Ik heb een lijstje gekregen van hotels waar het bedrijf een overeenkomst mee heeft:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:54 schreef bankrupcy het volgende:
Mag ik het EKO Hotel adviseren.... De rest is nog beroeder.
Rotjong.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:08 schreef laffer het volgende:
ben ik weer![]()
druk druk druk gehad, tijdens oud en nieuw was ik een paar dagen weg....
m`n dochter was een paar dagen bij me, en vrijdag een kleine operatie gehad aan m`n schouder![]()
speciaal voor static, die operatie aan m`n schouder bestond uit: het wroeten met een dikke naald in de pezen van m`n schouder om een verkalking te vergruizen( 20 minuten lang)
![]()
NAALDEN ZIJN OKE![]()
Likewisequote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef laffer het volgende:
ik wens jullie een heel gelukkig 2006 toe![]()
![]()
Ik wil me wel melden in Afghanistan, dan zal dat zeker lukken.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:19 schreef E.T. het volgende:
volgens mij he..
volgens mij kunnen we zwaaien tot we een ons wegen maar van static komen we nooit meer af..
Oh ja, jij ook nog een heel gezond (met veel injectienaalden en spekjes) en gelukkig 2006 gewenst, lieverd!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef laffer het volgende:
ik wens jullie een heel gelukkig 2006 toe![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:19 schreef E.T. het volgende:
volgens mij he..
volgens mij kunnen we zwaaien tot we een ons wegen maar van static komen we nooit meer af..
Ah, ik heb het überzuigertje al gemist.quote:
nee, een school gijzelen op maandag is okèquote:
eerst nog wat naaldenquote:
Voor Fok! hoor je ook tijd te maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wij nemen aan dat hij daar geen tijd voor heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |