tijdens de showquote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb eigenlijk niet op Marescha geletVolgens mij stond k toen in de felblauwe ogen van Ellen te staren
Nou ja, ehh, Raf is tofquote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik be altijd heel erg rustig hoor.... ik ben geen hyppelkutje![]()
En als ik met ze op de foto ben geweest dan bedank ik ze ook... zoals het hoort!![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
CDP??? Hoe deed Marescha toen ze langsliep?
Oh ja toen liep ze straal door..quote:
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Ik bedoel, over Hind gingen die verhalen ook altijd, terwijl zij dus écht niet arrogant is hè.
Dat blondje rechts zekerquote:
Nee, toen ik bij de eerste Workshop was heb ik haar volgens mij ook gezien, en vond d'r een beetje irritantquote:
Whahahahahahaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, toen ik bij de eerste Workshop was heb ik haar volgens mij ook gezien, en vond d'r een beetje irritant![]()
Join The Clubquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, toen ik bij de eerste Workshop was heb ik haar volgens mij ook gezien, en vond d'r een beetje irritant![]()
Of ze het nodig heeft is onzeker, of ze veel aandacht op eist iswel zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef Ayaxola het volgende:
Ja weet niet of het echt irritant is, maar wel een beetje storend, kan het kloppen dat ze een beetje veel aandacht nodig heeft?![]()
Ja zoiets dusquote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of ze het nodig heeft is onzeker, of ze veel aandacht op eist iswel zeker
Ik ga ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |