Ze geilt gewoon op em joh,en ze heeft zich vlak voordat TS binnenkwam zichzelf flink met die staaf af liggen raggen omdat ze weet dat ze em anders zou bespringen,wat ze niet wil.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:57 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ze komt waarschijnlijk niet aan haar trekken en stapt automatisch over op alternatieven (lees: surrogaat).
je weet toch wat yvonne net zei.quote:
.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Psst, haar kinderen posten hier ook![]()
Eerst de foto's zien en dan pas oordelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Ze geilt gewoon op em joh,en ze heeft zich vlak voordat TS binnenkwam zichzelf flink met die staaf af liggen raggen omdat ze weet dat ze em anders zou bespringen,wat ze niet wil.
![]()
Ja dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Ze geilt gewoon op em joh,en ze heeft zich vlak voordat TS binnenkwam zichzelf flink met die staaf af liggen raggen omdat ze weet dat ze em anders zou bespringen,wat ze niet wil.
![]()
Dank je voor je verhelderende visie. Zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geil
Vrouwen vingeren cq pakken een vibrator
Vrouwen schijten
Vrouwen stinken als ze schijten
Vrouwen boeren
Vrouwen ruften
Vrouwen krabben aan hun muts
Vrouwen lekken eens in de maand de meest vreselijk slierken en bonken
Welkom in de echte wereld
Oh, en je ouders neuken nog.
Ja, vroegah hadden ze die meiden er nog niet zo bijlopenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
.....Die foto met haar string uit de broek, wat een slettebak. Wat ben ik toch oud geworden
TMF cultuurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
.....Die foto met haar string uit de broek, wat een slettebak. Wat ben ik toch oud geworden
Met lijfstraffen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
TMF cultuur
Als dat mn kind was had ik haar gebanned + 2 maand opsluiting in de kelder.
allang aapquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Ericjuh het volgende:
dit topic gaat over een vibo en een dame.. en het woord "foto" is nog geen eens genoemd
Google dan gewoonquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Ericjuh het volgende:
dit topic gaat over een vibo en een dame.. en het woord "foto" is nog geen eens genoemd
15 jaar, dat zijn 2e jaars middelbare scholierenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, vroegah hadden ze die meiden er nog niet zo bijlopen![]()
Natuurlijkquote:
Links, pak je engelse woordenboek effe....altijd linksquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:16 schreef sr_firewire het volgende:
OMG janken om een vibratorDan zouden ze bij jou je rechterhand ook af moeten hakken, das precies hetzelfde
![]()
Ik ga je iets schokkends vertellen: Meiden/Vrouwen masturberen ook !![]()
Control-F doet wonderen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Ericjuh het volgende:
Twee keer. Maar het gaat je zeker te snel he, of ben je gewoon afgeleid door het woord KUT?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Ericjuh het volgende:
Nergens voor nodig, er is geen mooiere cultuur dan de BreEZaHs, geboren pr0nsterren,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Verloedering van de jeugd, voed je kinderen toch eens op!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Het was de dildo d346 model type T splitsing, formaat negerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:04 schreef desiredbard het volgende:
Wat voor type was het ?
Vibrator bedoel je? Ben ik niet zo in thuisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:04 schreef desiredbard het volgende:
Wat voor type was het ?
hmm, dat lijkt op mijn huisgenootquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:05 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Lelijk gezicht met wel redelijke tieten kort samengevat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |