kanDOOquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:48 schreef _The_General_ het volgende:
Wie?
crazyfrogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef Mauro het volgende:
Da's toch die kutkikker van de reclame?
snap hem nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:51 schreef LOLBOY het volgende:
Die ananas staat nogal fout op die foto ofzo ...
Daarom vermoed ik ook een slechte kloonquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:51 schreef LOLBOY het volgende:
Die ananas staat nogal fout op die foto ofzo ...
Die was goed gevonden jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef LOLBOY het volgende:
Van mij krijg je een kans omdat je topic over dat copyright wel leuk geprobeerd was
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:03 schreef Pizzahut het volgende:
Sterf dan... SNELLER!!!
Lol, ga je nu zn username vertalen? Zal ik dat bij jou es doen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:03 schreef HarmSmit het volgende:
Ga eens dood CanDo
Heerlijk toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef outcast_within het volgende:
viezerik
beetje bij kleine meisjes der billetjes afvegen
Jij en je moeder hebben gestemd in die pollquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:58 schreef KanDOO het volgende:
Bedankt voor alle leuke reacties:
Even een polletje gemaakt:
Poll: Moet KanDOO een bekende user worden?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Mijn moeder weet niet eens wat een internet isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Jij en je moeder hebben gestemd in die poll!
Nou dat ligt eraan, als dat geluidbestand een wav is zou het geen probleem moeten zijn. Met mp3 is de compressie te groot om er nog iets fatsoenlijks van te maken. Je kan hier trouwens Adobe Audition voor gebruiken. je klikt dan op Extra, filters en vervolgens op DMVquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:17 schreef LOLBOY het volgende:
Zeg even tussen ons, als ik een geluidsbestand heb en ik wil er een bepaalde sample uitfilteren, kan ik DMV boole bewerkingen toch de inversie (+ naar - en andersom) van een solo-instrument precies boven een vol stuk met dat instrulent plakken om zo de golfvorm negatief te mengen met die sampledata, zodat de sinus zichzelf opheft en je dus een geluid kan wegfilteren. Als ik dit voor een aantal samples heel precies doe, zou ik dan kunnen resulteren in 1 sample, of speelt compressie en andere mix-elementen een rol?
Waarvoor staat DMV dan? Het gaat idd om een WAV-bestand maar het zou evengoed met mp3 kunnen MITS de sampledata van de 2 mp3's dan perfect gelijk is, en dan moeten ze al van dezelfde encoder met dezelfde settings komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:21 schreef KanDOO het volgende:
[..]
Nou dat ligt eraan, als dat geluidbestand een wav is zou het geen probleem moeten zijn. Met mp3 is de compressie te groot om er nog iets fatsoenlijks van te maken. Je kan hier trouwens Adobe Audition voor gebruiken. je klikt dan op Extra, filters en vervolgens op DMV![]()
Dat had je niet gedacht he (ik werk bij een radiozender)
DMV staat voor Digital Music Video en het is best wel kut van die reverb. Trouwens hier is een klein tooltje voor. Reverb removerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:30 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Waarvoor staat DMV dan? Het gaat idd om een WAV-bestand maar het zou evengoed met mp3 kunnen MITS de sampledata van de 2 mp3's dan perfect gelijk is, en dan moeten ze al van dezelfde encoder met dezelfde settings komenMaar in dit geval neem ik de sampledata uit eenzelfde bestand om steeds elementen te filteren, dus da's al helemaal mooi
Enige wat me stoort, als je een zeg maar vocel wil wegfilteren die je achteraan in het liedje "droog" hebt, en in een vol stuk staat er reverb ofzo over, dan blijft die reverb over.
![]()
Maarja![]()
Dat denk jijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:44 schreef KanDOO het volgende:
Maar even OT:
Het gaat goed met mijn bekendheid!
Dat denkt 32%quote:
en daarom zal jij nooit een bekende user worden. Met zulke uitspraken raak je niet geliefd.quote:
Ik gok dat hij om deze uitspraak juist erg geliefd zal wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:46 schreef KanDOO het volgende:
[..]
en daarom zal jij nooit een bekende user worden. Met zulke uitspraken raak je niet geliefd.
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
Post tubgirl !! Dan stijgt je ster in no time. Gegarandeert aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |