runderrookvlees of paarderookvlees. Beiden erg lekker en mager. Bovendien erg dun gesneden, dus je doet erg weinig op je broodquote:Op maandag 9 januari 2006 11:08 schreef Kleintje het volgende:
voor bij de maaltijd... rookvlees???
Mijn welgemeende excuses hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 12:03 schreef Kleintje het volgende:
miss_sly... lees eens goed!
Ik vraag vlees voor bij de maaltijd. Niet voor de lunch, niet voor op brood.
Dan neem ik al zo vaak rookvlees.
Maar het ging om vlees bij de maaltijd.
Als je ook vis lust kun je dat eens proberen.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:04 schreef Kleintje het volgende:
Roep eens... wat is buiten kipfilet en kalkoenfilet nog meer mager vlees voor bij de maaltijd???
met tonijn of zalm gaat dat zeker wel hoor!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:45 schreef Stansfield het volgende:
Vis vind ik toch altijd een lastige vleesvervanger. Ik wok redelijk vaak en dan kun je niet stukjes vis ipv kip zoals ik bij wokken altijd doe erdoor doen.
Wat is lekkere vis om te eten ipv vlees?
Ach, een beetje olijfolie... het moet wel eetbaar blijven.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
Champignons jah!maar dan wel gebakken, en dan heb je toch ook weer meer calorien
Je hebt toch allerlei soorten kookroom voor mensen die op dieet zijn? Blue Band Finesse ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
met tonijn of zalm gaat dat zeker wel hoor!
Ik maak vaak een pastasaus van zalm, maar die zal ik gezien mijn dieet nu wel een beetje aanpassen. Vroeger ging daar een heel pakje room in
maar ik doe dan iets van pijnboompitjes ff licht aanbakken, zalm erbij, beetje stukjes van maken enzo, gepelde en gesneden tomaten erbij, uitje en champignons erin, beetje kruiden erbij mikken (thijm enzo)
tsja en vroeger ging er dus room en een flinke scheut witte wijn bij, ik moet nog ff bedenken hoe ik dat nu op ga lossen....
er zijn zoveel soorten vis...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef Stansfield het volgende:
Zalm en tonijn zou nou net de vissoorten die ik niet lust
Wat zijn dat, als ik vragen mag?quote:
Hm, dat klinkt goed!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:25 schreef Kleintje het volgende:
Gefrituurde frieten, 1 portie is bij de ww 6 punten. Dit maar 3.
En ovenfriet ind e oven is 4 punten.
Dus dit scheelt!
Is goedquote:Op maandag 9 januari 2006 13:45 schreef Kleintje het volgende:
Ik moet nu eerst even naar de huisarts, daarna kan ik je er alles over vertellen en vertellen waar je de software kan downloaden kopen![]()
Me too.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ah interessant
Ik zal je idd even mailen.
en geloof me...sommige dingen probeer je maar 1 keerquote:Op maandag 9 januari 2006 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Me too.
Je moet alles een keer proberen hè...
Da's waar, of ze houden het niet lang genoeg vol en gaan daarna uit frustratie zoveel eten dat ze gaan jojo'en.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:59 schreef Kleintje het volgende:
Die 19 punten is om af te vallen.
Als je bij je persoonlijke gegevens invult dat je op gewicht wil blijven dan berekent ie andere punten.
Dan zou ik 23 punten mogen eten.
En ja, ik mag dus behoorlijk normaal eten.
En behoorlijk wat.
Veel mensen gaan te weinig eten als ze lijnen en ja, dan val je inderdaad ook niet af!
Tja, zo zou het moeten werken. Zolang je minder calorieën opeet dan je verbruikt, val je af.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:54 schreef Quinazoline het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre je dat kunt vergelijken met die calorieen. Met anderhalf uur op de crosstrainer verbrand ik zo'n 600 calorieen, maar is dat dan te vergelijken met een tussendoortje? Dat je tussendoor 300 calorieen eet, en er dan 600 verbrand dat je dan afvalt?
Heb je bijna direct teruggemaild.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's waar, of ze houden het niet lang genoeg vol en gaan daarna uit frustratie zoveel eten dat ze gaan jojo'en.
Trouwens, heb je mijn mailtje nog ontvangen Kleintje? Weet niet zeker of het goed verstuurd is.
Oja, ik heb het toch ontvangen. Het was bij mijn Ongewenste Post terechtgekomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Heb je bijna direct teruggemaild.
Mocht je dat niet hebben ontvangen dan hoor ik het wel, dan stuur ik het nog een keer.
Ik vroeg me af of het 'direct' vergelijkbaar is. Zo van: ik verbrand 800 calorien vandaag en ik eet er 600 dus ik val af. Of dat het misschien toch wat ingewikkelder zit. Kost het 'vrijmaken' van die calorieen die je niet hebt gegeten maar wel verbrand nog extra calorieen enz. Maar volgens mij maak ik het onnodig ingewikkeld en moet ik gewoon niet te veel en wel gezond eten en veel sporten.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, zo zou het moeten werken. Zolang je minder calorieën opeet dan je verbruikt, val je af.
Wat is de vraag nu precies?
Ik ben kleintje dan wel niet, maar zo worden de aardappeltjes bij mij in ieder geval wel knapperigquote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef heaven7 het volgende:
Zijn ze dan ook een beetje knoeperig kleintje? Ik doe niet meer aan ww, daarmee had ik echt de hele dag honger![]()
Vandaag 4 boterhammen gehad, 2 met gewone kaas (we hadden niks anders) en 2 met ananaszuigelspread, een half rolletje Stophoest en zojuist (was laat thuis) 2 pita's en 1 wrap met gewokte groenten, kipfilet e.d. gehad.
Goed begin lijkt me![]()
Zeker niet weinig hoor! Heb ooknog 2 mandarijntjes gehad. En dat halve rolletje snoep, wat snap je daar niet aan? De één pakt iets lekkers in de vorm van een liga, de ander pakt wat snoepjes.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef Kleintje het volgende:
Heaven, dan heb je ongetwijfeld iets verkeerd gedaan met je ww.
Indien je light beleg neemt, dan hou je zoveel punten over, dan kan je echt makkelijk tussendoortjes eten en genoeg eten.
Daarnaast lijkt dat wat je vandaag gegeten hebt me vrij weinig.
Ik mis het fruit erin. Verder snap ik het halve rolletje stophoest niet.
Maar goed... de ww friet wordt bij mij wel knapperig.
Dan de vraag over het sporten.
Ja.. je valt dan wel af, of je mag meer eten.
Want, ik mag maximaal 12 punten opeten van wat ik sport. Een half uur wandelen is 1 punt. Wat het aan kcal is, dat weet ik niet. Maar goed, 1 punt valt wel om te zetten in kcal.
Dus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |