quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef Sokolsky het volgende:
PSH

Philip Seymour Hoffmanquote:

Ik hoor de laatste tijd zo ontzettend veel mensen roepen dat PSH ondergewaardeerd is, dat ik er spontaan niet meer in geloof.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hij ondergewaardeerd is.

Dan hebben ontzetten veel mensen wel gelijk, hij is ondergewaardeerd. Voor z`n rol in Almost Famous had ie al een Oscar moeten winnen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste tijd zo ontzettend veel mensen roepen dat PSH ondergewaardeerd is, dat ik er spontaan niet meer in geloof.

voor welke rol kreeg die `m ook weer?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef California het volgende:
Dus jij vindt dat Del Toro zijn Oscar niet verdiende?

Misschien wel vervelend, maar daarom wordt het niet meteen onwaar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste tijd zo ontzettend veel mensen roepen dat PSH ondergewaardeerd is, dat ik er spontaan niet meer in geloof.

quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef Quarks het volgende:
[..]
Misschien wel vervelend, maar daarom wordt het niet meteen onwaar.

Ja, jij.quote:

Je werd niet vrolijk van die 2 films of van het feit dat je er pas 2 gezien hebt?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:02 schreef dolle_hond het volgende:
Brokeback Mountain (2005)
Capote (2005)
Cinderella Man (2005)
Constant Gardener, The (2005)
Crash (2004)
Good Night, and Good Luck. (2005)
History of Violence, A (2005)
Hustle & Flow (2005)
Junebug (2005)
Match Point (2005)
Mrs. Henderson Presents (2005)
Munich (2005)
North Country (2005)
Pride & Prejudice (2005)
Squid and the Whale, The (2005)
Syriana (2005)
Transamerica (2005)
Walk the Line (2005)
pas 2 er van gezien.
en daar werd ik al niet zo vrolijk van

eigenlijk beide aspecten.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je werd niet vrolijk van die 2 films of van het feit dat je er pas 2 gezien hebt?
Zelf zit ik nu op 6

Crash en Constant Garderener vond ik ook niet jut van het.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
eigenlijk beide aspecten.
crash is matig en TCG is ook zwaar overtrokken.
s kijken of ik me er toe kan zetten om deze maand nog wat te kijken.
de best picture-nominees zal wel lukken

Lijkt dan een nieuwe trend te worden om, aan de hand van een acteerprestatie waar iedereen nat van wordt, dan maar meteen de film voor alles te gaan nomineren. Al heb ik Capote niet gezien. Maar het was vorig jaar bij Ray ook al het geval, die film zelf was ook niet erg bijzonder. Maar daar vond ik Foxx ook al overgewaardeerd. Niet dat Foxx slecht was, maar zéker niet beter dan de anderen (DiCaprio, Giamatti, Rush o.a.) en daarom vond ik het ook onterecht dat hij alles won. Maar ja, Ray Charles was net dood en 't is Amerikaquote:Op zondag 5 februari 2006 16:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gisteren Capote gezien. En PSH is echt geweldig. Maar imho vind ik de nominatie voor de film zelf totaal onterecht.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |