Neuh..niet vergeten..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Je bent het dribbel plaatje in de op vergeten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ma...maaa.....maarrrik had er zo m'n best op gedaan
![]()
Ja die had Paultuhhh ook geopendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vond het al heel wat dat het er een heel deel heeft ingestaan...
Maar ik ben dan ook een rotwijf.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die had Paultuhhh ook geopend![]()
die doet me zoiets als jij doet niet aan![]()
okeequote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een rotwijf.
Eentje die het bed nu gaat opzoeken..
Goodnight (heb je weer wat geleerd voor je studie)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een rotwijf.
Eentje die het bed nu gaat opzoeken..
Neuh, allemaal humorloze mensen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:40 schreef LudoSanders het volgende:
Is er een mogelijkheid dat BEF ooit leuk gaat worden?
Hey meisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*wenst iedereen weer een goedemorgen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hey famke
zit jij alweer gemotiveerd achter je bureautje te werken??
Precies!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ach, het is bijna weekend zal ik maar zeggen
ga je nog wat doen het weekend??
het is één van mijn laatste vrije weekenden, dus ik ga lekker genietenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies!![]()
Ik heb praktisch het hele weekend bezoek![]()
En jij nog plannen?
Same to you!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*wenst iedereen weer een goedemorgen
Goesso!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is één van mijn laatste vrije weekenden, dus ik ga lekker genieten![]()
Terugzwaait.quote:
Dat is beetje stilgevallen de laatste tijd geloof ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Terugzwaait.
[ [afbeelding] ]
Mag ik even scherp opmerken dat we de Enschede-reeks bijna hebben ingehaald?
Scherp.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Terugzwaait.
[ [afbeelding] ]
Mag ik even scherp opmerken dat we de Enschede-reeks bijna hebben ingehaald?
ach der zitten ook enschedeërs in dit topic dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is beetje stilgevallen de laatste tijd geloof ik
Al dan niet part-time.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:08 schreef killswitch het volgende:
ach der zitten ook enschedeërs in dit topic dus
jij part time jaquote:
don't call us, we whill call youquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
Maakt allemaal niet zoveel uit natuurlijk he
* Sjowhan zit nog steeds thuis, geen bericht van de bedrijven gehad waar hij gesolliciteerd heeft![]()
Hmpf, ik ken dat. Té irritant! Je kan je bijna niet voorstellen hoeveel bedrijven er gewoon niet reageren op sollicitaties. Echt belachelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
Maakt allemaal niet zoveel uit natuurlijk he
Zoiets ja. Ik heb d'r nu schijt aan en bel elke 2-3 dagen even, of ze al wat meer wetenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
don't call us, we whill call you
Gewoon erachter aanzitten dus, en dat ben ik aan 't doenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmpf, ik ken dat. Té irritant! Je kan je bijna niet voorstellen hoeveel bedrijven er gewoon niet reageren op sollicitaties. Echt belachelijk.
Zo, nu al?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:50 schreef Chowi het volgende:
Wakker!
Ja, vroeg hè.quote:
Pas op dat ze je niet uit irritatie wegsturen danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik heb d'r nu schijt aan en bel elke 2-3 dagen even, of ze al wat meer weten
[..]
Gewoon erachter aanzitten dus, en dat ben ik aan 't doen
Het zou verboden moeten worden!quote:
Heb je het nou nog niet door?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:19 schreef the900 het volgende:
Waarom.
Is BeF
Altijd Leeg
Als ik opsta
Waarom.
Is het hier
Altijd gezellig
als ik ga slapen.
Daar pas ik wel voor opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pas op dat ze je niet uit irritatie wegsturen dan
Tsja....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:19 schreef the900 het volgende:
Waarom.
Is BeF
Altijd Leeg
Als ik opsta
Waarom.
Is het hier
Altijd gezellig
als ik ga slapen.
Oké, van wie is deze kloon?quote: