Ik weet niet zo goed of ik daar trots op moet zijn of nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog 46 posts en je hebt er 5000 opzitten!
Heb je Pinball's lijstjes gezien?
't BB5-forum de stats - deel 4
Jij bent 16
in de loop van de dag. Ik denk dat het tegen 12uur vanmiddag wordt ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
weet iemand trouwens hoelaat we gaan verhuizen vandaag
Gaat goed hoor, ik heb zoveel geslapen de afgelopen dagen dus kom maar opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:42 schreef melke het volgende:
[..]
Beterschap Morwen! Hopelijk voel je je snel weer lekker:Y
Onbekend nog... de verhuiswagen heeft een lekke band gekregenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
Nopequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
de lamp van de fiets weekopdracht brandt nog dus we moeten door totdat die uit isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onbekend nog... de verhuiswagen heeft een lekke band gekregen
Dat komt zo... Sjet heeft een magic coat om... die jouw krachten afketsenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
die had ik weer niet voorspeld
Jawelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
Waar ga je naartoe verhuizen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
Flugel of Dagonet weten dat ja... maar wij nietquote:
Jaja en dat meen jijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:43 schreef doka het volgende:
[..]
meesteresje is een beetje ziek
Beterschap hoor!
quote:
gen idee, verhuis zo meteen eerst naar m'n bedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
Ik meen het echtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja en dat meen jij![]()
Count your blessings, dear![]()
naar Snaptnixquote:
ach ja als je tegenwoordig 41 bent ben je oud hé, maja dat moeten die mensen die dat denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bent zo jong als dat je je voelt of voordoet... dus gewoon zeggen wat je wilt schat![]()
gekke jas danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat komt zo... Sjet heeft een magic coat om... die jouw krachten afketsen![]()
Strak plan... want het is alweer bijna 3 uurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
gen idee, verhuis zo meteen eerst naar m'n bed
Jij bent een lief meisjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, ik heb zoveel geslapen de afgelopen dagen dus kom maar op![]()
Thanx, melke, en goed dat je er weer bent![]()
Heet die toevallig Harry??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat komt zo... Sjet heeft een magic coat om... die jouw krachten afketsen![]()
Toch is die naam niet ok he >?quote:
strak plan inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
gen idee, verhuis zo meteen eerst naar m'n bed
Ze zei meisjequote:
Handjes af, jij!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zei meisje![]()
Melke, ik wil met jou trouwen![]()
Daan en Meelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zei meisje![]()
Melke, ik wil met jou trouwen![]()
ja en wordt hier nie bter opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Strak plan... want het is alweer bijna 3 uur![]()
He, Hobjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Toch is die naam niet ok he >?
HBB it iszouden ze dat wel snappen hier
![]()
De lijmresten van de ducktape op je toetsenbord werken ook niet mee zie ikquote:
FF poetsen en is wegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De lijmresten van de ducktape op je toetsenbord werken ook niet mee zie ik
Hobje!!! heb je mijn repley over Parijs gelezen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Toch is die naam niet ok he >?
HBB it iszouden ze dat wel snappen hier
![]()
tuurlijk wel... gewoon nog een portje nemenquote:
melke vind mij veel leukerquote:
Ik ook! En jij snottert, en dat vind melke viesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
melke vind mij veel leukerZij weet namelijk mijn naam
![]()
Of althans![]()
Ik ben er zwaar over aan het denken om rond de carnaval naar Parijs te gaan! Zo mooi daarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hobje!!! heb je mijn repley over Parijs gelezen?
Truste Beertjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das waar maar ga toch echt mn bedje opzoeken
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |