Aagje lijkt wel op mijn Bepjequote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:09 schreef Yez het volgende:
Let me introduce.... *tromgeroffel*..... Max!
1. : Nee, dat kon niet dichterbij..![]()
![]()
[afbeelding]
2. : Hmm wat zie ik daar?
[afbeelding]
3. : even charmant gapen...![]()
[afbeelding]
Max!! Die eerste foto!![]()
Wat een geweldige ervaring moet dat zijn , op de visjes kunnen lopenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:03 schreef Jump het volgende:
Zoemie on ice
[afbeelding]
[afbeelding]
Op sommige plekjes is het niet volledig toe, en daar betrouwd ze het niet zo erg.
Ha meissie , alles goed ?quote:
Stukken en stukken beter. En daar?quote:
Het was toch wel pootje per pootje in het begin. Tot ze eenmaal wist dat ze er over kon. Opeens ziet ze een vogeltje en probeerd zo over het ijs te lopen, maar ze bleef ter plekke stilstaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:24 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wat een geweldige ervaring moet dat zijn , op de visjes kunnen lopen![]()
quote:
Wat een geweldige fotoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Jamie in een karakteristieke Fold-houdingZe zitten heel vaak op hun achterpoten, dan kun je overal goed overheen kijken
[afbeelding]
Een Rooie ! (dat zou ik nog graag willen, een hele rode dame) Ik vind dat rode katten altijd zo'n lieve blik hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:21 schreef Syytön het volgende:
Ach wat lief allemaal!
Een tuincentrum hier gaat verhuizen, dus ze doen hun hele assortiment tegen dumpprijzen weg, vandeweek heeft mijn moeder er dit kachelhangmatje gekocht voor maar 3 euro (was 70% korting).
[afbeelding] [afbeelding]
Het is trouwens wel een beetje de Naughty Corner, als ik 'm weg-ksshh omdat íe aan de bank zit, druipt ie meteen af naar z'n bedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |