Verkapt "zie-mij-een-tommy-hilfiger-trui-hebben-post"quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "zie-mij-een-tommy-hilfiger-trui-hebben-post"
Zat er op te wachtenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "zie-mij-een-tommy-hilfiger-trui-hebben-post"
Het staat in zijn profiel analfabeet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten dat dat achterlijk dialect Brabants is
Ik bekijk niet de profiel van iedere debielquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:48 schreef Furious het volgende:
[..]
Het staat in zijn profiel analfabeet.
Maar mijn moeder is niet Turks.quote:
Moet dit een grappige opmerking zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar mijn moeder is niet Turks.
Mwhahahahahaahha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zie het als een les. Als je het wel had gedaan kwam je nu niet over als een kankerende Kees.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik bekijk niet de profiel van iedere debiel
Sorry..ik heb nog een leven dus ik heb geen tijd voor dat soort ongeinquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:50 schreef Furious het volgende:
[..]
Zie het als een les. Als je het wel had gedaan kwam je nu niet over als een kankerende Kees.
Dat is er niet vanaf te zien.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:51 schreef DjDev het volgende:
[..]
Sorry..ik heb nog een leven dus ik heb geen tijd voor dat soort ongein
Jij stinkt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:50 schreef DjDev het volgende:
[..]
Moet dit een grappige opmerking zijn?
Lees mijn bericht erna debielquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:52 schreef Furious het volgende:
[..]
Anders zeg ik het toch niet. Ben je achterlijk ofzo.![]()
Ga jij je nou maar verder rukken op de foto's van je moeder want dat is het enige wat je goed kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |