Hoera. Welk een aanwinst.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:22 schreef Knibbel het volgende:
Naja, ben nu op dit forum, en blijf hier misschien wel als het nog veel langer duurt![]()
Je ziet er steeds meer rondlopen. Voorbeeldje: drugs are funquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jottem, komt heel partyflock straks hier rondhangen...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:25 schreef tonks het volgende:
Ik bid nog elke dag dat VampireFreaks niet down gaat, dan komen al die gothics hier heen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
En hoe weet TS dan dat Partyflock er niet meer is?![]()
quote:Helaas is door een samenloop van vele vervelende omstandigheden het
momenteel niet mogelijk om Partyflock te laten draaien zoals we dit zouden
willen.
Onze oprechte excuses aan jullie allemaal! We doen ons best, maar kunnen
helaas niet aangeven wanneer we er weer zullen zijn.
Dank voor jullie niet aflatende steun in de afgelopen jaren en we hopen op
jullie begrip en dat het weer goed zal komen!
Namens het hele Flock-team: hopelijk tot heeeel erg snel!
Je gaat naar www.partyflock.nl en voilá, je ziet dat ie down is!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
En hoe weet TS dan dat Partyflock er niet meer is?![]()
maar zeker wel hopen dat bimeiden.net plat gaatquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:25 schreef tonks het volgende:
Ik bid nog elke dag dat VampireFreaks niet down gaat, dan komen al die gothics hier heen.
En kinderweb.nlquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:29 schreef Herald het volgende:
[..]
maar zeker wel hopen dat bimeiden.net plat gaat
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:25 schreef tonks het volgende:
Weet je wel hoe lang fok heeft platgelegen ooit?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:22 schreef Knibbel het volgende:
Maar ff sereneus, dat kan toch niet voor een site vergelijkbaar met telegraagf.nl qua bezoekers
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:33 schreef PsyCha het volgende:
[..]
![]()
Maar VampireFreaks is wel lachen en soms kwijlen.
En onthoud dat, dan kom je hier nog heel verquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:36 schreef Knibbel het volgende:
JE HOEFT NIET WAT TE POSTEN HOOR!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:37 schreef tonks het volgende:
[..]
En onthoud dat, dan kom je hier nog heel ver.
Wil ik ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kunt die doorgesneden polsen niet neuken hoor!
Kmoet zeggen, humor heb je zeker! Moest je mee in de zak van? Naja heb niet de illusie dat deze oud admin en mod zomaar nokt lieverd. Dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:37 schreef tonks het volgende:
[..]
En onthoud dat, dan kom je hier nog heel ver.
Je bent stiekum Jorma?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:41 schreef Knibbel het volgende:
oud admin en mod
Ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef MouseOver het volgende:
Ik geloof dat ik dood zou gaan als fok 6 (zes) (!!) hele dagen uit de lucht zou zijn
Okequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan mag je mij wel op msn toevoegen hoor
Die is wel wat langer dan voor 6 dagen down...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik dacht dat dat voor Pim Fortuyn stond. Altijd.
quote:
HOE THE FUCK weten jullie van het bestaan van bimeiden.net??quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:29 schreef Herald het volgende:
[..]
maar zeker wel hopen dat bimeiden.net plat gaat
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:04 schreef -beyond- het volgende:
En ten tweede:
GINGER WTF DOE JIJ HIER??? [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Van een vriendin van mij Laura, die is daar mod...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:00 schreef -beyond- het volgende:
[..]
HOE THE FUCK weten jullie van het bestaan van bimeiden.net??
Vieze fakers.....![]()
Er is daar een laurabeest, maar die is crewmemberquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Van een vriendin van mij Laura, die is daar mod...
Rot dan op grafjostiquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:11 schreef -beyond- het volgende:
Ik vind partyflock geen leuk forum. Zitten nog meer kneuzen dan hier![]()
Is dit hier normale taal? Bij ons in de binnenstad heb je dan -1 tand...quote:
Ik kijk wel uit! Veel te leuk hier!quote:
Hoezo, dit is juist gezelligquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:14 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Is dit hier normale taal? Bij ons in de binnenstad heb je dan -1 tand...Latenw e het vooral gezellig houden...
en dan al die aandacht mislopen zekerquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:12 schreef tonks het volgende:
Rot dan op grafjosti
Hier is dat "+1 inzichtvol"quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:14 schreef Knibbel het volgende:
Is dit hier normale taal? Bij ons in de binnenstad heb je dan -1 tand... Latenw e het vooral gezellig houden...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Herald het volgende:
[..]
en dan al die aandacht mislopen zeker
Jah juist lieve ginger!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:41 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Oooooooooo oke ff wennen lieverd dankkkkkkk
puik plan, krijg je lekker veel reacties en views in je fotoboekje want een instant messenger gebruiken is natuurlijk een heel erg stupide ideequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:51 schreef -beyond- het volgende:
Jah juist lieve ginger!!
P.s. Maak ff je fok fotoboek aan, kunnen we ff berichten naar elkaar![]()
http://fotoboek.fok.nl/register.fok
Want naar Partyflock ga ik niet![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:56 schreef -Guppie- het volgende:
partyflock is er nog nooit zo lang uit geweest geloof ik
ik mis partyflock
maar hier vind ik het ook wel leuk....wel anders...
Hey schatje zullen we ook eens lekker over jou gaan generaliseren? Kijk uit he, don't fok (!) with the blooodzoooo... PF heeft zeer leuke spelletjes en laat iedereen in zijn waarde zou ik zeggen. Of moet ik alle opmerkingen hier met een pallet zout nemen, maar dan worden het wel prutser opmerkingen he....quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:08 schreef -beyond- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zou helemaal gek worden als FOK! uit de lucht zou gaan. Hoewel het wel studiebevorderend zijn.
Het zijn prutsers bij Partyflock vergeleken bij FOK!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:55 schreef Herald het volgende:
[..]
puik plan, krijg je lekker veel reacties en views in je fotoboekje.
nOObquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:11 schreef -Guppie- het volgende:
ik ben inderdaad een groentje hier....kan er niks anders van maken
quote:
Beetje FOK!KEN moet kunnen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:11 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Hey schatje zullen we ook eens lekker over jou gaan generaliseren? Kijk uit he, don't fok (!) with the blooodzoooo... PF heeft zeer leuke spelletjes en laat iedereen in zijn waarde zou ik zeggen. Of moet ik alle opmerkingen hier met een pallet zout nemen, maar dan worden het wel prutser opmerkingen he....![]()
Issie wakkerquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef -beyond- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Beetje FOK!KEN moet kunnen!
Daar word je hard van![]()
Let op:quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Beetje FOK!KEN moet kunnen!
Daar word je hard van![]()
Nee hij slaaptquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Issie wakker![]()
Anders maken we er gewoon een foto-topique van![]()
Hier gebruiken we kudosquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:22 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Let op:
Schat, weet jij wel wat voor een 'vlees' jij in de kuip haalt? Ik ik word keihard van de gedachte fokken![]()
Misschien hebben wij op internet een andere manier van benaderen en om dit ontopic te houden zullen we dat op PF ook wel hebben![]()
:kus: onee die werkt hier zo niet![]()
FOK! nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef Neuralnet het volgende:
Iedere website kan down gaan om verschillende redenen. Groot of klein.
quote:
Ojee, ik ben gesnapt... Oepsssquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef Neuralnet het volgende:
Het begint hier al op Partyflock te lijken. Ze zullen zich hier gauw thuisvoelen.
Waarom eigenlijk??? Stond helemaal niks raars!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:41 schreef Knibbel het volgende:
Edit: Die tekst heb ik nu al zeker 3 keer weggehaald.
Neequote:
Omdat ik iets gezegd had van Slowchat en niet enzo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk??? Stond helemaal niks raars!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk??? Stond helemaal niks raars!
Geld nodig voor een server misschienquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:52 schreef Neuralnet het volgende:
Ontopic: weet iemand meer over de achtergrond waarom de website zolang down blijft?
Zozo is dit een aanmoedigings belied om met nieuwe leden om te gaan? Dacht het niet. Benader me wat normaler en probeer eea uit te leggen en op te lossen ipv een beetje de monarch uit te hangen. Ik zit al 10 jaar op internet en veroorzaak nooit gezeur of gezeik op forums of waar dan ook. Heb fora, chatboxen en ICQ AL beheerd.. Ben vandaag nieuw en kan niet meteen alles weten. Ik kopieer deze tekst want je zal hem weg halen want is offtopic en is je goed recht maar je zou me ook ff kunnen mailen of msnen of iets normaler toe kunnen spreken venters... I rest my case...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Omdat ik iets gezegd had van Slowchat en niet enzo.
Laatste waarschuwing. Als je wil slowchatten zoek je een fotoboek. Installeer je MSN. Doe wat maar ga niet in losse topics slowchatten
Erg nuttige info, thnks. Ga meteen ff lezen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef Rabrynil het volgende:
De server is gekraakt door een stel grapjurken, vervolgens is de database leeggeveegd.
Ik kreeg het binnen op de FP als een submit, bron: Klik.
Gast, als je het niet bevalt dan flikker je toch gewoon op. Zak hooi met je beheer ervaring.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Zozo is dit een aanmoedigings belied om met nieuwe leden om te gaan? Dacht het niet. Benader me wat normaler en probeer eea uit te leggen en op te lossen ipv een beetje de monarch uit te hangen. Ik zit al 10 jaar op internet en veroorzaak nooit gezeur of gezeik op forums of waar dan ook. Heb fora, chatboxen en ICQ AL beheerd.. Ben vandaag nieuw en kan niet meteen alles weten. Ik kopieer deze tekst want je zal hem weg halen want is offtopic en is je goed recht maar je zou me ook ff kunnen mailen of msnen of iets normaler toe kunnen spreken venters... I rest my case...
Slowchatten wordt gewoon wat beperkt, meer nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Zozo is dit een aanmoedigings belied om met nieuwe leden om te gaan? Dacht het niet. Benader me wat normaler en probeer eea uit te leggen en op te lossen ipv een beetje de monarch uit te hangen. Ik zit al 10 jaar op internet en veroorzaak nooit gezeur of gezeik op forums of waar dan ook. Heb fora, chatboxen en ICQ AL beheerd.. Ben vandaag nieuw en kan niet meteen alles weten. Ik kopieer deze tekst want je zal hem weg halen want is offtopic en is je goed recht maar je zou me ook ff kunnen mailen of msnen of iets normaler toe kunnen spreken venters... I rest my case...
Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:01 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gast, als je het niet bevalt dan flikker je toch gewoon op. Zak hooi met je beheer ervaring.
Moet ik op mijn knieën gaan dan in vervolg? Dat je niet meteen alles kan weten klopt, is ook maar beter ook somsquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Benader me wat normaler en probeer eea uit te leggen en op te lossen ipv een beetje de monarch uit te hangen. Ik zit al 10 jaar op internet en veroorzaak nooit gezeur of gezeik op forums of waar dan ook. Heb fora, chatboxen en ICQ AL beheerd.. Ben vandaag nieuw en kan niet meteen alles weten.
In dat geval praten we daar verderquote:Ik kopieer deze tekst want je zal hem weg halen want is offtopic en is je goed recht maar je zou me ook ff kunnen mailen of msnen of iets normaler toe kunnen spreken venters... I rest my case...
Justemquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Geen ruzie maken.![]()
Laten we het gezellig houden. Hoe meer leven op Fok ! hoe meer lol.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |