quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:34 schreef Remzz het volgende:Ff een vraagje tussendoor ik zie al die katten hier allemaal zo gezellig samen liggen. Maar hoe kan het dat ze zo leuk met elkaar om gaan? Wij hebben twee katten 1 van zes en 1 van anderhalf. En ze kunnen elkaar na een jaar nogsteeds niet uitstaan, nog steeds blazen na elkaar en zover mogelijk van elkaar weg liggen. Ligt dat gewoon aan de katten of
![]()
Bij mij is het ook niet altijd koek en ei Polleke en Dinges die dulden elkaar maar zullen
nooit bij elkaar liggen, en hij Dinges duld haar ook niet op de slaapkamer gedeelte heel maf,
Polleke legt zich bij die situatie neer, maar Dinges moet niet in haar buurt komen dan is het hommeles en blaast ze, Lazerus is een echte Lobbes hij kan met beide goed overweg,
Hij en Polleke liggen ook dagelijks bij elkaar in het mandje(zal er zo een foto van plaatsen)
alleen soms gaat Lazerus de Macho uithangen en daar is Polleke niet van gedient en geeft hem dan een ferme tik op zijn neus, zo,n paar jaar geleden hebben Lazerus en Polleke wel 4 Kittens gekregen (katertjes), ik denk dat Lazerus soms nog eens dagdroomt over zijn daad van toen, maar Polleke heeft zoiets aan mijn lijfje geen polenaise.
Polleke en Lazerus
[ Bericht 4% gewijzigd door maril op 12-01-2006 13:29:08 ]