste een beetje weet wat er te koop is, en niet dom en kortzichtig achter 22-jarige klunsjes gaat aanlopen, die zich afrukken op de 'aanwezigheid' van minderjarige meisjes ....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:32 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
22![]()
Dat jij het normaal vind dat je dochter zo op internet zou staan op haar 15e toont je intelligentie aan en je vooropleiding (geen?). Trouwens deze meiden moeten er idd ook zijn ja, anders komen 22 jarige mannen zoals ik niet aan hun trekken![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:39 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik ga even de bookmaker bellen voor een weddenschap op internet.
Is Brechtje voor haar 18e zwanger
Ja: 1,10 -> Voor elke euro 1,10 terug
Nee: 4,50 -> Voor elke euro 4,5 terug
hahhhjah, de fibo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:39 schreef Vipers het volgende:
deel 2 op wat? Ik hoor niemand meer over een fibo
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:41 schreef ShaoliN het volgende:
Onverantwoord, en trucker worden en kinderen nemen. Ik vind het niet kunnen iig. Ik zal eens even kijken of BansheeBoy er een essay over wil schrijven. [afbeelding]
lul nietzo ontopicquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:42 schreef Tobbes het volgende:
Wees blij dat het geen vibrator met bas-tonen betreft, dan was je elke nacht wakker gedreund.
OMG yvonne.....wat benje uberscherp vandaag ;-)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinds wanneer houden kleine jongetjes van pr0n ?
En ja, vrouwen raken vreselijk opgewonden als je je bierbommetje als "vleeskroket" bestempeld..
Staphorst for ever.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:13 schreef Klonk het volgende:
een vibrator, ohhh wat erg, je komt uit een gat op de veluwe ofzo
Je verwart chatten met uitdagende foto's op internet zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Joh, als mijn dochter 15 is (wat nog 9 jaartjes duurt) zal ze ook op internet rondhangen ... ik mag hopen dat ze dan tenminste een beetje weet wat er te koop is, en niet dom en kortzichtig achter 22-jarige klunsjes gaat aanlopen, die zich afrukken op de 'aanwezigheid' van minderjarige meisjes ....
Van wat ik weet over brechtje (niet veel) is het gewoon een normale puber die aanwezig is op deze site, en er chat .... zoals een hele groep 15 en 16-jarigen ... verder niks abnormaals aan...
Genoeg bijna 30-jarigen die op deze site zichzelf meer voor schut zetten, maar niet ieder pubermeisje die online is, is gelijk een 'domme breezah'
dat er zielige 22jarige psychopaatjes ook rondhangen is verder gewoon zo, die kan ze ook tegenkomen als ze boodschappen gaat doen bij de supermarkt om de hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |