quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende: Hey Tonja ! Ik zie je ook wel eens op andere kattenfora (zag deze foto's net op plaza
![]()
), maar hier op Fok! niet zoveel al eerst toen je alleen Harry nog maar had. Heb je het drukker sinds je er twee hebt ? Gekke vraag misschien, maar toen Flynn en dEUS hier net waren zat ik ook veel minder op internet.
Ik ben eigenlijk ook wel eens benieuwd naar wat Loes en Harry nou doen als ze niet aan het knuffelen zijn, je plaatst nooit meer foto's zoals Harry die the Matrix nadeed met z'n meeuweveren.
![]()
Ik zit inderdaad minder op het internet, Ik heb pasgeleden voor heel veel geld boekenbonnen gekregen, dus ik lees meer. (wat overigens alleen lukt als het tuig slaapt)
Eigenlijk heb ik het juist minder druk sinds ik Loes erbij heb. Ze hebben me helemaal niet zo meer nodig, behalve voor af en toe apporteren en de dagelijkse knuffels.
Het gebrek aan zon zorgt ervoor dat ik minder foto's maak. Ik hou niet zo van flitsfoto's.
Maar hierbij beloof ik dat ik zal proberen wat aktiefoto's te maken. Het zal niet makkelijk worden, want het spelen bestaat voornamelijk uit keihard achter elkaar aan rennen. En met die digitale camera's heb je een vertraging bij het indrukken van de sluiterknop. Maar ik ga mijn best doen.
(geweldige foto van die 3 bij de deur trouwens)