Zijn leuke topics hoor. Tong en ik vermaken ons er prima met SCH. En vroeger DG nog. En nog vroeger DIGGER.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:25 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
dat wordt dan gezellig posten met zn 3'en...![]()
RELLUHHHHHHHH!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vroeg Bruce naar de VBL stats en toen zei Bruce iets over problemen.
Ik ook wel. Zal niet al te veel zijn gestegen denk ik, wellicht een paar plaatsen,quote:Op donderdag 6 april 2006 19:22 schreef borisz het volgende:
ik ben wel benieuwd
Je kan ook niet meer op je wedden bij de bookmakers voor een plaats bij de top3.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:44 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat ik in de top drie zit van dit jaar.
Dan ben ik zeker beste 2quote:Op donderdag 6 april 2006 19:44 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat ik in de top drie zit van dit jaar.
Slowchat topics niet meetellen vind ik eigenlijk best een goed idee.quote:Op vrijdag 7 april 2006 04:08 schreef Jajong het volgende:
HOOLS niet meetellen aub, dat is voor stakkers
disclaimer ik heb aardig wat bier genuttigerd doei
Ach, alles is slowchat te noemen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:43 schreef Bjoro het volgende:
maar een live-topic van een wedstrijd is toch ook alleen maar slowchat
Ik ben het eens met je eens zeg...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon alles meetellen vind ik.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:28 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk die disucssie over wat wel en wat niet mee zou moeten tellen.
Als Fok me niet in de steek laat, het is de laatste tijd nogal eens langzaam, komen de stats morgen in de loop van de avond beschikbaar
je bent goed bezig Brucequote:Op vrijdag 7 april 2006 13:28 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk die disucssie over wat wel en wat niet mee zou moeten tellen.
Als Fok me niet in de steek laat, het is de laatste tijd nogal eens langzaam, komen de stats morgen in de loop van de avond beschikbaar
idd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:53 schreef the_legend_killer het volgende:
SC is meestal juist 1 van de sterkhouders van een sub-fora.
Al draait bij VBL alles sterk.
Plek 2 is voor Mich, geen twijfel over mogelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Alles telt mee hoor
Iedereen wil op die 3de plek staan. ( 2006 stand )
Tong is nummer 1 , maar ik ga er van uit dat die 2de plek ook open ligt.
Moest dat nou weerquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op 2005-06-06 is in deze topics gepost op VBL:
Het grote De Graafschap uitzwaai topic
Ik vind het wel geinig om te zien hoeveel minder posts ik heb dan anderen, maar niet op welke plek ik sta in de ranglijst ofzo. Volgens mij post jij mijn totale aantal per dagquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
He, ik dacht dat dit iets was wat je wel zou schelen.
Lijkt me ook ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Plek 2 is voor Mich, geen twijfel over mogelijk.
Het gaat TLK volgens mij om het aantal posts van 2006.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Je had een aardige voorsprong op mij en je doet mee in alle spelletjes.
dat is jouw kracht, jij post gewoon terwijl je niet on-line bent !quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:20 schreef tong80 het volgende:
Ja een kans maak ik wel.Niet dat ik veel on line ben.
Dat valt idd wel meequote:Op vrijdag 7 april 2006 20:20 schreef tong80 het volgende:
Ja een kans maak ik wel.Niet dat ik veel on line ben.
In mijn stats is ook duidelijk te zien wanneer ik modje af wasquote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef golfer het volgende:
Ik zal wel wat plekken gezakt zijn. Post niet meer zoveel, sinds ik geen VBL-modje meer ben.
Zou wel geinig zijn, kan 'ie zijn eigen tongtopics op slot gooien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:46 schreef Gollemrulez het volgende:
Hoeveel posts zou een moddende Tong dan wel niet hebben....
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:46 schreef Gollemrulez het volgende:
Hoeveel posts zou een moddende Tong dan wel niet hebben....
Volgens mij tellen die mee in de totaallijst die in GC staat, maar zeker ben ik niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet of de posts achter de schermen ook voor de diverse lijstjes meetellen?
idem hier.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:34 schreef Doc het volgende:
[..]
In mijn stats is ook duidelijk te zien wanneer ik modje af was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |