quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:33 schreef Furious het volgende:
[..]
He bah, daar ben ik dus m'n frietje verloren.
quote:
Wtfquote:
Maar jij bent dan ook gewoon een grafhoer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:37 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wtf
Heb jij nog steeds geen ban
Als ik zoveel zou baggeren als jij zou ik al 10x een ban hebben
Maar jij bent een randdebielquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon een grafhoer.
Who-Fucking-Cares?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:38 schreef Furious het volgende:
Je spelling klopt overigens niet.
Kop toch een intercity.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:39 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ga toch voor een trein springen ofzo
Krijg een hele enge ziekte jijquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Afteltopic tot een slotje.![]()
10.....
9......
8......
Jij krijgt een niet-dodelijke teelbal ziekte waardoor je veel zult lijdenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zo te merken heb jij de ziekte van La Tourrette al.![]()
Ik weet niet precies wat het is, maar als je het maar lief doetquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar mag ik echt niet heel even DjDev verder bashen?![]()
Het is lief. Trust me.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:44 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het is, maar als je het maar lief doet!
Dat is een soort van slaan maar dan met woordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:44 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het is, maar als je het maar lief doet!
Als jij sterft heb ik ook geen reden meer om te gaan. Bovendien zijn er veel meer mensen erbij gebaat als jij ten onder gaat dan ik. Ik heb tenminste nog enige nuttige eigenschappen.quote:
Maar vanwaar dan het woord "Bashen" ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat is een soort van slaan maar dan met woorden
Het is juist andersom vrindquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:45 schreef Furious het volgende:
[..]
Als jij sterft heb ik ook geen reden meer om te gaan. Bovendien zijn er veel meer mensen erbij gebaat als jij ten onder gaat dan ik. Ik heb tenminste nog enige nuttige eigenschappen.
Ik heb het toch ook niet tegen jou. Heb jij begrijpend lezen overgeslagen in groep 4 ofzo?quote:
Kon je niets originelers verzinnen ofzo? Dit bewijst maar weer wat voor een nuttig lucht-consumerend wezen je bent.quote:
\quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet tegen jou. Heb jij begrijpend lezen overgeslagen in groep 4 ofzo?![]()
Verkapt "zie-mij-een-tommy-hilfiger-trui-hebben-post"quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "zie-mij-een-tommy-hilfiger-trui-hebben-post"
Zat er op te wachtenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "zie-mij-een-tommy-hilfiger-trui-hebben-post"
Het staat in zijn profiel analfabeet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten dat dat achterlijk dialect Brabants is
Ik bekijk niet de profiel van iedere debielquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:48 schreef Furious het volgende:
[..]
Het staat in zijn profiel analfabeet.
Maar mijn moeder is niet Turks.quote:
Moet dit een grappige opmerking zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar mijn moeder is niet Turks.
Mwhahahahahaahha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zie het als een les. Als je het wel had gedaan kwam je nu niet over als een kankerende Kees.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik bekijk niet de profiel van iedere debiel
Sorry..ik heb nog een leven dus ik heb geen tijd voor dat soort ongeinquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:50 schreef Furious het volgende:
[..]
Zie het als een les. Als je het wel had gedaan kwam je nu niet over als een kankerende Kees.
Dat is er niet vanaf te zien.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:51 schreef DjDev het volgende:
[..]
Sorry..ik heb nog een leven dus ik heb geen tijd voor dat soort ongein
Jij stinkt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:50 schreef DjDev het volgende:
[..]
Moet dit een grappige opmerking zijn?
Lees mijn bericht erna debielquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:52 schreef Furious het volgende:
[..]
Anders zeg ik het toch niet. Ben je achterlijk ofzo.![]()
Ga jij je nou maar verder rukken op de foto's van je moeder want dat is het enige wat je goed kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |