waarom zou ik het nog eens proberen en sex hebben met een man die ik niet aantrekkelijk vindquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef erodome het volgende:
Heb je het weleens geprobeert dan dat je zo stellig kan zeggen dat het zoveel beter is als je intens van elkaar houdt?
Heb het woord vies niet één keer in de mond gehad, en vul die woorden dan ook niet voor me inquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:41 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Dit vind ik ook weer een overtrokken reactie. Hiermee wordt impliciet gezegd dat als je sex hebt met meerdere mensen je eigenlijk "vies" bent. Je hebt een stuk meer kans op ziektes en bla bla bla.... Ben ik het dus niet mee eens. Niet dat ik zoveel sex heb met anderen of mijn partner, want dat is helemaal niet het geval. Maar ik vind het niet iets om zo overdreven over te doen.
En als sex binnen jullie relatie het enige is dat echt voor jullie tweeën is, zou ik nog maar eens een keer goed nadenken. Want ik weet niet hoe het met jou zit, maar elke avond voor de t.v. hangen, knuffelen, tussendoor zoenen, helemaal durven jezelf te zijn, af en toe kwaad worden om helemaal niets, even elkaar vastpakken, enz enz enz... is voor mij iets heel belangrijks dat wij alleen maar met twee delen.
En tot slot, je zegt dat je sex niet ziet als alleen maar ziet als iets dat je doet als je zin hebt. Bij mij is dat toch wel iets anders.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik respecteer je keus wel en wil je echt niet op andere gedachten brengen. Ik probeer er alleen een beetje nuancering aan te geven.
Nee wijffie, ik bedoel het ook niet dat je dat zegt dat je het vies vindt. Maar je geeft mij de indruk ermee. Maar je kunt niet zeggen dat het bankhangen met je vrienden hetzelfde is als bankhangen met je vriend. En dan even het seksuele gedeelte achterwege gelaten... Boos worden doe je ook met vrienden, tuurlijk, maar dan wel op een ander niveau.......bij je vriend zal je jezelf meer laten gaan......quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb het woord vies niet één keer in de mond gehad, en vul die woorden dan ook niet voor me in![]()
Op de bank hangen, en tv kijken doe ik ook met vrienden. Knuffelen doe ik ook met vrienden. Boos worden en me thuis voelen, doe ik ook met vrienden, maar al deze dingen doe ik ook met mijn vriend , alleen de heerlijke sex (dus absoluut niet vies) doe ik alleen met mijn vriendDus dit gedeelte is dan ook alleen voor ons tweeën
Je leest blijkbaar over een zin heen, want ik zei dus duidelijk dat wat een ander doet, ze zelf moeten weten.Ik veroordeel het niet, ik wil gewoon niet een kind van iemand die steeds met een ander (of dit nu één keer per maand, of per jaar is maakt mij niet uit) vrije sex heeft. Maar dit is mijn mening
Ik heb mijn partner voor het leven al gevonden!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef FuifDuif het volgende:
Wat wil je hiermee bewijzen en bereiken? Het is nog altijd heel goed mogelijk dat je een partner voor je leven treft. Of dat nu onnatuurlijk is of niet, het maakt voor de beleving niets uit.
Lekker constructief, wat dacht je van geestelijke evolutie in het kader van individualisme? Sommige mensen hebben de behoefte, anderen niet. Wees blij dat mijn lievelingsgerecht anders is als die van jouquote:Op zondag 15 januari 2006 20:47 schreef licker het volgende:
misschien was het vroeger , lang geleden normaal om meerdere vrouwen te hebben.... en toen kwam er de evolutie om de hoek kijken... ja E-VO-LU-TIE .... snappen jullie dat , doorontwikkeling... ??? nee hè ... dat dacht ik al ....
Evolutie hebben we dankzij techniek redelijk de das om gedaan. We moeten het nu op ons eigen doen. Monogamie heeft de regerende klasse verzonnen om het gepeupel niet al te snel te laten groeien. Terwijl ze zelf een harem er op na hielden.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:47 schreef licker het volgende:
misschien was het vroeger , lang geleden normaal om meerdere vrouwen te hebben.... en toen kwam er de evolutie om de hoek kijken... ja E-VO-LU-TIE .... snappen jullie dat , doorontwikkeling... ??? nee hè ... dat dacht ik al ....
Jah dat is mooi gezegd.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef Breetai het volgende:
[..]
Evolutie hebben we dankzij techniek redelijk de das om gedaan. We moeten het nu op ons eigen doen. Monogamie heeft de regerende klasse verzonnen om het gepeupel niet al te snel te laten groeien. Terwijl ze zelf een harem er op na hielden.
Ook waren er nog een paar boekenwurmen die jaloers waren op de players in die tijd. Zij konden alle vrouwen scoren terwijl ze zelf niks hadden. Toen vonden ze het verstandig om zoiets als het huwelijk uit te vinden. Allen jammer dat de dames tegenwoordig de players uitzoeken om mee te trouwen en de geeks het nakijken hebben. (ff heeeeeel kort door de bocht).
Voor de rest maakt een monogaam huwelijk het een stuk makkelijker wat betrefd erven van bezittingen van je ouders. Anders weet je echt wie wat nou gaat krijgen.
De redenen voor exclusiviteit binnen het huwelijk vielen weg zodra anticonceptie een gemeen goed werd. Ik geloof gerust dat 2 mensen beslissen om voor het leven bij elkaar te blijven. Ze worden niet meer verplicht om in het geheim sex met anderen te hebben als ze dat zouden willen.
Seriële monogamie is????quote:Op maandag 16 januari 2006 16:21 schreef BartvdBk het volgende:
Zoals gezegd is 0,5%-2% polygaam. Er zijn er vast meer die het ook zouden willen zijn. Maar niet worden. Laatst was een programma op tv dat seriele monogamie weer in opkomst is.
Ik ben dan ook serieel monogaam...ik blijf ook trouw aan mijn partner.....quote:Op maandag 16 januari 2006 19:49 schreef erodome het volgende:
Seriele monogamioe is niet in opkomst, dat is wat we doen meestal, want wie blijft er nu zijn hele leven bij zijn eerste liefje, dus maar 1 partner, dat je hele leven, dat is echte monogamie...
Wat wij doen is seriele monogamie normaal, we vinden een partner, zijn daar als het goed is trouw aan, tot de liefde weggesmolten is, dan gaan we opzoek naar een nieuwe partner waar we ook weer trouw aan zijn....
Wij passen in het hokje "levensgenieters"....that's for sure!!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:33 schreef erodome het volgende:
Je bent niet monogaam als je met anderen het bed deelt, monogaam is 1 partner, meer niet, ook niet voor even...
Ik weet niet in welk hokje dat dan weer valt, kan me eigenlijk ook weinig schelen zolang we het er beide maar mee naar onze zin hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |