abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34257046
Ok duidelijk..
Ik heb maar nog wat bruine boterhammen gegeten en heb 2punten over. Opzich wel goed al vind ik het zelf

Ik eet 's ochtends altijd een boterham en vers geperste jus d'orange en 's middags ook altijd boterhammen. 's middags maar wat meer eten dan.
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:34:00 #252
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34258811
Vandaag precies mijn 18 punten gehaald

niet gesport, ik had ff geen zin

nu lekker naar bedje met een dik boek
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_34268749
Nou laat ik ook eens meedoen
Woog begin nov 109 kilo
Weeg nu 98 kilo ( ben 1.94 )
Ik wil over een paar maanden tussen de 85 en de 90 kilo wegen.

Hoe ik het doe ? Gezond eten... ik sport er nog niet eens bij !
Geen vaag dieet .. geen atkinds.. geen south beach.. we weten allemaal prima wat we wel en wat we niet kunnen / mogen eten !

pi_34268874
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 08:42 schreef realbase het volgende:
Nou laat ik ook eens meedoen
Woog begin nov 109 kilo
Weeg nu 98 kilo ( ben 1.94 )
Ik wil over een paar maanden tussen de 85 en de 90 kilo wegen.

Hoe ik het doe ? Gezond eten... ik sport er nog niet eens bij !
Geen vaag dieet .. geen atkinds.. geen south beach.. we weten allemaal prima wat we wel en wat we niet kunnen / mogen eten !

Wat is je BMI?
Als deze boven de 25 is, hoor je in het dieettopic thuis.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:10:38 #255
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34270154
Ik sta vandaag voor een groot dilemma - voor mij dan-

Vanavond zijn we door kennissen uitgenodigd om te komen eten. Heel leuk en gezellig enzo, maar mijn dieet dan? Ik hoorde van mijn vriend (het is een collega van hem) dat ze Chinees gaan halen.
Ik ben eigenlijk niet van plan om hier veel van te eten en liever nog helemaal niets en thuis voor de tijd een verantwoorde maaltijd te nemen. Maar dat is wel zo verschrikkelijk onfatsoenlijk, dat doe je gewoon niet De hele dag niets eten zodat ik mijn punten niet verknal gaat me echt niet lukken, maar ik wil echt niet over mijn punten heen komen. Ik ben net zo lekker op de goede weg, dadelijk ben ik na het weekend weer net zo zwaar

Ik heb al wel voorgenomen alleen de TjapTjoy en wat bami te nemen, ik lust helaas geen rijst, maar misschien dat ik dat maar beter door mijn strot moet proberen te douwen?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_34271708
Sja thuis misschien inderdaad van te voren even wat salade eten of een flinke bak joghurt en dan van alles een klein hapje nemen?
pi_34272444
Goed, gesponsoord door Kleintje begin ik dan vandaag ook met Flexipoints . Ik schrok me meteen dood zeg, een bruine boterham 4,5 punt?? Dat gaat snel zeg!

Ik mag er trouwens 22 per dag dus dat valt op zich nog wel mee.
pi_34272474
Quinazoline (1m62) (27,4%) was 76 kilo, weegt 71 kilo en wil graag proberen ooit 65 kilo te wegen -5

Nieuw update van mij, iets later dan anders, maar ik was woensdag niet bij m'n weegschaal in de buurt. Hoewel ik het idee had niet echt afgevallen te zijn, is er toch weer 1 kilo af (ongeveer, kheb geen digitale weegschaal).
Gisteravond naar een feest geweest, en de hele avond water gedronken! Voelde echt heel goed. Mijn portemonee vond het ook nog eens leuk, uitgaan voor 3 euro voor een hele avond
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_34272519
Quinazoline (1m62) (27,1%) was 76 kilo, weegt 71 kilo en wil graag proberen ooit 65 kilo te wegen -5
BMI ook aangepast, kon niet meer editten
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_34272721
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef karoltje het volgende:
Goed, gesponsoord door Kleintje begin ik dan vandaag ook met Flexipoints . Ik schrok me meteen dood zeg, een bruine boterham 4,5 punt?? Dat gaat snel zeg!
En nu zie ik dat een geroosterd sneetje brood 1 punt is? En in mn WW-boekje staat ook gewoon 1 punt. Raarrrr!
pi_34272751
Ik ga me ook eens aan die punten houden want ik weeg nu al weer 94 terwijl ik een paar maanden geleden nog 91 woog en in de zomer nog 87. Gaat niet goed zo.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:57:20 #262
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34273144
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:14 schreef karoltje het volgende:
Sja thuis misschien inderdaad van te voren even wat salade eten of een flinke bak joghurt en dan van alles een klein hapje nemen?
bak yoghurt is idd een goed idee

We gaan ws ook nog eens laat eten (uurtje of 20.30) dat is al helemaal tegen mijn nieuwe regels in nl. geen eten na 20.00 meer *zucht*
pi_34273488
Deze vraag is al eerder gesteld in dit topic, maar ik vond 't antwoord niet bevredigend:
"Waarom noteren jullie 't BMI als percentage?"

Het is namelijk geen percentage! Het is een index, de verhouding tussen lichaamsgewicht en de lengte. Zie de uitleg op wikipedia, er wordt nergens over een percentage gesproken.

Verder allemaal heel veel succes met 't afvallen!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34276210
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 08:56 schreef ymme het volgende:

[..]

Wat is je BMI?
Als deze boven de 25 is, hoor je in het dieettopic thuis.
24,6
pi_34276423
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:28 schreef realbase het volgende:

[..]

24,6
ok, dan hoor je lekekr hier thuis.

Jammer voor jou, in het andere topic is het veel gezelliger
pi_34276500
Ja, ik was ook al heel erg benieuwd naar wie het percentage bij je BMI heeft verzonnen en waarom iedereen er als een mak schaap achteraan hobbelt. Percentage van wat dan??
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:40:13 #267
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34276680
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik was ook al heel erg benieuwd naar wie het percentage bij je BMI heeft verzonnen en waarom iedereen er als een mak schaap achteraan hobbelt. Percentage van wat dan??
degene die de OP maakt? die zet overal % achter
pi_34276703
Maar er klopt geen hout van, Puckzzz
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:41:47 #269
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_34276731
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef Isabeau het volgende:
ik hobbelde er niet achteraan

ik heb gevraagd wie dat verzonnen had en het handmatig ook weer uit mn regeltje verwijderd
pi_34276775
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:10 schreef Puckzzz het volgende:

Vanavond zijn we door kennissen uitgenodigd om te komen eten. Heel leuk en gezellig enzo, maar mijn dieet dan?
Waarom niet gewoon vandaag lekker veel gaan sporten, zodat je vanavond gewoon gezellig bij die lui kunt gaan eten zonder je druk te maken over calorieen?
pi_34276827
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:10 schreef Puckzzz het volgende:

Vanavond zijn we door kennissen uitgenodigd om te komen eten. Heel leuk en gezellig enzo, maar mijn dieet dan? Ik hoorde van mijn vriend (het is een collega van hem) dat ze Chinees gaan halen.
Ik ben eigenlijk niet van plan om hier veel van te eten en liever nog helemaal niets en thuis voor de tijd een verantwoorde maaltijd te nemen. Maar dat is wel zo verschrikkelijk onfatsoenlijk, dat doe je gewoon niet De hele dag niets eten zodat ik mijn punten niet verknal gaat me echt niet lukken, maar ik wil echt niet over mijn punten heen komen. Ik ben net zo lekker op de goede weg, dadelijk ben ik na het weekend weer net zo zwaar

Ik heb al wel voorgenomen alleen de TjapTjoy en wat bami te nemen, ik lust helaas geen rijst, maar misschien dat ik dat maar beter door mijn strot moet proberen te douwen?
Van 1 keer chinees eten wordt je echt niet gelijk 1 kilo zwaarder hoor.
Als je jezelf maar niet volduwt.
Gewoon een normaal portie eten, en er is niets maar dan ook helemaal niets aan de hand.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:46:33 #272
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_34276904
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef karoltje het volgende:

Ik mag er trouwens 22 per dag dus dat valt op zich nog wel mee.
Je moet ook kiezen voor 1 sneetje, en niet 1 portie. 1 sneetje is gewoon 1 punt
pi_34277017
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
We gaan ws ook nog eens laat eten (uurtje of 20.30) dat is al helemaal tegen mijn nieuwe regels in nl. geen eten na 20.00 meer *zucht*
Puckzzz, dat je extra dik zou worden van laat eten is een fabeltje. Na 20:00 niet meer eten is desalnietemin een uitstekend advies omdat mensen meestal ongezonde dingen naar binnen werken na dat tijdstip. Maar 'gewoon' avondeten zet niet extra aan of zo.

En tips voor het etentje: nergens saus opdoen, tegen de kokkin zeggen dat je een beetje last hebt van je galblaas en dus niet al te vet mag eten werkt ook altijd geweldig (bij mij dan ). Ja, het is een leugen, maar een medisch probleempje geeft medewerking en sympathie en zeggen dat je lijnt geeft gewoon gezeik ("maar je bent helemaal niet te dik!" "och, doe nou gezellig mee" ).
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:57:40 #274
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34277299
@Thaleia, ik zit op mijn werk en ben pas om 17.30 thuis, om 18.30 moeten we al bij hun zijn want mijn vriend moet daar wat voorbereidingen doen om morgen te gaan stucadoren.

@Ymme, ik ben ook absoluut niet van plan mezelf vol te douwen, het idee alleen al geeft me al een slecht gevoel

@Isabeau, okee, dat klinkt logisch Dat van die galblaas zal niet gaan, het zijn behoorlijk goede vrienden dus die zouden dat dan al weten. Maar ik zeg wel gewoon dat ik op dieet ben, moeten ze maar begrip voor hebben hoor.
pi_34277377
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
@Thaleia, ik zit op mijn werk en ben pas om 17.30 thuis, om 18.30 moeten we al bij hun zijn want mijn vriend moet daar wat voorbereidingen doen om morgen te gaan stucadoren.

@Ymme, ik ben ook absoluut niet van plan mezelf vol te douwen, het idee alleen al geeft me al een slecht gevoel

@Isabeau, okee, dat klinkt logisch Dat van die galblaas zal niet gaan, het zijn behoorlijk goede vrienden dus die zouden dat dan al weten. Maar ik zeg wel gewoon dat ik op dieet ben, moeten ze maar begrip voor hebben hoor.
Volgens mij ben je veel te streng voor jezelf.
En denk je dat je bij iedere verkeerde hap, meteen de kilo's eraan vliegen.
Dit gaat je een keer verkeerd om helpen slaan.
Wees niet te streng voor jezelf.
Let gewoon goed op wat je eet. Maar wees er vooral niet te veel mee bezig, dit werkt avenrechts.

Sorry, als ik het helemaal verkeerd heb, maar zo denk ik na het lezen van jou post hierover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')