Ja, nu weer welquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Proef ik Utrecht Centraal?
Mooi, daar hebben ze een Wifi connectie, kan ik gewoon door blijven fokken!![]()
![]()
En daar hebben ze een burger KIngquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Proef ik Utrecht Centraal?
Mooi, daar hebben ze een Wifi connectie, kan ik gewoon door blijven fokken!![]()
![]()
tsja als je vroeg genoeg begint ben je tegen die tijd al lazerusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:34 schreef teamlead het volgende:
[..]en om 11 uur de laatste trein terug
Ik heb mijn vriendin 1 dag ontmoet. Daarna bijna 365 dagen online contact gehouden. Daarna een weekje over de oceaan gevlogen om mijn geluk te beproeven. Etc. etc. en nu zijn we alweer 2 jaar samen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Misschien moet ik er dan toch maar eens naar gaan kijken... al prefereer ik liever een irl contact als basis voor een begin.
Hak toch goe gelezenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
nee hoor je zei dit was nog aan t bij lezen en hier lezen![]()
[..]
Je hebt ook hele onhippe datingsitesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ik iets niet ben, dan is dat wel hip![]()
Kom maar hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik bij jou kan blijven "slapen" vind ik het prima
Whopperquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En daar hebben ze een burger KIng![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja als je vroeg genoeg begint ben je tegen die tijd al lazerus
Komt 't?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, nu weer wel![]()
Zat een beetje in de lappenmand![]()
YWquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Morwen nog bedankt voor de link!
Ach... Toch niet iets heel ergs he?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, nu weer wel![]()
Zat een beetje in de lappenmand![]()
Maar we zeggen niet wat we gaan doen want dat moet een verrassing blijven!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
PS. Neem je eigen laptop en Wifi adapter mee
![]()
Was maar een grapje hoorquote:
Hip! hebbie niks an, gewoon jezelf zijn en niks aan een mens willen veranderen,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ik iets niet ben, dan is dat wel hip![]()
als snaptnix dat zou kunnen regelen dan laat die trein van 11u maar hangenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik bij jou kan blijven "slapen" vind ik het prima
www.lexa.nl ken ik sowieso 2 mensen uit mijn omgeving die nu heel gelukkig zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor
Maareh... heb je een leuke link voor me voor goede datingsite? Ik vertrouw dat soort sites nooit namelijk.
nah en ik bedank je ook nog eens zie page 0quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
YW![]()
Al moet je mijn FOK!kanjertje The_Terminator eigenlijk bedanken![]()
Wijze woorden zo op de vroege morgenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hip! hebbie niks an, gewoon jezelf zijn en niks aan een mens willen veranderen,
liefde geborgenheid genegenheid en fun niet te vergeten thats it!
sorry hoor kwam er zomaar uit![]()
Griepdingusgevallus, beetje als Flugel, dus ik denk dat zij er morgen weer helemaal isquote:
Ik heb er geen ervaring mee. Google anders eensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor
Maareh... heb je een leuke link voor me voor goede datingsite? Ik vertrouw dat soort sites nooit namelijk.
Zal er morgen eens naar kijken... heeft niet zo'n haast. Dank je welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
www.lexa.nl ken ik sowieso 2 mensen uit mijn omgeving die nu heel gelukkig zijn
ach lieverd het zal de leeftijd wel zijn, moest het gewoon even zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wijze woorden zo op de vroege morgen![]()
![]()
Beterschap Morwen! Hopelijk voel je je snel weer lekker:Yquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Griepdingusgevallus, beetje als Flugel, dus ik denk dat zij er morgen weer helemaal is![]()
Pffffffffffffffquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wij hebben een speciale band en hebben geen woorden nodigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah en ik bedank je ook nog eens zie page 0
Ik dus ook niet... maar ik vertrouw die sites niet... dus liefst wel een betrouwbare. Heb er net 1 van Tommy gehad, die zal ik eens gaan uittsjekken morgenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:40 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee. Google anders eens![]()
Gewoon proberen, niet denken dat het slecht / nurderig / wanhopig is...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zal er morgen eens naar kijken... heeft niet zo'n haast. Dank je wel![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Griepdingusgevallus, beetje als Flugel, dus ik denk dat zij er morgen weer helemaal is![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nog 46 posts en je hebt er 5000 opzitten!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:42 schreef melke het volgende:
[..]
Beterschap Morwen! Hopelijk voel je je snel weer lekker:Y
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij hebben een speciale band en hebben geen woorden nodig![]()
Je bent zo jong als dat je je voelt of voordoet... dus gewoon zeggen wat je wilt schatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ach lieverd het zal de leeftijd wel zijn, moest het gewoon even zeggen![]()
zal maar mijn mond houden nu![]()
![]()
Heeeeeeeej Sjet... long time no seequote:
Hoi Sjet! Alles goed?quote:
Heb t al eerder megmakt hor, iemad ging vragen waro ie geen bestek had gekreg bij de macquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eet jij die met een vorkje??? strange
Ik weet niet zo goed of ik daar trots op moet zijn of nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog 46 posts en je hebt er 5000 opzitten!
Heb je Pinball's lijstjes gezien?
't BB5-forum de stats - deel 4
Jij bent 16
in de loop van de dag. Ik denk dat het tegen 12uur vanmiddag wordt ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
weet iemand trouwens hoelaat we gaan verhuizen vandaag
Gaat goed hoor, ik heb zoveel geslapen de afgelopen dagen dus kom maar opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:42 schreef melke het volgende:
[..]
Beterschap Morwen! Hopelijk voel je je snel weer lekker:Y
Onbekend nog... de verhuiswagen heeft een lekke band gekregenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
Nopequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
de lamp van de fiets weekopdracht brandt nog dus we moeten door totdat die uit isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onbekend nog... de verhuiswagen heeft een lekke band gekregen
Dat komt zo... Sjet heeft een magic coat om... die jouw krachten afketsenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
die had ik weer niet voorspeld
Jawelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
Waar ga je naartoe verhuizen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
Flugel of Dagonet weten dat ja... maar wij nietquote:
Jaja en dat meen jijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:43 schreef doka het volgende:
[..]
meesteresje is een beetje ziek
Beterschap hoor!
quote:
gen idee, verhuis zo meteen eerst naar m'n bedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef teamlead het volgende:
Ik meen het echtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja en dat meen jij![]()
Count your blessings, dear![]()
naar Snaptnixquote:
ach ja als je tegenwoordig 41 bent ben je oud hé, maja dat moeten die mensen die dat denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bent zo jong als dat je je voelt of voordoet... dus gewoon zeggen wat je wilt schat![]()
gekke jas danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat komt zo... Sjet heeft een magic coat om... die jouw krachten afketsen![]()
Strak plan... want het is alweer bijna 3 uurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
gen idee, verhuis zo meteen eerst naar m'n bed
Jij bent een lief meisjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, ik heb zoveel geslapen de afgelopen dagen dus kom maar op![]()
Thanx, melke, en goed dat je er weer bent![]()
Heet die toevallig Harry??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat komt zo... Sjet heeft een magic coat om... die jouw krachten afketsen![]()
Toch is die naam niet ok he >?quote:
strak plan inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
gen idee, verhuis zo meteen eerst naar m'n bed
Ze zei meisjequote:
Handjes af, jij!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zei meisje![]()
Melke, ik wil met jou trouwen![]()
Daan en Meelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zei meisje![]()
Melke, ik wil met jou trouwen![]()
ja en wordt hier nie bter opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Strak plan... want het is alweer bijna 3 uur![]()
He, Hobjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Toch is die naam niet ok he >?
HBB it iszouden ze dat wel snappen hier
![]()
De lijmresten van de ducktape op je toetsenbord werken ook niet mee zie ikquote:
FF poetsen en is wegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De lijmresten van de ducktape op je toetsenbord werken ook niet mee zie ik
Hobje!!! heb je mijn repley over Parijs gelezen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Toch is die naam niet ok he >?
HBB it iszouden ze dat wel snappen hier
![]()
tuurlijk wel... gewoon nog een portje nemenquote:
melke vind mij veel leukerquote:
Ik ook! En jij snottert, en dat vind melke viesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
melke vind mij veel leukerZij weet namelijk mijn naam
![]()
Of althans![]()
Ik ben er zwaar over aan het denken om rond de carnaval naar Parijs te gaan! Zo mooi daarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hobje!!! heb je mijn repley over Parijs gelezen?
Truste Beertjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das waar maar ga toch echt mn bedje opzoeken
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |