Hij speculeert wat op basis van de iPod Nano. Daar geloof ik niet in.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is niet wat de geruchten zeggen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:21 schreef XL het volgende:
quote]Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is niet wat de geruchten zeggen.
Welke wil je? Ik heb een .rar vol.quote:Hij speculeert wat op basis van de iPod Nano. Daar geloof ik niet in.
Apple is volgens mij wel duidelijk geweest dat iPod uit kostenoogpunt firewire ondersteuning heeft laten vallen. Ze kunnen nu de iPod leveren met een kabel minder.
Kan het plaatje van Gekson in de OP
Gerepareert.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:23 schreef Tijn het volgende:
Wat een geqloute met de quotes, mensen.
Die van mij staan weer goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:23 schreef Tijn het volgende:
Wat een geqloute met de quotes, mensen.
De 10e?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:21 schreef ChOas het volgende:
Mijn aandelen!!![]()
Naja, even wachten tot de 10e
Hij heeft Apple aandelen. 10 Januari is een conferentie in SF. (dacht ik)quote:
Welke wil je vernieuwd hebben dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik had vernomen dat er in Januari nieuwe iPods zouden verschijnen.
Welke gladiool heeft er mwat specifiekere informatie voor me?![]()
Geen, enkel wacht ik op wat er nieuw komt, zodat ik een definitieve keuze kan maken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef Furious het volgende:
[..]
Welke wil je vernieuwd hebben dan?
Weinig kans dat er weer nieuwe komen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Geen, enkel wacht ik op wat er nieuw komt, zodat ik een definitieve keuze kan maken.![]()
Om 09:00 A.M.quote:
6 of 8 uur tijdsverschil. Ik weet het niet meer zeker.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:28 schreef XL het volgende:
[..]
Om 09:00 A.M.
Wat is het tijdverschil met San Fransisco? Hoe laat moet ik klaar zitten?
9:00 AM - 9 uur = 12:00 PM?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:32 schreef XL het volgende:
-9 uur
Dus we moeten om 18:00 klaar zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |