Hoeveel vraag je ervoor dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mail me maar...(zie profiel)
[..]
Ja, dag.. nog in de verpakking
![]()
minimaal ¤ 80,- of ruilen tegen (onbekend)quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je ervoor dan?
Dan heb je een dure stick, het verschil is namelijk 100 euro. Een verschil van 135%, drie-en-half-keer zo duur, dat noem ik niet "een beetje".quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:02 schreef Tuftuffer het volgende:
mmm ik heb een usb-stick van 1 gb en een shuffle van 1 gb, maar daar zit toch zo een ¤ 75,- verschil in hoor...
Ik heb ze ongeveer op hetzelfde tijdstip gekocht, ipod shuffle 1 gb voor 139 en de usb-stick voor 60. 79 verschil dus om precies te zijn. Maar hé, ik lig niet wakker van die paar euro's. Maar om toch even slim te doen, jij zit er met je 100 euro dus 21 % mis, en ik met mijn 75 slechts 5,3 %. Maar daar is de TS niks mee geholpen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan heb je een dure stick, het verschil is namelijk 100 euro. Een verschil van 135%, drie-en-half-keer zo duur, dat noem ik niet "een beetje".
sorry dat ik zeg dat het de 1gb versie isquote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef TheEagle het volgende:
wat een zooitje hier heleboel shit verwijderd zoals topickapen en offtopic
voel je je aangesproken...quote:Op zondag 8 januari 2006 19:06 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
sorry dat ik zeg dat het de 1gb versie is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |