mooi van lelijkheidquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:42 schreef -Lin- het volgende:
[..]
zn kop is idd super lelijk! alsof hij tegen deuren op gelopen is. maar t pluizige maakt m wel weer schattig
en je bedoeld waarscheinlijk dat de eigenaar m niet terug wil? Ik hoop hetwat ik ben helemaal verliefd op het beestje, van mij mag hij zeker blijven!
![]()
agossie!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:04 schreef Binkster het volgende:
[afbeelding]
Gisteren was de poes even zoek totdat wij er achter kwamen dat ze in de Wasmachine lag te slapen![]()
Eny kan dat ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
agossie!!
wat is dat oog gaaf trouwens door de foto!
Ik denk dat er al heel wat katten op die manier zijn verdronken.... Onze Muisch past met z'n vette lijf niet in de wasmachine, maar Nina wel, en zo'n stapeltje kleren erin is wel lekker zacht. Om de verleiding niet te groot te maken ruim ik m dus pas in als ik ga wassen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:04 schreef Binkster het volgende:
[afbeelding]
Gisteren was de poes even zoek totdat wij er achter kwamen dat ze in de Wasmachine lag te slapen![]()
Tis een "ouwe" foto. Maar Eny is pas een maand of 6 hequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat heeft je kat een prachtige gezichtsuitdrukking, Frezer !
Op zo'n foto van verre is het nog wel een kleine Eny. (of is dat een oude foto ?)
Flynn is inmiddels niet meer zo'n kleintje, hij weegt nu 4 kilo ! Zijn papa weegt zo'n 4.5 kilo en die is bijna 2, Flynn is 8 maanden.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:04 schreef Binkster het volgende:
[afbeelding]
*zucht*quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Eny kan dat ook![]()
[afbeelding]
Hier issie overigens ook erg veel mee bezig![]()
[afbeelding]
Gave poezen en katers trouwens! Vooral die persjes zijn erg gaaf.
Ahh dankje! Dat ik daar niet aan gedacht had, *shame on me*..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:38 schreef tonja het volgende:
Je gaat op de weegschaal staan met de kat in je armen. Daarna zonder kat, dan tel je hoeveel het verschil is.
OMGquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Jamie in een karakteristieke Fold-houdingZe zitten heel vaak op hun achterpoten, dan kun je overal goed overheen kijken
[afbeelding]
Aagje lijkt wel op mijn Bepjequote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:09 schreef Yez het volgende:
Let me introduce.... *tromgeroffel*..... Max!
1. : Nee, dat kon niet dichterbij..![]()
![]()
[afbeelding]
2. : Hmm wat zie ik daar?
[afbeelding]
3. : even charmant gapen...![]()
[afbeelding]
Max!! Die eerste foto!![]()
Wat een geweldige ervaring moet dat zijn , op de visjes kunnen lopenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:03 schreef Jump het volgende:
Zoemie on ice
[afbeelding]
[afbeelding]
Op sommige plekjes is het niet volledig toe, en daar betrouwd ze het niet zo erg.
Ha meissie , alles goed ?quote:
Stukken en stukken beter. En daar?quote:
Het was toch wel pootje per pootje in het begin. Tot ze eenmaal wist dat ze er over kon. Opeens ziet ze een vogeltje en probeerd zo over het ijs te lopen, maar ze bleef ter plekke stilstaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:24 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wat een geweldige ervaring moet dat zijn , op de visjes kunnen lopen![]()
quote:
Wat een geweldige fotoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Jamie in een karakteristieke Fold-houdingZe zitten heel vaak op hun achterpoten, dan kun je overal goed overheen kijken
[afbeelding]
Een Rooie ! (dat zou ik nog graag willen, een hele rode dame) Ik vind dat rode katten altijd zo'n lieve blik hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:21 schreef Syytön het volgende:
Ach wat lief allemaal!
Een tuincentrum hier gaat verhuizen, dus ze doen hun hele assortiment tegen dumpprijzen weg, vandeweek heeft mijn moeder er dit kachelhangmatje gekocht voor maar 3 euro (was 70% korting).
[afbeelding] [afbeelding]
Het is trouwens wel een beetje de Naughty Corner, als ik 'm weg-ksshh omdat íe aan de bank zit, druipt ie meteen af naar z'n bedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |