Wat is de moeite om hem daar weer te openen?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Please, ik had al in een dag Deel 1 volgekregen, dus... al kick je het naar... PUB.![]()
Waar heb je het over?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is de moeite om hem daar weer te openen?![]()
Is nog goed voor je postcount ook![]()
Je had hem ook al lang weer open kunnen hebben
Ik kan het nergens anders openenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is de moeite om hem daar weer te openen?![]()
Is nog goed voor je postcount ook![]()
Je had hem ook al lang weer open kunnen hebben
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja hoor, dat meen ik wel![]()
Je kunt een merge vragen in het GC-FB topic.
mergen was niet nodig, ik heb de jouw OP in de OP van het topic gekopieerdquote:Op zondag 22 januari 2006 21:22 schreef Razor21 het volgende:
Heb jij bij een BN'er in de klas gezeten? (deeltje 2) OP uit dit topic mergen met onderstaand topic? Kan dat?
Heb jij bij een BN-er in de klas gezeten? #2
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
mergen was niet nodig, ik heb de jouw OP in de OP van het topic gekopieerd![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:45 schreef 2609 het volgende:
bedankt voor het vermelden van de reden dat het Almere topic gesloten is![]()
het topic wordt niet geadopteerd en blijft dus dicht.quote:Op maandag 23 januari 2006 05:44 schreef buzzer het volgende:
ik heb hem ter adoptie aangeboden bij TV.
In KLB ga ik hem niet zetten, dan kan ik de standaardreakties alvast wel invullen, en is het topic gelijk vol. Dat wordt een bashtopic van jewelste, en daar bedank ik liever voor.
ik denk omdat er maar een antwoord mogelijk is op jouw vraagstelling...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:51 schreef Razor21 het volgende:
Hoezo moet mijn topic : Parkdammer inc. 300 euro parkeerkaarten gevonden dicht?
Vraag alleen maar een mening wat andere fokkers zouden doen in mijn geval?
Dus snap niet waarom dat ding dicht moet.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik denk omdat er maar een antwoord mogelijk is op jouw vraagstelling...
Dat zeg jij, mijn ervaring is andersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:38 schreef Godlike02 het volgende:
BE en LF done en tnx![]()
ps: een TR gaat sneller![]()
In elk geval de manier waarop ik modquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:27 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Dat zeg jij, mijn ervaring is anders
Maar thnx, zonde om zo'n leuk topic te verkloten!![]()
Ergens in de FAQ (althans die van V&A) staat dat diensten niet gevraagd en aangeboden mogen worden op Fok!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef SHE het volgende:
Kan jij als je een topic sluit even de betreffende regel in de FAQ erbij zetten?
Ik heb de FAQ nagelezen en NERGENS staat dat ik dit topic niet mag plaatsen:
Gezocht gastheer/portier voor afterparty IRFF
Fok hanteert ook een vraag en aanbod; dus handelen in goederen mag wel, maar vragen of iemand een avondje wil assisteren op een feestje mag niet?
Leg die maar eens uit aan tante SHE, want de logica ontgaat mij volkomen
het zal ongetwijfeld ergens in de (of een) FAQ staan, maar achter de schermen is het heel duidelijk: dergelijke topics zijn niet toegstaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef SHE het volgende:
Kan jij als je een topic sluit even de betreffende regel in de FAQ erbij zetten?
Ik heb de FAQ nagelezen en NERGENS staat dat ik dit topic niet mag plaatsen:
Gezocht gastheer/portier voor afterparty IRFF
Fok hanteert ook een vraag en aanbod; dus handelen in goederen mag wel, maar vragen of iemand een avondje wil assisteren op een feestje mag niet?
Leg die maar eens uit aan tante SHE, want de logica ontgaat mij volkomen
User X zegt ietsquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef 2609 het volgende:
misschien kunnen andere mensen het me toch ook vertellen![]()
Misschien kan je het ook gewoon in het topic vragen of ben ik nu vaag?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef 2609 het volgende:
misschien kunnen andere mensen het me toch ook vertellen![]()
jah maar apart topic is beter want anders vergeet ik in welk topic ik dat gevraagd had snapjequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien kan je het ook gewoon in het topic vragen of ben ik nu vaag?
Euh nee eigenlijk niet want dat topic staat ook wel in je AT....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:09 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah maar apart topic is beter want anders vergeet ik in welk topic ik dat gevraagd had snapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |