Ik ga morgen al ontspannen in Club Rouge (ofzoiets)quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahhhww...
Zullen we zaterdag dan samen gaan ontspannen? *knipoog*
't klinkt voor nichten en homo'squote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga morgen al ontspannen in Club Rouge (ofzoiets)
Mja, het is een ziektequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:14 schreef Just-Dennis het volgende:
Jij weer
O, je gaat ook?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
't klinkt voor nichten en homo's![]()
Ohw.. Bredaquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga morgen al ontspannen in Club Rouge (ofzoiets)
Nooit geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. Breda
Leuk .. beetje kinderfeestjeachtig iets, maar toch leuk
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:18 schreef Waxxer het volgende:
Dat huis beheerst nu mijn leven
Ik moet eigenlijk even wat anders te doen hebben
Ik wil ook weer een keerquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit geweest
Kug moet de route plannen
Het is zoooooo'n raar idee....quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:19 schreef Cybart het volgende:
ik ga morgen wel sletten op club rouge....
ach who am I kiddin''
Orangerie heeft een gave locatie en meer bezoekers...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:19 schreef creno het volgende:
tis een orangerie-achtig ding, maar de orangerie is niets, club rouge is wel leuker !
helaas ik kan niet
Jij gaat daar echt niet heen..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:19 schreef Cybart het volgende:
ach who am I kiddin''
Alleen moet de verkopende partij nog wel ff een ander huisje zoeken............quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is zoooooo'n raar idee....Heel onwerkelijk allemaal en alsof er iets niet aan/van klopt ofzo...
Wat is er mis met sletten op Club Rouge!?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:19 schreef Cybart het volgende:
ach who am I kiddin''
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Alleen moet de verkopende partij nog wel ff een ander huisje zoeken............
nu ofzo![]()
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWquote:
O, kun je d'r sletten? ....quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:19 schreef Cybart het volgende:
ach who am I kiddin''
Heb jij daar geslet dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:21 schreef Cairon het volgende:
[..]
Wat is er mis met sletten op Club Rouge!?
![]()
Het is iets expliciets gays, daar houden cybart en JD niet vanquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:21 schreef Cairon het volgende:
[..]
Wat is er mis met sletten op Club Rouge!?
![]()
Zal ik ook gaan.. ik heb alleen geen slaapplek ofzo..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is iets expliciets gays, daar houden cybart en JD niet van
Die doen liever expliciet tegenovergestelde dingen
Eerst maar is een bodquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Schóp 'm eruit!!
Ik kan er a la minute in
Lesbiennes.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW
Geitenneuken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is iets expliciets gays, daar houden cybart en JD niet van
Die doen liever expliciet tegenovergestelde dingen
Is het leuk genoeg dan om er een slaapplek voor te regelen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal ik ook gaan.. ik heb alleen geen slaapplek ofzo..
Nou dat zou een optie kunnen zijn ja .quote:
quote:Boem Is Ho - Tuut Tuut
zei Tante Truus tegen Ome Ko
in een daf, een lelijke eend, een volvo of een deux chevaux
Boem Is Ho - Tuut Tuut
zei Tante Truus tegen Ome Ko
ik zeg altijd maar zo, Boem Is Ho
Daar moet je Brabander voor zijn.quote:
Mwoa.. normaal reed ik met een vriend mee die nooit meer gaat...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het leuk genoeg dan om er een slaapplek voor te regelen?
Zo'n lief weerloos beestjequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat zou een optie kunnen zijn ja .
jeps...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar moet je Brabander voor zijn..
*neerplof*
Vermoeiend, door straten en winkels slenteren...
wij gaan dit jaar mischien verkleed als de zingende decoupeerzaagquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De Zingende Decoupeerzaag
Adjeeeeee!!
Slenteren, jij en slenteren???quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar moet je Brabander voor zijn..
*neerplof*
Vermoeiend, door straten en winkels slenteren...
Of metquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef Cybart het volgende:
jeps...
andere mensen reageren meteen met
Moe, ach, nee. Van 't slenteren op koopavond enzo. Dat telt niet.quote:ook al moe?
het hangt in de lucht, het is de vogelpestkippenvirusshit!
Whaha.. stoer!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
wij gaan dit jaar mischien verkleed als de zingende decoupeerzaag![]()
waarom herkent niemand het als ik druk aan het sletten ben!quote:
We zullen zien morgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
waarom herkent niemand het als ik druk aan het sletten ben!
Digitale zooi en electronica, wit/bruingoed koop ik idd altijd online.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef Stroekie het volgende:
Slenteren, jij en slenteren???
dacht ik toch altijd die DennisMoore is doelgericht efficient en zo, weet direct in de winkel waar hij moet zijn om z'n spullen te vinden en zo, en om geslenter te voorkomen gebruikt hij veel de digitale snelweg
"stelt mening weer bij"![]()
haha sure...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tja... al die woninkjes kan je alleen in als student..en dat ben k pas vanaf september
Ik heb niks gevoeld/gemerkt..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
waarom herkent niemand het als ik druk aan het sletten ben!
Verplicht thuis wonen dus?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha sure...
ik kan niks voor mezelf betalen...
en pas over twee jaar ben ik student af
Keetwonen vind k nog best leuk hoor..moet je alleen student voor zijn..en ook op t Cruseship mag ik niet terechtquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha sure...
ik kan niks voor mezelf betalen...
en pas over twee jaar ben ik student af
In Ehv. en omgeving wel makkelijk woonruimte te vinden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
komt het wel op neer ja, best anoying
jawel, en er bestaan echt betaalbare koopdingen hieroquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In Ehv. en omgeving wel makkelijk woonruimte te vinden?
In Rotterdam is de wachttijd gewoon fucking 4 jaar
noodzakelijk zelfs..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
jawel, en er bestaan echt betaalbare koopdingen hiero
alleen is daarbij een vast inkomen wel makkelijk
ghetto'squote:Op donderdag 5 januari 2006 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
noodzakelijk zelfs..
mja.. in Rotterdam verkopen ze ook al appartementjes voor 80.000, maar da's echt in grafbuurten
Die villa's bij de Erasmus Universiteit zijn zoooo geweldigquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
noodzakelijk zelfs..
mja.. in Rotterdam verkopen ze ook al appartementjes voor 80.000, maar da's echt in grafbuurten
Nee hoor ik betaal zelf mijn huur, zelf mijn eigen onkosten, hey ik ben geen parasiet! (iig niet altijd)quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat noemen ze gesubsidieerd het huis uit gezet toch?
Wat moet ik daar voor doen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:43 schreef Cairon het volgende:
stelletje semi-zelfstandige adolescenten![]()
IK heb m'n eigen stek. Zeg Vlarp, ik kan je morgen wel een slaapplaats aanbieden.
slet slet slet slet
Die zijn 800.000 euro.. nulletje extra..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Die villa's bij de Erasmus Universiteit zijn zoooo geweldigEven tussendoor
![]()
Cybart bepotelen terwijl ik de film draai.quote:
Welke film draai je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:50 schreef Cairon het volgende:
[..]
Cybart bepotelen terwijl ik de film draai.
een slet EN ook nog eens intens pervers
Dat laat ik aan jullie fantasie over.quote:
Kabouter Plop plopt door?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:51 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jullie fantasie over.
Aldiquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rosé
Goeie rosé kan wel verdomd lekker zijn, en kun je je serieus klem aan zuipen
boringquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CBB is nu al leuk:
Twist nummer 1:
Er gaat een gewone kandidaat het huis in die niet bekend is.
Hij of zij gaat vanavond samen met de 10 celebs het huis in en mag alleen blijven als hij de meerderheid van de andere bewoners kan overtuigen dat hij/zij wel beroemd is
Nee leukquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
dat vinden jullie homo's toch zo leuk????
sterretjes
*evil grin*
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
sterretjes
*evil grin*
daar snijdt ze je keel door en dumpt je in het rietquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:37 schreef Just-Dennis het volgende:
Suzanne neemt je mee naar een bank aan het water
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar snijdt ze je keel door en dumpt je in het riet
ik wil het niet kennen...quote:
jij zou het moeten weten, jij bent de grootste homo hier.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
sterretjes
*evil grin*
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik wil het niet kennen...
ik bedoel
ik wordt nog af en toe badend in het zweet wakker, över dat een of andere kraaienpoot partij het land heeft overgenomen....
en dat is van dezelfde hand, sindsdien wantrou ik zelfs hilversum 3
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
jij zou het moeten weten, jij bent de grootste homo hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |