Niet zo happen lieverdje Snaptnix meent dat niet, net zoals FB al zei niet persoonlijk opvatten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ach ja, ben het wel gewend. Ze doen maar, als ze zich daar goed door voelen, fijn voor de bashers![]()
quote:
Je kent haar al heel intiem, do you know a girl with a B? a Bea? Something with a mouth???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan je ook zien of ik dit jaar eindelijk eens een lieve leuke vriendin tegen kom?
O okquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bent wel lief, maar deed even niet lief![]()
Hahaha, die bedoelde ik niet... kijk maar ff nog verder in die theebladeren van jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je kent haar al heel intiem, do you know a girl with a B? a Bea? Something with a mouth???
jij snap t mequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Niet zo happen lieverdje Snaptnix meent dat niet, net zoals FB al zei niet persoonlijk opvatten.
Jammer genoeg wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zo ist, is al rottigheid genoeg op deze aardkloot.
You like riding your bike, if I were you I would buy a car, A big car. do you know Huquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kijk je ook ff voor mij dizzy lieverd![]()
Hoi momquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:12 schreef SuperMOM het volgende:
Dag lieve Melke en Snaptnix![]()
En de rest ook
![]()
quote:
Hoe vroeger op het uur, hoe schoner het volk zeggen ze wel eens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Eerst even nieuws bijlezen en ff tv kijken dan weer schrijven![]()
De Hummer, ik waan met net Hugh Heffner in een jongere uitvoering danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
You like riding your bike, if I were you I would buy a car, A big car. do you know Hu
Hum Hummer??? that's The car for YOU! If you can aford that the girls will follow![]()
Was er net wel... en was zeer bedroeft toen ik zei dat je met Manu naar een musical wasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:14 schreef melke het volgende:
Waar is Doka trouwens? Weet iemand dat?
Enne Henk is in tha buildingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
De Hummer, ik waan met net Hugh Heffner in een jongere uitvoering dan. Hell yeah als dat eens zou kunnen
![]()
Thanks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |