Dat Bank of China gebouw vind ik een van de mooiste gebouwen ter wereld (misschien wel HET mooiste gebouw). Ik ben heel vaak in Hongkong geweest (>30x) en elke keer fascineert dat gebouw me weer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:42 schreef cheukert het volgende:
Één van mijn favorieten uit HK:
[afbeelding]
Gebouw met Epson bord (naam is mij onbekend)
[afbeelding]
Woningen
[afbeelding]
Bank of China
[afbeelding]
Gebouw waar de Royal Marine zat, tegenwoordig in gebruik van de Chinese Marine (prince Edward/Charles??? building)
[afbeelding]
HSBC Headquarters, mijn persoonlijke favoriet
[afbeelding]
Plaatje geschoten van de Peak
Ik vind het juist prachtig!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:58 schreef blieblie het volgende:
Ik blijf het een lelijk gezicht vinden. Zo een toren die zo enorm overal bovenuit steekt.
Had dan er om heen ook de nodige hoogbouw neergezet.
inderdaad een raar gezicht, de rest van gebouwen lijkt niet boven de 100 meter uit te komen.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:58 schreef blieblie het volgende:
Ik blijf het een lelijk gezicht vinden. Zo een toren die zo enorm overal bovenuit steekt.
Ligt eraan, wanneer je 'opbouwende' skyline heb vind ik het prachtig, maar wanneer je laagbouw heb en daar tussen in opeens een wolkenkrabber moet het maar net staan.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:58 schreef blieblie het volgende:
Ja maar die opbouwende skyline is er dus niet... Dat was mijn hele puntquote:Op maandag 9 januari 2006 14:54 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ligt eraan, wanneer je 'opbouwende' skyline heb vind ik het prachtig, maar wanneer je laagbouw heb en daar tussen in opeens een wolkenkrabber moet het maar net staan.
Prachtig om die elke dag live te kunnen zien. Je hebt mij wel eens foto's gestuurd, precies deze geloof ikquote:Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef SeLang het volgende:
Ik woon praktisch naast Taipei 101
[afbeelding]
[afbeelding]
En als je er bovenop staat dan heb je dit uitzichtt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Werkt, Aparte daken. Maar wel mooie gebouwen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:21 schreef Stratos het volgende:
CHARLOTTE, North Carolina, VS.
[afbeelding]
Hearst Tower links, Bank of America tower rechts.
Dat klopt, dat was dezequote:Op maandag 9 januari 2006 15:45 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Prachtig om die elke dag live te kunnen zien. Je hebt mij wel eens foto's gestuurd, precies deze geloof ik![]()
Geweldige foto'squote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:08 schreef Stratos het volgende:
DUBAI, United Arab Emirates
Een van de snelst groeiende steden in de Wereld.
Dubai skyline in de mist, onwerkelijk maar waar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |