Hm..klinkt als mijn haar. En ik had dus interesse omdacht ik dacht dat het wel goed zou zijn tegen de pluizenbol die ik vaak heb, maar zo te horen dus waarschijnlijk ook niks voor mij. Jammer..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb nogal dik haar en als het een beetje vochtig wordt gaat het heel wijd staandus ik dacht, The Strokes is daar perfect voor! Maar het doet niets, maakt het misschien nog wel erger.
Normaal zit er 225 gram in zo'n pot, nu zit er denk ik nog 100 gram in.
Ik ben bang voor de flitsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:24 schreef AlohaXa het volgende:
Trek je zo'n gezicht normaal ook? Of is dit puur voor de gelegendheid?
Nee grapje, je ziet er zo ook lief uit![]()
Frank Sinatra - Come fly with mequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik binnenkort niet alleen in het bezit ben van Hybrid, The Olive Branch, Jungle en Virgin Olive, maar ook van Come Fly With Me. Ik loop er de hele dag aan te denken dat ik die wil halen![]()
En ik loop de hele dag met dat nummer in mijn hoofd (wordt ook gebruikt als de tune van "Airport" op t.v.).
Ik heb al op tweede kerstdag besteldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:19 schreef Ladyxima het volgende:
in de winkel in den bosch gister zei de verkoopster dat het erg druk is op dit moment ofzo... de winkel krijgt daar de 17e pas weer nieuwe voorraad, alles wat in de winkel lag was alles wat er nog was, en een aantal producten waren al uitverkocht... maar ik heb geen idee of de drukte dus ook geldt voor bestellingen van de site, want ik verwacht binnenkort ook nog een pakje
Flugel, bel anders even met Lush, misschien is er wat mis gegaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb al op tweede kerstdag besteld
Dan mag ik onderhand wel iets verwachten lijkt me.... (die 100 euro zijn tenminste al láng van m'n rekening afgeschreven)
Ik heb contact gehad en kreeg te horen dat de fresh producten i.v.m. de kerst een week niet geleverd zouden worden, als het goed is hebben ze afgelopen donderdag de zending uit engeland gekregen. Dus dan zou ik m'n pakje vandaag moeten krijgen lijkt me....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:49 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Flugel, bel anders even met Lush, misschien is er wat mis gegaan.
Dan maar even afwachten vandaag inderdaad. Lastig hoor, dat het al zolang duurt!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad en kreeg te horen dat de fresh producten i.v.m. de kerst een week niet geleverd zouden worden, als het goed is hebben ze afgelopen donderdag de zending uit engeland gekregen. Dus dan zou ik m'n pakje vandaag moeten krijgen lijkt me....
*hoopvol naar buiten kijkt*
Zeker als al je spulletjes op zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dan maar even afwachten vandaag inderdaad. Lastig hoor, dat het al zolang duurt!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeker als al je spulletjes op zijn
Ik blijf net zo lang in pyama zitten tot m'n spulletjes binnen zijn...
Een heule hoop, én ik krijg er nog vier cadeautjes bij ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef Maerycke het volgende:
[..]![]()
Dat kan nog wel even duren dan. De pakkettenpostman komt hier soms pas na 6 uur!Wat heb je besteld?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Frank Sinatra - Come fly with me
yeeeeehquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:00 schreef ymme het volgende:
Ik ga vanmiddag alle enveloppen op de bus doen.
Dus na het weekend voor wat "Newbies" , aangename verassingen.
Dat gaat erg goed met Lush!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:22 schreef cuall het volgende:
Ik ga het lekker OOK proberen![]()
![]()
Wil mezelf graag verwennen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |