Open er een topic over...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Je kunt het niet hebben dat er twee posts even niet volkomen over feedback gaan? Jezus, gast, heb je 's ochtends niks beters te doen dan daar over te klagen?
Ah leuk, een hulliezulliehuiliequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Frutsel het volgende:
Bedankt he Snakey..
tis zeker weer niet jou dag... Beetje gelijk het Twente Topic op slot gooien
net of het enschede topic nog zo goed loopt en er mensen van de omgeving die d´r niet eens komen..
Je geeft het niet eens een kans...maar als ik zie wat voor onzin topics je wel open houdt...
sjonge jonge...wat een...
Ik wist niks van een reekstenstop.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:44 schreef Stofje het volgende:
Oh mijn god, alwéér gezeik om die reeksenstop? Alwéér gezeik om een stadjes-topic?
Nog maar eens: De huidige reeksen blijven, nieuwe reeksen komen er niet bij. Er is namelijk een reeksenstop. En we gaan ook niet voor elke stad een centraal topic maken, want daar ís ONZ niet voor. Simpel. De discussie is al zó vaak geweest, de afgelopen weken en we geven echt wel fouten toe en zijn echt wel coulant op veel vlakken, maar dit is gewoon een regel en die blijft.
Oke. Ga er ook verder niet moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef Stofje het volgende:
Dat was een topic met een klacht over de Twentse taal, dat uitliep op een Twente-is-een-toffe-streek-topic, of iets dergelijks. Daar zou een deeltje twee ook niet toegelaten worden. Ik weet niet of het in General Chat kán, maar in principe zou dat wel een juiste plaats zijn. Excuus voor bovenstaande, wat rare reactie van me, maar die discussie komt hier de laatste weken nogal eens oplaaien, tot vervelens toe, zeg maar.
Dit was wel een klacht, op een tamelijk treurige manier verwoord. En dat is jammer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Frutsel het volgende:
Bedankt he Snakey..
net of het enschede topic nog zo goed loopt en er mensen van de omgeving die d´r niet eens komen..
Je geeft het niet eens een kans...maar als ik zie wat voor onzin topics je wel open houdt...
Het is heel simpel, we hebben een reeksenstop, het past niet in ONZ, het heeft zelfs niks met ONZ te maken, als we dit zouden toestaan staan er nog een paar provincies klaar om topics zoals dit te openen, en had ik al gezegd dat we een reeksenstop hebben?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Frutsel het volgende:
Bedankt he Snakey..
Huisregel(s) Onzin voor je leven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik wist niks van een reekstenstop.
Sorry, ik bied dan mijn exuses aan. Ik kom bijna nooit in ONZ. Dat is de reden waarom ik dat ook niet wist.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:03 schreef Dirkh het volgende:
Is het nationale "zeg-sorry-dag"?
Vlieg elkaar gewoon in de haren.
Lees de sluitpost eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:12 schreef most_wanted het volgende:
Waarom is Je weet toch Maikuuul? dichtgegooid?
Ten eerste: MMaRsu is geen ONZ mod.
Ten tweede: er was niets mis mee!
Zoveel topics zie ik er niet over hoor...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees de sluitpost eens.
Stofje heeft niet voor niets het rijmwoordenboek er weer eens bij gepakt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees de sluitpost eens.
Stofje heeft niet voor niets het rijmwoordenboek er weer eens bij gepakt.
Ach, man.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zoveel topics zie ik er niet over hoor...
![]()
Maarja je zegt wel meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef Stofje het volgende:
[..]. Een prachtrijm, al zeg ik het zelf.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zoveel topics zie ik er niet over hoor...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |