quote:
Van de 28 belangrijkste acteurawards heeft PSH er 20 gewonnen en Joaquin Phoenix 1.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Die biopic-acteurs hebben altijd wel een streepje voor natuurlijk maar Joaquin is wel erg goed: Capote moet ik nog zien.
Inderdaad, blèh.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef Sokolsky het volgende:
Chicago vond ik ook niks
Giamatti.quote:Voor Cinderella Man hoef je geen haast te hebben. Een grote bak clichés. Maar 't ziet er wel aardig uit en heeft Giamatti.
Jarhead vond ik wel briljant maar niet als beste film eigenlijk. A History Of Violence al helemaal, wat een butt filmquote:Op maandag 6 februari 2006 16:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Films die ik genomineerd zou hebben: A History of Violence en Jarhead.
Ik heb The Libertine gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:22 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ah, je hebt Libertine, Henderson en New World al gezien?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:17 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met die ongein eigenlijk. Ineens heb ik helemaal geen enkele interesse meer om die show ooit nog te gaan volgen. Ik ben voorgoed fan-af..
Dat kún je niet menen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 05:47 schreef Hapertje het volgende:
BESTE ACTEUR:
Joaquin Phoenix (Walk The Line)
Nouja, regels zijn regels. Fahrenheid 9/11 kon hierdoor ook niet meedingen naar een Oscar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:17 schreef Lamon het volgende:
Hij was al op de Nederlandse tv geweest, en al hebben de makers speciaal om de film zijn kans te geven de film bewerkt door er onder andere nieuwe muziek onder te zetten, de Oscargestapo bleef bij zijn standpunt.
Cash is juist helemaal geen volksheld. Bruce Springsteen is een volksheld, Ray Charles is een volksheld, Cash is een buitenbeentje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:33 schreef Hapertje het volgende:
(Cash is DE volksheld!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |