Het is ook erg leukquote:Op zondag 8 januari 2006 15:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben zelf dus nog nooit in een Lush winkel geweest, maar dit plaatje ziet er echt zo leuk uit:
Wat wil je ervoor hebben dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hetzelfde als de gewone glitterbug. Ruikt zoetig dus.
Waar woon je? Als je in de buurt woont mag je wel een klein flesje snowfairy van mij overnemen hoor. Ik woon in Enschede. Kan het ook opsturen maar dan zit je al aan 5,50 verzendkosten.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef Ladyxima het volgende:
jammer dat je voor minstens 50 euro moet bestellen op de duitse site, en dan ook nog die verzendkosten erbij... deze maand gaat dat niet lukken.
was de lush maar wat dichterbij!
Ik vind het ook erg vies ruiken, maar m'n voeten worden er zo zacht van. Daarom trek ik altijd na het insmeren dikke sokken aan, en zo een paar uur intrekken. Maar inderdaad, lekker is anders.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Maar goed, vandaag dus de ultieme Lushbehandeling gedaan.
Alleen, Shirley, wat vind ik Pied de Pepper enorm stinken, zeghaha, het heeft natuurlijk niks met jou te maken, maar dat jij ermee kan leven.
Ik bewaar het deel nog, voor eventueel geinteresseerden in proefjes..maar goed.
Fair Trade Foot Lotion zou je eens moeten proberenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg vies ruiken, maar m'n voeten worden er zo zacht van. Daarom trek ik altijd na het insmeren dikke sokken aan, en zo een paar uur intrekken. Maar inderdaad, lekker is anders.
Hij schijnt daar erg makkelijk te vinden te zijn, je zou het niet kunnen missen. En ook nog 's een van de mooiste Lushwinkels met een grote kelder. Ik ben er zelf niet geweest, maar het heeft al een reputatie.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:20 schreef Klare het volgende:
Ik ga volgende maan naar Londen toe, en wil daar natuurlijk naar de Lush Winkel. Is deze moeilijk te vinden in Covent Garden?
je hebt mail op je msn-adresdingquote:
Wil je me ff mailen dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:14 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Als je 'm kwijt wil dan neem ik 'm graag van je over
![]()
ik woon in Arnhem... anderhalf uur van enschede, want ik heb daar oud en nieuw geviertquote:Op zondag 8 januari 2006 18:10 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Waar woon je? Als je in de buurt woont mag je wel een klein flesje snowfairy van mij overnemen hoor. Ik woon in Enschede. Kan het ook opsturen maar dan zit je al aan 5,50 verzendkosten.
gemaildquote:Op zondag 8 januari 2006 19:46 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wil je me ff mailen dan?
anitra apeding wanadoo punt nl
Ik ga over *aftel modus* vier weken en 1 dagquote:Op zondag 8 januari 2006 19:20 schreef Klare het volgende:
Ik ga volgende maan naar Londen toe, en wil daar natuurlijk naar de Lush Winkel. Is deze moeilijk te vinden in Covent Garden?
Ja, alles beter dan dat stinkding =P mail ff op carmensandiego bij die warme postbus.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:45 schreef lotje11 het volgende:
De buit was een cleanliness voor Meaghan!!1 Die ze hopelijk nog steeds wil ruilen tegen haar christmass kisses!!
Ik neem 'm graag van je over Maeghan. Het is mijn favoriete Lush-produkt.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:11 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, alles beter dan dat stinkding =P mail ff op carmensandiego bij die warme postbus.
Beessie-Jen, ik heb de envelop vrijdagmiddag op de bus gedaan, heb je 'm al binnen? Was geloof ik vergeten er een naam oid op te zetten, er zit Picasso, Fuel, Smitten, Pied de Pepper, Soap Sod, Happy Hippy en The Olive Branch (volgens mij heb ik ze zo allemaal) in.
Verder heb ik omdat Herbalism eruit gaat dus Aqua Marina besteld, en ik vind er niets aan. Ik vind het vieze gladde stinkklei, dus mocht iemand er dol op zijn, roep even. Ik ga gewoon nog even Herbalism inslaan denk ik.
nee helaas heb ik nog niets ontvangen, dus hoop morgenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:11 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Beessie-Jen, ik heb de envelop vrijdagmiddag op de bus gedaan, heb je 'm al binnen? Was geloof ik vergeten er een naam oid op te zetten, er zit Picasso, Fuel, Smitten, Pied de Pepper, Soap Sod, Happy Hippy en The Olive Branch (volgens mij heb ik ze zo allemaal) in.
Mail me dan ook maar even op carmensandiego bij hetepost, als je 'm wilt voor 5 euro plus verzendkosten? Ik heb 'm maar 2 keer uitgeprobeerd, dus er is bijna niks uit. Moet je zelf maar kiezen of ik 'm in een zakje moet platslaan of dat je 'm in het bakje wilt (pakket).quote:Op zondag 8 januari 2006 20:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik neem 'm graag van je over Maeghan. Het is mijn favoriete Lush-produkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |