Als je code gewoon op Linux/Unix draait dan is het meestal alleen de interface veranderenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad nog wel interessant... Kan je nog opleuken met een databasje van spelers die je kent enzo...
Hum... Misschien schrijf ik mijn file-simulator maar eens om naar Cocoa... Hey, ik ga gewoon porten! da's een leuke manier van ervaring opdoen
Strak... ik ga morgen Xcode installerenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je code gewoon op Linux/Unix draait dan is het meestal alleen de interface veranderen. Ik denk dat je best snel met Xcode en Cocoa overweg kunt
. Het is even wennen, maar het werkt echt geweldig
Nou Anthraxx welquote:Op zondag 8 januari 2006 16:59 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
We hebben allemaal geen idee wat je bedoelt.
Zoek even een tutorial op internet, dan weet je ongeveer hoe hetgeen werkt in Xcode. Hoewel, als je Xcode installeert krijg je de documentatie als HTML bestanden erbij.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Strak... ik ga morgen Xcode installeren
Mijn dank is groot!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zoek even een tutorial op internet, dan weet je ongeveer hoe hetgeen werkt in Xcode. Hoewel, als je Xcode installeert krijg je de documentatie als HTML bestanden erbij.
Er zit ook een heel boek bij Xcode over Objective C. Erg handig, want ik kon het ook niet (en het is best makkelijk als je het doorhebt).
Let op (!) de volgende links werken alleen als je Xcode hebt geinstalleerd. Het zijn dus LOKALE files.
[url=file:///Developer/ADC%20Reference%20Library/documentation/Cocoa/Conceptual/ObjectiveC/Introduction/chapter_1_section_1.html#//apple_ref/doc/uid/20001422]Objective C reference[/url], [url=file:///Developer/ADC%20Reference%20Library/documentation/Cocoa/index.html#//apple_ref/doc/uid/TP30000416]Cocoa reference[/url]
Deze bovenstaande links helpen je wel op weg met Cocoa en Objective C. Hieronder nog een voorbeeld voor TCP verbindingen. Zie hoe simpel het is
[url=file:///Developer/ADC%20Reference%20Library/documentation/Cocoa/Conceptual/Streams/index.html#//apple_ref/doc/uid/10000188i]Network streams example[/url]
Niks aan te doen dan.quote:
Nog 20 mins, gaat lekker strak met 450KB/squote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef Anthraxx het volgende:Grote download, maar ging best snel bij mij.
Wel tof dat ze dit gewoon gratis beschikbaar stellen. Ik vind het echt de fijnste IDE die ik ooit gebruikt heb. Ik vind het zelfs Borland Delphi/C Builder overtreffen (en dat zegt heel veel).
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:49 schreef MaRySe het volgende:
Kom laten we gaan typen in een lettertype die je alleen op de mac hebt
Lelijk grote plaatjes van het Microsoft logo. 101% offtopicquote:
Apple-lettertypes gebruiken voor verslagen bij docenten die met Apple werken is een beproefde methode om je punt omhoog te werken.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:49 schreef MaRySe het volgende:
Kom laten we gaan typen in een lettertype die je alleen op de mac hebt
Het was gewoon echt te provocerend. Ik schrok enormquote:Op zondag 8 januari 2006 19:50 schreef Jump het volgende:
[..]
Lelijk grote plaatjes van het Microsoft logo. 101% offtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |