Nou dat gelukkig niet, maar me ma is inderdaad in de overgang, zou het daar dan misschien door komen.. pff heb der nog nooit zo vaag zien doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:05 schreef AngrodTiwele het volgende:
Familie Tokkie?
Nou daarom, heb dit nog nooit gezien, normaal ben ik de gene die met kanker scheld maar uuh ja ma begint rare eigenschappen te krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:06 schreef HenkieVdV het volgende:
Je moeder scheldt met Kanker?
Zal wat zijn daar thuis.
Zei ze geen Kanker Kachel?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:08 schreef trebbors het volgende:
[..]
Nou daarom, heb dit nog nooit gezien, normaal ben ik de gene die met kanker scheld maar uuh ja ma begint rare eigenschappen te krijgen![]()
Was geen beeldscherm, dat wou ik eerst doen maar daar was de overlevingskans 1% dus dat heb ik maar niet gedaan. Pc's kunnen wel tegen een klap (uit ervaringquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:08 schreef LasTeR het volgende:
Je bent stoer man, beeldschermen uit het raam gooien!!
Nee je moet het dan wel gelijk op de symbolische manier doen hequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:12 schreef LedZep het volgende:
Ik zou haar in elkaar timmeren. Kuthoer.
.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:14 schreef boekenworm het volgende:
Wat een asociale bende. Je mag wel wat meer respect voor je ouders tonen zeg!
Nee spotjes zitten er al jaren in, maar me pa is er nog niet aan toegekomen en ik ga me daar geen zorgen om maken. Dat zij nou stokkeblind is boeit mij dat niet. Ik kan alles goed zien. Zal morgen overdag even plaatje posten van de pc. Zitten redelijk wat deuken inquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:23 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja inderdaad jammer dat (minstens) het laatste gedeelte verzonnen is.
Sooo WTF LOLLEROMFG JIJ BENT DE MAN WHAHA 0WN3D !!! !lpp!p!p!pp!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef trebbors het volgende:
Naja mijn reactie was tamelijk rustig, ik open rustig het raam pak haar computer geef er een ruk aan zodat de draden los komen, snel wat schroefjes losdraaien van het beeldscherm en huppa daar ging de computer. Mwa je had de reactie van me ma moeten ziendie was wel stil
![]()
zal morgen proberen een foto te maken. Zeg ook niet dat je het moet geloven, ik vertel gewoon mijn ding waar ik over klaag.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef FoXje het volgende:
[..]
Sooo WTF LOLLEROMFG JIJ BENT DE MAN WHAHA 0WN3D !!! !lpp!p!p!pp!!
maw: ik geloof het niet![]()
Klagen magquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:33 schreef trebbors het volgende:
[..]
zal morgen proberen een foto te maken. Zeg ook niet dat je het moet geloven, ik vertel gewoon mijn ding waar ik over klaag.![]()
Zo dat lucht op hé, ben blij dat je mijn kind niet bent!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:12 schreef LedZep het volgende:
Ik zou haar in elkaar timmeren. Kuthoer.
'Ja, ik heb hem toch gekocht.... whehehehe...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:29 schreef Furious het volgende:
www.smashmyxbox.com
Filmpje kijken, en ideeen op doen voor de volgende keer dat ze strak gaat staan.
huuh waar heb jij het over? even iets beter uitleggen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef Golf het volgende:
En ook hier herken ik je weer. Jaha, zelfs incl. spelfouten, het weglaten van hoofdletters en de avatar zijn niet voldoende. Hoewel het weer erg knap gedaan is, dammoek dan wel weer zegguh.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:27 schreef Xenwolfie het volgende:
Lijkt mijn moeder wel. Zet ik de lamp uit....
GODVERDOMME KLOOTZAK WAAROM DOE JE DAT NOU HUFTER. :/
Neergestoken hoop ik voor je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:46 schreef n1n4 het volgende:
de man van m'n moeder (niet m'n vader) vloog me gister aan om dat ik volgens hem een wat te grote mond had ofzo zijn lontje was duidelijk ook al redelijk kort gebrand
Je laat je aanvallen door je stiefpa ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:46 schreef n1n4 het volgende:
de man van m'n moeder (niet m'n vader) vloog me gister aan om dat ik volgens hem een wat te grote mond had ofzo zijn lontje was duidelijk ook al redelijk kort gebrand
Ach eigenlijk ben je schijtbenauwd voor je eigen stiefpaquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je laat je aanvallen door je stiefpa ?Serieus als ik een stiefpa had gehad dan hoefde hij me geen regels op te leggen, dat doet mijn eigen pa wel. Die gast had ik dan ook total-loss geslagen....
Lezenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:02 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ach eigenlijk ben je schijtbenauwd voor je eigen stiefpa![]()
Ja je kan ons alles wel wijsmaken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:06 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
LezenIk heb geen stiefpa stuk vreten
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:12 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja je kan ons alles wel wijsmaken.
Probleemwijken, jeweetquote:
Altijd leuk om je te identificeren met een incest plegende dikzak.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Je had dit moeten zeggen:
Nu moet je ophouden. anders krijg je patsen
Die moeder van 'm krijgt van de week van mij wat te heuren!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |