Hoera. Welk een aanwinst.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:22 schreef Knibbel het volgende:
Naja, ben nu op dit forum, en blijf hier misschien wel als het nog veel langer duurt![]()
Je ziet er steeds meer rondlopen. Voorbeeldje: drugs are funquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jottem, komt heel partyflock straks hier rondhangen...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:25 schreef tonks het volgende:
Ik bid nog elke dag dat VampireFreaks niet down gaat, dan komen al die gothics hier heen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
En hoe weet TS dan dat Partyflock er niet meer is?![]()
quote:Helaas is door een samenloop van vele vervelende omstandigheden het
momenteel niet mogelijk om Partyflock te laten draaien zoals we dit zouden
willen.
Onze oprechte excuses aan jullie allemaal! We doen ons best, maar kunnen
helaas niet aangeven wanneer we er weer zullen zijn.
Dank voor jullie niet aflatende steun in de afgelopen jaren en we hopen op
jullie begrip en dat het weer goed zal komen!
Namens het hele Flock-team: hopelijk tot heeeel erg snel!
Je gaat naar www.partyflock.nl en voilá, je ziet dat ie down is!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
En hoe weet TS dan dat Partyflock er niet meer is?![]()
maar zeker wel hopen dat bimeiden.net plat gaatquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:25 schreef tonks het volgende:
Ik bid nog elke dag dat VampireFreaks niet down gaat, dan komen al die gothics hier heen.
En kinderweb.nlquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:29 schreef Herald het volgende:
[..]
maar zeker wel hopen dat bimeiden.net plat gaat
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:25 schreef tonks het volgende:
Weet je wel hoe lang fok heeft platgelegen ooit?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:22 schreef Knibbel het volgende:
Maar ff sereneus, dat kan toch niet voor een site vergelijkbaar met telegraagf.nl qua bezoekers
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:33 schreef PsyCha het volgende:
[..]
![]()
Maar VampireFreaks is wel lachen en soms kwijlen.
En onthoud dat, dan kom je hier nog heel verquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:36 schreef Knibbel het volgende:
JE HOEFT NIET WAT TE POSTEN HOOR!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:37 schreef tonks het volgende:
[..]
En onthoud dat, dan kom je hier nog heel ver.
Wil ik ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kunt die doorgesneden polsen niet neuken hoor!
Kmoet zeggen, humor heb je zeker! Moest je mee in de zak van? Naja heb niet de illusie dat deze oud admin en mod zomaar nokt lieverd. Dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:37 schreef tonks het volgende:
[..]
En onthoud dat, dan kom je hier nog heel ver.
Je bent stiekum Jorma?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:41 schreef Knibbel het volgende:
oud admin en mod
Ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef MouseOver het volgende:
Ik geloof dat ik dood zou gaan als fok 6 (zes) (!!) hele dagen uit de lucht zou zijn
Okequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan mag je mij wel op msn toevoegen hoor
Die is wel wat langer dan voor 6 dagen down...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik dacht dat dat voor Pim Fortuyn stond. Altijd.
quote:
HOE THE FUCK weten jullie van het bestaan van bimeiden.net??quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:29 schreef Herald het volgende:
[..]
maar zeker wel hopen dat bimeiden.net plat gaat
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:04 schreef -beyond- het volgende:
En ten tweede:
GINGER WTF DOE JIJ HIER??? [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Van een vriendin van mij Laura, die is daar mod...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:00 schreef -beyond- het volgende:
[..]
HOE THE FUCK weten jullie van het bestaan van bimeiden.net??
Vieze fakers.....![]()
Er is daar een laurabeest, maar die is crewmemberquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Van een vriendin van mij Laura, die is daar mod...
Rot dan op grafjostiquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:11 schreef -beyond- het volgende:
Ik vind partyflock geen leuk forum. Zitten nog meer kneuzen dan hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |