mensen die dat te kort vindenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:51 schreef Lod het volgende:
Dat het een uur heeft geduurd om het vorige topic vol te krijgen
Mensen die mijn zalige onwetendheid over konkelebollen vernietigenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
Een konkelebol is een koprol maken
Mensen die niet weten wat het was
Mensen die dat te lang vinden en zichzelf quotenquote:
vragen stellenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:52 schreef Lod het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk het record voor?
Mensen die zich afvragen wat daar het record van isquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:52 schreef Lod het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk het record voor?
Middelbare schoolquote:
geloofquote:
Mensen diequote:
mensen die ICT niveau 3 doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
Ik doe ICT niveau 3, dus eigenlijk heet het examenweek
mensen met een vrees voor het woord kankerkachelquote:
Mensen die het woord kankerkachel gebruikenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:57 schreef Vipers het volgende:
Mensen die het woord kankerkachel verkeerd gebruiken![]()
Gitarenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef Hammet het volgende:
[..]
Geanimeerde avatars die niet vloeiend lopen
Maikuuul ga dood sukkelquote:
Mensen die ik gelijk moet gevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:57 schreef Hammet het volgende:
[..]
Mensen die het woord kankerkachel gebruiken
Hypocriete mensen die zelf ook meededenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef sr_firewire het volgende:
Ik ga jullie verraden in Klaagbak Claim hier een Slotje topic
mensen met als onderschrift "Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:57 schreef Vipers het volgende:
Mensen met als onderschrift dood en verderf![]()
Blanke mensen die voor niemand buigenquote:
Maar ga er niet eindeloos mee door. PAUPERSquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hypocriete mensen die zelf ook meededen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef sr_firewire het volgende:
Ik ga jullie verraden in Klaagbak Claim hier een Slotje topic
mensen die het woord pauper gebruikenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:59 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Maar ga er niet eindeloos mee door. PAUPERS
mensen die bijna vrij zijnquote:
Mensen die daar niet tegen kunnenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:59 schreef Vipers het volgende:
Mensen die ideeen pikken en daarna tegen dezelfde persoon gebruiken als waarvan ze het idee gepikt hebben![]()
Mensen die over zich laten lopenquote:
mensen die NU gaan lerenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
tutututu ik ben leren
Mensen die wel pizza's lustenquote:
waardoor het taart eten wordt uitgesteldquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef v00rn het volgende:
Mensen die flessen voor een ander gaan opruimen
Mensen die doorgaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |