Wat is je BMI?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:42 schreef realbase het volgende:
Nou laat ik ook eens meedoen
Woog begin nov 109 kilo
Weeg nu 98 kilo ( ben 1.94 )
Ik wil over een paar maanden tussen de 85 en de 90 kilo wegen.
Hoe ik het doe ? Gezond eten... ik sport er nog niet eens bij !
Geen vaag dieet .. geen atkinds.. geen south beach.. we weten allemaal prima wat we wel en wat we niet kunnen / mogen eten !
En nu zie ik dat een geroosterd sneetje brood 1 punt is? En in mn WW-boekje staat ook gewoon 1 punt. Raarrrr!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef karoltje het volgende:
Goed, gesponsoord door Kleintje begin ik dan vandaag ook met Flexipoints. Ik schrok me meteen dood zeg, een bruine boterham 4,5 punt?? Dat gaat snel zeg!
bak yoghurt is idd een goed ideequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:14 schreef karoltje het volgende:
Sja thuis misschien inderdaad van te voren even wat salade eten of een flinke bak joghurt en dan van alles een klein hapje nemen?
24,6quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat is je BMI?
Als deze boven de 25 is, hoor je in het dieettopic thuis.![]()
quote:
degene die de OP maakt? die zet overal % achterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik was ook al heel erg benieuwd naar wie het percentage bij je BMI heeft verzonnen en waarom iedereen er als een mak schaap achteraan hobbelt. Percentage van wat dan??
ik hobbelde er niet achteraanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik was ook al heel erg benieuwd naar wie het percentage bij je BMI heeft verzonnen en waarom iedereen er als een mak schaap achteraan hobbelt. Percentage van wat dan??
Waarom niet gewoon vandaag lekker veel gaan sporten, zodat je vanavond gewoon gezellig bij die lui kunt gaan eten zonder je druk te maken over calorieen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
Ik sta vandaag voor een groot dilemma - voor mij dan-
Vanavond zijn we door kennissen uitgenodigd om te komen eten. Heel leuk en gezellig enzo, maar mijn dieet dan?
Van 1 keer chinees eten wordt je echt niet gelijk 1 kilo zwaarder hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
Ik sta vandaag voor een groot dilemma - voor mij dan-
Vanavond zijn we door kennissen uitgenodigd om te komen eten. Heel leuk en gezellig enzo, maar mijn dieet dan? Ik hoorde van mijn vriend (het is een collega van hem) dat ze Chinees gaan halen.
Ik ben eigenlijk niet van plan om hier veel van te eten en liever nog helemaal niets en thuis voor de tijd een verantwoorde maaltijd te nemen. Maar dat is wel zo verschrikkelijk onfatsoenlijk, dat doe je gewoon nietDe hele dag niets eten zodat ik mijn punten niet verknal gaat me echt niet lukken, maar ik wil echt niet over mijn punten heen komen. Ik ben net zo lekker op de goede weg, dadelijk ben ik na het weekend weer net zo zwaar
![]()
Ik heb al wel voorgenomen alleen de TjapTjoy en wat bami te nemen, ik lust helaas geen rijst, maar misschien dat ik dat maar beter door mijn strot moet proberen te douwen?
Je moet ook kiezen voor 1 sneetje, en niet 1 portie. 1 sneetje is gewoon 1 puntquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef karoltje het volgende:
Goed, gesponsoord door Kleintje begin ik dan vandaag ook met Flexipoints. Ik schrok me meteen dood zeg, een bruine boterham 4,5 punt?? Dat gaat snel zeg!
Ik mag er trouwens 22 per dag dus dat valt op zich nog wel mee.
Puckzzz, dat je extra dik zou worden van laat eten is een fabeltje. Na 20:00 niet meer eten is desalnietemin een uitstekend advies omdat mensen meestal ongezonde dingen naar binnen werken na dat tijdstip. Maar 'gewoon' avondeten zet niet extra aan of zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
We gaan ws ook nog eens laat eten (uurtje of 20.30) dat is al helemaal tegen mijn nieuwe regels in nl. geen eten na 20.00 meer *zucht*
Volgens mij ben je veel te streng voor jezelf.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
@Thaleia, ik zit op mijn werk en ben pas om 17.30 thuis, om 18.30 moeten we al bij hun zijn want mijn vriend moet daar wat voorbereidingen doen om morgen te gaan stucadoren.
@Ymme, ik ben ook absoluut niet van plan mezelf vol te douwen, het idee alleen al geeft me al een slecht gevoel
@Isabeau, okee, dat klinkt logischDat van die galblaas zal niet gaan, het zijn behoorlijk goede vrienden dus die zouden dat dan al weten. Maar ik zeg wel gewoon dat ik op dieet ben, moeten ze maar begrip voor hebben hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |