Voor dr 18e zwanger toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:45 schreef romancrovatto het volgende:
maar goed, brechtje toch?
En Jan-Willem, die goorlap.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:45 schreef romancrovatto het volgende:
maar goed, brechtje toch?
afwazig had zichzelf opgeworpen als vrijwilliger toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:46 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Ja daar ergens waren we gebleven![]()
Nee ik werd uitgeslotenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
afwazig had zichzelf opgeworpen als vrijwilliger toch?
zoiets las ik ook ergens jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
afwazig had zichzelf opgeworpen als vrijwilliger toch?
ohw, jij was diegene met dat bierbommetje?quote:
Ja maar neuqen zonder piemel kan toch nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:48 schreef Afwazig het volgende:
Jullie hebben me zelf uitgesloten omdat ik anders haar ging nueqen om mn eigen weddenschap te winnen.
of hierquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Afwazig het volgende:
Hier staat vast wel ergens het antwoord
Huisgenoot heeft vibrator
waar heb jij het over dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef B_BOY het volgende:
men ik dacht dat jamba en ringtone-king erger waren. dit slaat alles.
Iets zeg me dat ik die link niet op mn werk moet klikkenquote:
huhhh?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:50 schreef Monocultuur het volgende:
telefoon is geleased?
Jaweeeeeelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Iets zeg me dat ik die link niet op mn werk moet klikken.
Gratis bij een lening.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:50 schreef Monocultuur het volgende:
telefoon is geleased?
Hoezo telefoon, we hebben het hier over brechtje d0hquote:
Waarom omdat je kritiek op yvonne had?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef sr_firewire het volgende:
Ik open niks. Heb een dagquotum gekregen voor het openen van topics. Ben net unbanned...
jah, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Hoezo telefoon, we hebben het hier over brechtje d0h
Maar daarom kun je brechtje nog wel nueqen zodat ik de weddenschap winquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef sr_firewire het volgende:
Ik open niks. Heb een dagquotum gekregen voor het openen van topics. Ben net unbanned...
je hoeft trouwens niks te openen, maar een opening dichtenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef sr_firewire het volgende:
beetje stopverf erin en je hebt gewonnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
je hoeft trouwens niks te openen, maar een opening dichten![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
je hoeft trouwens niks te openen, maar een opening dichten![]()
Ja, en er dan ook nog een ringtone van nemen, alsof je die tune niet genoeg hoort.quote:
gewoon klikken johquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Iets zeg me dat ik die link niet op mn werk moet klikken.
En dan win je,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,5 euro!!!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
beetje stopverf erin en je hebt gewonnen.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
En dan win je,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,5 euro!!!!!!
en een levenslange voorraad depressie!!!!!
en yvonne altijd in de buurt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
En dan win je,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,5 euro!!!!!!
en een levenslange voorraad depressie!!!!!
Doe zelfquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Maar daarom kun je brechtje nog wel nueqen zodat ik de weddenschap win.
Het word te ergquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Ik ben echt blij dat ik zo pauze heb, ik kan dit niet meer aan...![]()
Dan heb ik een trucker als schoonmoeder, dacht het niet makkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Doe zelfIk wil graag SOA vrij blijven tot mijn 50ste.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
en yvonne altijd in de buurt.![]()
SOA´s zijn leuk joh, gewoon een keer voor de grap proberen,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:55 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Doe zelfIk wil graag SOA vrij blijven tot mijn 50ste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |