Neuh..niet vergeten..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Je bent het dribbel plaatje in de op vergeten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ma...maaa.....maarrrik had er zo m'n best op gedaan
![]()
Ja die had Paultuhhh ook geopendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vond het al heel wat dat het er een heel deel heeft ingestaan...
Maar ik ben dan ook een rotwijf.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die had Paultuhhh ook geopend![]()
die doet me zoiets als jij doet niet aan![]()
okeequote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een rotwijf.
Eentje die het bed nu gaat opzoeken..
Goodnight (heb je weer wat geleerd voor je studie)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een rotwijf.
Eentje die het bed nu gaat opzoeken..
Neuh, allemaal humorloze mensen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:40 schreef LudoSanders het volgende:
Is er een mogelijkheid dat BEF ooit leuk gaat worden?
Hey meisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*wenst iedereen weer een goedemorgen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hey famke
zit jij alweer gemotiveerd achter je bureautje te werken??
Precies!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ach, het is bijna weekend zal ik maar zeggen
ga je nog wat doen het weekend??
het is één van mijn laatste vrije weekenden, dus ik ga lekker genietenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies!![]()
Ik heb praktisch het hele weekend bezoek![]()
En jij nog plannen?
Same to you!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*wenst iedereen weer een goedemorgen
Goesso!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is één van mijn laatste vrije weekenden, dus ik ga lekker genieten![]()
Terugzwaait.quote:
Dat is beetje stilgevallen de laatste tijd geloof ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Terugzwaait.
[ [afbeelding] ]
Mag ik even scherp opmerken dat we de Enschede-reeks bijna hebben ingehaald?
Scherp.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Terugzwaait.
[ [afbeelding] ]
Mag ik even scherp opmerken dat we de Enschede-reeks bijna hebben ingehaald?
ach der zitten ook enschedeërs in dit topic dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is beetje stilgevallen de laatste tijd geloof ik
Al dan niet part-time.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef killswitch het volgende:
ach der zitten ook enschedeërs in dit topic dus
jij part time jaquote:
don't call us, we whill call youquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
Maakt allemaal niet zoveel uit natuurlijk he
* Sjowhan zit nog steeds thuis, geen bericht van de bedrijven gehad waar hij gesolliciteerd heeft![]()
Hmpf, ik ken dat. Té irritant! Je kan je bijna niet voorstellen hoeveel bedrijven er gewoon niet reageren op sollicitaties. Echt belachelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
Maakt allemaal niet zoveel uit natuurlijk he
Zoiets ja. Ik heb d'r nu schijt aan en bel elke 2-3 dagen even, of ze al wat meer wetenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
don't call us, we whill call you
Gewoon erachter aanzitten dus, en dat ben ik aan 't doenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmpf, ik ken dat. Té irritant! Je kan je bijna niet voorstellen hoeveel bedrijven er gewoon niet reageren op sollicitaties. Echt belachelijk.
Zo, nu al?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:50 schreef Chowi het volgende:
Wakker!
Ja, vroeg hè.quote:
Pas op dat ze je niet uit irritatie wegsturen danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik heb d'r nu schijt aan en bel elke 2-3 dagen even, of ze al wat meer weten
[..]
Gewoon erachter aanzitten dus, en dat ben ik aan 't doen
Het zou verboden moeten worden!quote:
Heb je het nou nog niet door?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:19 schreef the900 het volgende:
Waarom.
Is BeF
Altijd Leeg
Als ik opsta
Waarom.
Is het hier
Altijd gezellig
als ik ga slapen.
Daar pas ik wel voor opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pas op dat ze je niet uit irritatie wegsturen dan
Tsja....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:19 schreef the900 het volgende:
Waarom.
Is BeF
Altijd Leeg
Als ik opsta
Waarom.
Is het hier
Altijd gezellig
als ik ga slapen.
Oké, van wie is deze kloon?quote:
Overduidelijk me dunktquote:
Het zal c. wel weer zijnquote:
Wow, je bent echt een kenner hè.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:55 schreef the900 het volgende:
Kut. Ik dacht dat het BS was.
Ik ben zoo slecht in kloons uncoveren. Ik heb wel altijd heel snel door wanneer iemand een kloon is. Maar de identiteit erachter raden is niet aan mij uitbesteedquote:
't Zelfde hier, alleen ik kan makkelijk een kloon van C. en een kloon van BS onderscheiden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ben zoo slecht in kloons uncoveren. Ik heb wel altijd heel snel door wanneer iemand een kloon is. Maar de identiteit erachter raden is niet aan mij uitbesteed
Ik niet, ze zijn beiden geniaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
't Zelfde hier, alleen ik kan makkelijk een kloon van C. en een kloon van BS onderscheiden.
True.quote:
Jij wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:16 schreef Chowi het volgende:
't Zelfde hier, alleen ik kan makkelijk een kloon van C. en een kloon van BS onderscheiden.
Je mag ook wel eens een aardige opmerking maken hoor.quote:
Whehehe dat kan ik toch heul niet manquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:31 schreef Chowi het volgende:
Je mag ook wel eens een aardige opmerking maken hoor..
1+1=2quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:19 schreef the900 het volgende:
Waarom.
Is BeF
Altijd Leeg
Als ik opsta
Waarom.
Is het hier
Altijd gezellig
als ik ga slapen.
Dominatrix!quote:
Heul nie!quote:
Nee, dat blijkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe dat kan ik toch heul niet man
Ja bewijs dan!!11quote:
jammer dat je vrienden er niet zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi vrienden ik ben er ook weer
neujquote:
dudequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
1 geile vrouw + 1 geile vrouw = 2 vochtplekken in de bank
Ach, sterf.quote:
ik ken hetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmpf, ik ken dat. Té irritant! Je kan je bijna niet voorstellen hoeveel bedrijven er gewoon niet reageren op sollicitaties. Echt belachelijk.
ja lol dat is heul gevat hoor, krassen is echt niet iets dat meteen word gekoppeld aan gothics... net zoals dat niet alle mensen met krullen lelijk zijn...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:58 schreef the900 het volgende:
Matige roep om aandacht.
Ik denk dat ik maar goth word.
*kras*
niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:59 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja lol dat is heul gevat hoor, krassen is echt niet iets dat meteen word gekoppeld aan gothics... net zoals dat niet alle mensen met krullen lelijk zijn...
Krassen is gewoon voor emo's
ja tofquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef melmidoc het volgende:
New muziekje op m'n site!
Na 2 dagen van gehannes op de atari eindelijk het nummer af.
luustern goatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef melmidoc het volgende:
New muziekje op m'n site!
Na 2 dagen van gehannes op de atari eindelijk het nummer af.
Hallo, dahag, tief maar op.quote:
Dit was eigenlijk maar een test-tune voor wat ik zoal met musicmon2 kan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
als die atari toch opgewarmd is mag je er best nog eentje uit persen hoor
Een geintje maken is er niet meer bij? Ben je ongesteld ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |